eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńPN-PARKING/II/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-25

Toruń: PN-PARKING/II/2010
Numer ogłoszenia: 264330 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , ul. Fosa Staromiejska 12/14, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6555710, faks 056 6555711.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://torun.sr.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-PARKING/II/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania są usługi całodobowego przechowywania pojazdów i części samochodowych na rzecz Sądu Rejonowego w Toruniu. 1.1 Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia na przechowywanie ruchomości: a) przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę całodobowo i przez 7 dni w tygodniu, b) całodobowe zabezpieczenie pojazdów i części samochodowych (przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku) przed kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem na parkingu strzeżonym znajdującym się w obrębie administracyjnym miasta Torunia lub w odległości nie większej niż 20 km od granicy administracyjnej miasta Torunia, c) przechowywanie pojazdów i części samochodowych do czasu pozostawania ich w dyspozycji Sądu Rejonowego w Toruniu, d) udostępnianie pojazdów i części samochodowych do oględzin (badań) osobom uprawnionym wskazanym przez Sąd Rejonowy w Toruniu oraz każdorazowe dokumentowanie tego faktu. 1.2 Wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca będzie miał obowiązek przechowywania pojazdów takich jak: pojazdy osobowe, pojazdy dostawcze, pojazdy ciężarowe, motory, motorowery oraz części samochodowych, b) Wykonawca będzie zabezpieczał pojazdy i części samochodowe w czasie przechowywania poprzez zastosowanie w miejscu przechowywania całodobowego monitoringu lub będzie sprawował całodobowy dozór w formie osobowego dozoru indywidualnego z możliwością połączenia telefonicznego i telefaksowego, c) miejsce przechowania musi być przystosowane do przechowywania około 45 pojazdów w jednym czasie dla pojazdów do 3,5 tony oraz około 5 pojazdów powyżej 3,5 tony oraz części samochodowych, d) Wykonawca będzie odpowiadał za zniszczenia, uszkodzenia, kradzież itp. pojazdów i części samochodowych powierzonych przez Sąd Rejonowy w Toruniu, w tym celu musi posiadać aktualne i odnawialne umowy ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności i przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł, które będą stanowić załącznik nr 1 do umowy (aktualną i odnawialną umowę ubezpieczenia Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy), e) Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wykaz pracowników, którzy będą mieli dostęp do przechowywanych pojazdów i części samochodowych oraz uprawnionych do kontaktu i odbioru tych pojazdów w imieniu Wykonawcy, który będzie stanowić załącznik nr 2 do umowy (aktualny wykaz pracowników Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy), f) przekazywanie pojazdów i części samochodowych przez Sąd Rejonowy w Toruniu na przechowywanie będzie następowało na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego lub innego dokumentu, którego kopię otrzyma Wykonawca, g) w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca przetransportuje na własny koszt pojazdy i części samochodowe, przechowywane na parkingu dotychczasowego Wykonawcy, w terminie do dnia rozpoczęcia obowiązywania umowy. 1.3 Realizacja przedmiotowej umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Sądu Rejonowego w Toruniu. 1.4 Zamawiający zastrzega, że ilość zleceń dokonywanych w trakcie trwania umowy z Wykonawcą będzie uzależniona od liczby zabezpieczonych pojazdów i części samochodowych oraz celowości ich przechowywania, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o brak zleceń. 1.5 Okres przechowywania pojazdów i ich części nie jest z góry określony. 1.6 Ceny przedstawione w ofercie nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00 - Usługi parkingowe 63.12.00.00 - Usługi składowania i magazynowania 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków poprzez: - złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonaną metodą spełnia - nie spełnia, w oprciu o dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonaną metodą spełnia - nie spełnia, w oprciu o dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonaną metodą spełnia - nie spełnia, w oprciu o dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: dysponowania zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonaną metodą spełnia - nie spełnia, w oprciu o dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków poprzez: - złożenie aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, - złożenie aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - złożenie aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonaną metodą spełnia - nie spełnia, w oprciu o dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIOWŚĆ ZMIAN W ZAWARTEJ UMOWIE W STOSUNKU DO TREŚCI OFERTY

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://torun/sr.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SĄD REJONOWY W TORUNIU UL. FOSA STAROMIEJSKA 12/14, 87-100 TORUŃ, POKÓJ 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 09:00, miejsce: SĄD REJONOWY W TORUNIU UL. FOSA STAROMIEJSKA 12/14 87-100 TORUŃ, POKÓJ 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.