eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Remont instalacji wodociągowej i co w budynku administracyjno - hotelowym Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rawiczu przy ul. Spokojnej 1a

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Rawicz: Remont instalacji wodociągowej i co w budynku administracyjno - hotelowym Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rawiczu przy ul. Spokojnej 1a
Numer ogłoszenia: 264796 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rawiczu , ul. Spokojna 1 A, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5462636, 519518574, faks 0-65 5467258.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirrawicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji wodociągowej i co w budynku administracyjno - hotelowym Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rawiczu przy ul. Spokojnej 1a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu wykonanie nowej instalacji wodociągowej i centralnego ogrzewania po uprzednim zdemontowaniu starej instalacji. Instalacje należy wykonać w dowiązaniu do istniejącej części instalacji. Zakres robót: Instalacja wodna: a. demontaż istniejących rurociągów wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z armaturą i izolacją przewidzianych do wymiany, b. wymiana starej armatury wod. - kan. na nową, c. wymiana odcinków rurociągów - podejść kanalizacyjnych pod umywalki z montażem pod tynk, d. montaż nowych rurociągów w zakresie przewidzianym do wymiany, e. wykonanie prób szczelności instalacji, f. wykonanie płukania instalacji i przeprowadzenie badania bakteriologicznego wody, g. montaż nowej izolacji zg z obowiązującymi przepisami na wymienianych odcinkach rur, h. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej robót instalacyjnych. Instalacja centralnego ogrzewania: a. wymiana odcinków instalacji centralnego ogrzewania w zakresie uzgodnionych z inwestorem wraz z armaturą oraz izolacją, b. wymiana grzejników Żeliwnych na aluminiowe w zakresie uzgodnionym z Inwestorem, c. przeprowadzenie prób szczelności instalacji centralnego ogrzewania w budynku, d. montaż nowej izolacji termicznej zg z obowiązującymi przepisami, e. Inwentaryzacja powykonawcza w zakresie wykonanych robót. Instalacja hydrantowa: a. montaż nowych rurociągów instalacji, b. montaż hydrantów fi 25 z wężem półsztywnym, c. wykonanie prób szczelności instalacji, d. wykonanie płukania instalacji, e. montaż nowej izolacji zg z obowiązującymi przepisami na wymienianych odcinkach rur, f. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej robót instalacyjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest pobierane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI DO SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCÓW 1 - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy ); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP ( art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 24 ustawy ); 2 - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3 - wykażą, że w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem roboty stanowiące przedmiot zamówienia związane z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi i sanitarnymi. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca składający ofertę udokumentuje wykonanie 2 robót budowlanych o których wyżej mowa na kwotę 80 000 Pln każda. 4 - akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy 2. ZAMAWIAJĄCY dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów wykazów szczegółowo określonych w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki WYKONAWCA spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/wym. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta będzie podlegała odrzuceniu. 4. WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/wym. warunki. Przy ocenie spełnienia niniejszych warunków wielkości stanowiące o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będą zsumowane. Nie spełnienie powyższego wymagania spowoduje wykluczenie WYKONAWCY- konsorcjum..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie WYKONAWCY, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 2); 2) Oświadczenie WYKONAWCY, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 2); 3) Oświadczenie WYKONAWCY, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 2); 4) Oświadczenie WYKONAWCY, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 3); 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza możliwości składania odpisu lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż podano wyżej nawet, jeżeli organ wydający potwierdzi ich aktualność. w celu potwierdzenia (opisanego przez Zamawiającego warunku nr 2 i 3), że WYKONAWCA znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia (opisanego przez Zamawiającego warunku nr 4 i 5), że WYKONAWCA posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - potwierdzający spełnienie warunku nr 4 opisanego przez ZAMAWIAJĄCEGO, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zakresu rzeczowego oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6). Przedłożony do oferty (Wykaz) przygotowany przez WYKONAWCĘ w oparciu o załączony do SIWZ formularz wraz z załączonymi dokumentami (np. referencjami) muszą łącznie potwierdzać, że WYKONAWCA spełnia warunek nr 4 opisany przez ZAMAWIAJĄCEGO wyżej. Załączone do wykazu dokumenty muszą również, potwierdzać, że opisane w wykazie roboty potwierdzające spełnienie warunku, zostały przez WYKONAWCĘ wykonane należycie. w celu potwierdzenia (opisanego przez Zamawiającego warunku nr 6), że WYKONAWCA akceptuje bez zastrzeżeń warunki określone w niniejszej SIWZ oraz projekcie umowy: 8) Oświadczenie WYKONAWCY, że zapoznał się ze SIWZ a w szczególności z warunkami opisu przedmiotu zamówienia i akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w specyfikacji, w projekcie umowy oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty (załącznik nr 4) Ponadto WYKONAWCA składa: 9) ofertę przetargową wg załączonego wzoru, 10) kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany metodą szczegółową, 11) WYKONAWCY, którzy zamierzają powierzyć część zamówienia podwykonawcom zobowiązani są w treści oferty lub w załączniku do oferty (załącznik nr 5) wskazać tą część zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 12) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza 2. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. a i c oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie i sposób komunikowania się : a) podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) pełnomocnik konsorcjum pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. c) każdy z wykonawców działających wspólnie powinien złożyć wszelkie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt 4-6 tego rozdziału powinny być złożone przez każdy podmiot osobno, natomiast pozostałe oświadczenia i dokumenty mogą być złożone razem. 4. WYKONAWCY są zobowiązani do przedstawienia dokumentów - oświadczeń, o których wyżej mowa zawierające stwierdzenia zgodnie z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania (aktualne dane). Dokumenty, o których wyżej mowa (za wyjątkiem pełnomocnictwa - rozdział XIV pkt 7 SIWZ) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zakres i forma w/wym. dokumentów musi być zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirrawicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rawiczu, ul. Spokojna 1a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rawiczu, ul. Spokojna 1a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.