eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmno › Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz odbiór i unieszkodliwianie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-07

Chełmno: Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz odbiór i unieszkodliwianie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 264510 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206716 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmiński, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6772410, 6772433, faks 056 6772421.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz odbiór i unieszkodliwianie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz odbiór i unieszkodliwianie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów, wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.) oraz zgodnie z wymogami i według wzorów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1522, z późn. zm.). 2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych z wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1522, z późn. zm.), wyprodukowanych zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012, poz. 585) w ilości zgodnej z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. 3) Zamawiający zastrzega, że podane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości tablic są szacunkowe. Ilości poszczególnych tablic mogą ulec zmianie. Dostawa nie musi objąć również wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych opisanych w formularzu ofertowym (załącznik nr 1do SIWZ), bez prawa roszczenia ze strony Wykonawcy. Ilość tablic, która zostanie dostarczona Zamawiającemu uzależniona jest od wielkości zapotrzebowania. 4) Zamawiający wymaga, żeby tablice rejestracyjne oraz wtórniki tablic były dostarczane na koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga, żeby tablice rejestracyjne były dostarczane bezpośrednio do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 5) Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych każdorazowo w zamówieniu przesłanym Wykonawcy drogą elektroniczną, faksem lub zgłoszonych telefonicznie. 6) Wykonawca będzie dostarczał zamówione tablice w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Chełmnie (pon., śr., czw.: 7:30-15:30, wt.: 7:30-16:30, pt.: 7:30-14:30), w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia, a wtórniki tablic w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia. 7) Dostarczane tablice winny być opakowane w paczkach z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi. 8) Każda dostawa potwierdzona zostanie protokołem odbioru ilościowego i jakościowego tablic rejestracyjnych, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy (załącznika nr 6 do SIWZ). 9) Strony uzgadniają program i zakres badań niepełnych tablic rejestracyjnych, o jakim mowa w pkt. 3.2. załącznika nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1522, z późn. zm.)., zgodnie z którym przeprowadzany będzie każdorazowy odbiór tablic. Program i zakres badań niepełnych tablic rejestracyjnych stanowi załącznik nr 2 do umowy (załącznika nr 6 do SIWZ) . 10) Wykonawca udziela Zamawiającemu co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wyprodukowane przez siebie tablice oraz zapewnia, iż w przypadku stwierdzonych wad dokona ich wymiany na nowe i dostarczy bezpłatnie w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się dla poszczególnych partii dostarczanych tablic od daty ich odbioru przez Zamawiającego. 11) Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego odbioru (z siedziby Zamawiającego) i złomowania wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych, na własny koszt. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Odbiór i unieszkodliwianie zużytych tablic rejestracyjnych musi się odbywać zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.). Odbiór tablic do zniszczenia będzie odbywał się co najmniej raz w miesiącu, w ciągu 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. 12) Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym produkcja, załadunek, dostawa, wyładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, odbiór z siedziby Zamawiającego tablic do złomowania, złomowanie i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.70.00.00 - Metale zwykłe 30.19.50.00 - Tablice 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DERPOL Sp. z o.o., ul. Inflancka 5/81, 00-189 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130801,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 141988,43

  • Oferta z najniższą ceną: 117305,10 / Oferta z najwyższą ceną: 141988,43

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.