eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Krasnystaw.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Krasnystaw: Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Krasnystaw.
Numer ogłoszenia: 264375 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237762 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Krasnystaw..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Krasnystaw w ramach projektu :Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Krasnystaw, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: I część - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: a) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją - terapia edukacyjna. b) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. c) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. d) Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej,terapia sensoryczna e) Zajęcia przyrodniczo - matematyczne rozwijające zainteresowania f) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych- sprawność fizyczna g) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w kierunku nauk matematyczno- przyrodniczych h) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej i) Zajęcia muzyczno-taneczne dla szczególnie uzdolnionych uczniów k) Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z elementami logopedii l) Zajęcia wyrównujące wiedzę matematyczno-przyrodniczą 2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy bez zastrzeżeń. II część - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu multimedialnego: 1.Zestaw komputerowy z monitorem, mysz, klawiatura. 2. Wieża muzyczna ,zestaw oświetleniowy - stroboskop, kula, efektor 3. Radiomagnetofon stereo CD + mp3 cyfrowe 4. Laptop 2. Wymagane minimalne parametry sprzętu multimedialnego opisane są również w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca udziela na dostarczony przedmiot umowy określony w załączniku nr 1 gwarancji jakości na okres 24 miesięcy i rękojmi na okres 12 miesięcy, liczony od dnia końcowego odbioru dostawy bez zastrzeżeń. III część - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI SZKOLNYCH 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli szkolnych: Półki wiszące drewniane Zestaw meblowy, regały na pomoce, zawierający: Szafkę z dużymi półkami Szafkę wysoką Szafkę na pojemniki Półkę wiszącą Szafkę z dwoma drzwiami pod półkę wiszącą 2. Ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. EWENTUALNE ZNAKI TOWAROWE I NAZWY PRODUKTÓW SŁUŻĄ JEDYNIE OKREŚLENIU PARAMETRÓW PRODUKTU. W KAŻDYM TAKIM PRZYPADKU DOPUSZCZA SIĘ MOŻLIWOŚĆ ZAOFEROWANIA PRODUKTÓW RÓWNOWAŻNYCH. ZA PRODUKT RÓWNOWAŻNY UWAŻA SIĘ PRODUKT O PARAMETRACH NIE NIŻSZYCH NIŻ WSKAZANE W SIWZ. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ZAOFEROWANIE PRZEZ WYKONAWCÓW INNYCH PUBLIKACJI I WYDAWNICTW, NIŻ WSKAZANO TO W SIWZ, PRZY CZYM ZASTRZEGA SIĘ, IŻ ICH TREŚĆ MERYTORYCZNA MUSI ODPOWIADAĆ TREŚCI WSKAZANYCH WYDAWNICTW I PUBLIKACJI.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.16.00.00 - Meble szkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Lepszy start - współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach POKL 2010-2013 Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber ul. Krakowska 29C 50- 424 Wrocław, ul. Krakowska 29C, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6178,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6949,50

  • Oferta z najniższą ceną: 6949,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6949,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.