Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Kudowa-Zdrój: Prowadzenie eksploatacji, konserwacji i napraw urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego w Kudowie-Zdroju - 2013
Numer ogłoszenia: 264529 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kudowa-Zdrój , ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8661926, faks 074 8661351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie eksploatacji, konserwacji i napraw urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego w Kudowie-Zdroju - 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie eksploatacji, konserwacji i napraw urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego w roku 2013 poprzez wykonywanie wszystkich działań, niezbędnych do funkcjonowania urządzeń elektrycznych w celu zapewnienie bezpiecznego poruszania się pojazdów mechanicznych oraz bezpieczeństwa osób i mienia na terenie Kudowy-Zdroju. Działania te obejmują obsługę, tj. czynności łączeniowe, sterowanie, monitorowanie oraz naprawy i konserwację, zarówno w zakresie prac elektrycznych jak i nieelektrycznych oraz wykonywanie obowiązków pogotowia oświetleniowego. Eksploatację urządzeń oświetlenia drogowego należy prowadzić zgodnie z: ogólnymi zasadami eksploatacji urządzeń elektrycznych - ujętych w przepisach: prawo energetyczne, prawo budowlane, o ochronie przeciwporażeniowej, o dozorze technicznym w zakresie: - eksploatacji, konserwacji oraz napraw 1511 punktów oświetlenia ulicznego, - eksploatacji, konserwacji oraz napraw całorocznego i świątecznego oświetlenia dekoracyjnego, - wykonywania bieżących napraw i remontów elementów oświetlenia ulicznego, - wykonywania zabezpieczeń antykorozyjnych, - utrzymywania estetyki urządzeń, - likwidacji zagrożeń bezpieczeństwa oraz lokalizacja i usuwanie nieprawidłowości, zgodnie z obowiązkami opisanymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz Instrukcją eksploatacji, konserwacji i napraw oświetlenia ulicznego miasta Kudowa-Zdrój stanowiącą załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej oraz prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania zgodnie z ustawą o odpadach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawione są w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 3 000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej 2 usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, odpowiadające swoim zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim zakresem i złożonością Zamawiający rozumie usługę eksploatacji, konserwacji i napraw oświetlenia ulicznego świadczoną przez ciągły okres minimum 8 miesięcy, obejmującą swym zakresem co najmniej 1000 punktów oświetlenia ulicznego każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Dysponują lub będą dysponowali, co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami, niezbędnymi do wykonania zamówienia: a. podnośnikiem koszowym o wysokości podnoszenia min.12 m - 1 szt. b. samochodem dostawczym o ładowności min. 750 kg - 1 szt. c. piłą do cięcia nawierzchni - 1 szt. d. zagęszczarką do zagęszczania gruntu w wykopie - 1 szt. e. zestawem przyrządów do wykrywania lokalizacji i uszkodzeń kabli - 1 szt. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Dysponują lub będą dysponowali, co najmniej następującymi osobami, niezbędnymi do wykonania zamówienia tj: posiadającymi minimum aktualne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. Nr 89, poz.828 z późn. zmian.) w zakresie dozoru i eksploatacji.: a. jedną osobą posiadającą uprawnienia min. SEP gr. E do 1 kV (względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania pracy na stanowisku -dozoru- (D) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych dla sieci elektrycznego oświetlenia z minimalnym 2 letnim stażem zawodowym. b. dwoma monterami z minimalnym rocznym stażem zawodowym, posiadającymi uprawnienia min. SEP gr. E do 1 kV (względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania pracy na stanowisku -eksploatacji- (E) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu dla sieci, urządzeń i instalacji elektroenergetycznych, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego oraz w zakresie aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń dla ww. urządzeń i instalacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie przy wystąpieniu następujących warunków:. 1) Zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w §3.1 umowy, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w ust. 2 winna być potwierdzona pisemnie i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy 2) W przypadku zmiany ilości punktów oświetlenia w trakcie trwania umowy, miesięczne wynagrodzenie za prace konserwacyjne może ulec zmianie, proporcjonalnie do zmiany liczby punktów od następnego miesiąca, w którym nastąpiła zmiana.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kudowie-Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, (Biuro Obsługi Klienta pok. Nr 5).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego tj.: Urząd Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, (Biuro Obsługi Klienta pok. Nr 5) do 21.12.2012 r. do godz. 13.00 oznakowanej w następujący sposób
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KUDOWY ZDROJU
- Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami i oprogramowaniem w ramach realizacji projektu "Ocena stanu zasobów przyrody ożywionej i nieożywionej na obszarze Parku Narodowego Gór Stołowych .....
- "Zakup wraz z dostawą pojazdów z napędem 4x4 dla Parku Narodowego Gór Stołowych." Część I
- Zakup wraz z dostawą pojazdów z napędem 4x4 dla Parku Narodowego Gór Stołowych." Część II.
więcej: przetargi w Kudowie Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż Dekoracji iluminacji świątecznej dla wyznaczonych lokalizacji w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
- Świąteczną dekorację i oświetlenie Miasta Chorzowa
- "Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza (...)
- Aranżacja iluminacji świątecznej i dekoracji świetlnych z okazji Bożego Narodzenia
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- Bieżące utrzymanie i konserwacja punktów świetlnych oświetlenia dróg i iluminacji obiektów zabytkowych w roku 2026
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





