eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-25

Katowice: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
Numer ogłoszenia: 264682 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190528 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2511451, 2517817, faks 032 2512712 w. 129 lub 136.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach wg poniżej wskazanych części i pozycji: 1)Część A - zakup serwerów wraz z usługą instalacji (3 szt.), przełączników sieciowych zarządzanych (2 szt.), modułów bateryjnych do UPS APC (9 szt.oraz 1 zestaw). 2)Część B - zakup zestawów komputerowych (37 szt.), monitorów LCD 19 (4 szt.), laptopa (1 szt.), drukarki atramentowej kolorowej (10 szt.), skanera (3 szt.), oprogramowania MS Office 2007 SBE (1 szt.), 3)Część C - zakup drukarki igłowej (1 szt.), 4)Część D - zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe wraz konsolą do centralnej administracji dla 300 stacji roboczych (300 szt.), licencji na oprogramowanie antywirusowe wraz konsolą do centralnej administracji dla 20 serwerów plikowych (20 szt.), oprogramowania MS, oprogramowania CA, 5)Część E - zakup licencji Fortigate (1 szt.), systemu NOWS (50 szt.) i Border Manager (50 szt.) 6)Część F - zakup urządzenia wielofunkcyjnego AIO (1 szt.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w części B (1 komputer) i w części F jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1.).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A-zakup serwerów wraz z usługą instalacji (3 szt.), przełączników sieciowych zarządzanych (2 szt.), modułów bateryjnych do UPS APC (9 szt.oraz 1 zestaw)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Login Sp. z o.o., ul. Chromika 5a, 40-238 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40983,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48356,32

  • Oferta z najniższą ceną: 48356,32 / Oferta z najwyższą ceną: 53292,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część B-zakup zestawów komputerowych (37 szt.), monitorów LCD 19 (4 szt.), laptopa (1 szt.), drukarki atramentowej kolorowej (10 szt.), skanera (3 szt.), oprogramowania MS Office 2007 SBE (1 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzystwo Handlowe Alplast Sp. j.A. Bąk i spółka, ul. Obozowa 5, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106557,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126727,50

  • Oferta z najniższą ceną: 126727,50 / Oferta z najwyższą ceną: 145025,79

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część C- zakup drukarki igłowej (1 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KEMOT TECHNOLOGY Piotr Pierzga, ul. Wolności 23, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16393,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15266,10

  • Oferta z najniższą ceną: 15266,10 / Oferta z najwyższą ceną: 17532,62

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część D - zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe wraz konsolą do centralnej administracji dla 300 stacji roboczych (300 szt.), licencji na oprogramowanie antywirusowe wraz konsolą do centralnej administracji dla 20 serwerów plikowych (20 szt.), oprogramowania MS, oprogramowania CA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Login Sp. z o.o., ul. Chromika 5a, 40-238 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74713,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67917,32

  • Oferta z najniższą ceną: 66192,32 / Oferta z najwyższą ceną: 120653,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część E - zakup licencji Fortigate (1 szt.), systemu NOWS (50 szt.) i Border Manager (50 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Login Sp. z o.o., ul. Chromika 5a, 40-238 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31147,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32494,90

  • Oferta z najniższą ceną: 32494,90 / Oferta z najwyższą ceną: 63414,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część F - zakup urządzenia wielofunkcyjnego AIO (1 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KEMOT TECHNOLOGY Piotr Pierzga, ul. Wolności 23, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199,00

  • Oferta z najniższą ceną: 199,00 / Oferta z najwyższą ceną: 297,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.