eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówzebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD) oraz wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi, dla 2 obiektów z obszaru województwa podkarpackiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-07

POZYCJA 26415

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rzeszów: zebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD) oraz wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi, dla 2 obiektów z obszaru województwa podkarpackiego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Województwo Podkarpackie, do kontaktów: Tomasz Jarecki, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, fax 017 8501701, e-mail: administracja@podkarpackie.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpacxkiego w Rzeszowie, Tomasz Jarecki, ul. Towarnickiego 1a, 35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, fax 017 8501701, e-mail: administracja@podkarpackie.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpacxkiego w Rzeszowie, Tomasz Jarecki, ul. Towarnickiego 1a, 35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, fax 017 8501701, e-mail: administracja@podkarpackie.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpacxkiego w Rzeszowie, Tomasz Jarecki, ul. Towarnickiego 1a, 35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, fax 017 8501701, e-mail: administracja@podkarpackie.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 7. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD) oraz wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi, dla 2 obiektów z obszaru województwa podkarpackiego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Pozyskanie i przetworzenie danych dla Bazy Danych Topograficznych (TBD), łącznie z aktualizacją topograficzną; 2. Wykonanie wektorowej bazy danych topograficznych; 3. Wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi uzyskanie wydruku mapy topograficznej 1:10 000 w standardzie TBD; 4. Wykonanie na bieżąco dokumentacji przebiegu zasadniczych procesów i wszystkich czynności kontrolnych. 5.Zapis wszystkich danych źródłowych, pośrednich i finalnych na odpowiednich nośnikach danych. Obszar opracowania podzielony został na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2: Zadanie nr 1 składające się z 32 arkuszy. Zadanie nr 2 składające się z 71 arkuszy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Rzeszów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 73.32.00.00 - 73.32.00.00 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD) oraz wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi, dla 2 obiektów ( 103 arkuszy) z obszaru województwa podkarpackiego. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 250;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 15000 PLN dla zadania nr 1, 30000 PLN dla zadania nr 2. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.Rozliczenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktur VAT, które wystawia Wykonawca po protokolarnym, pozytywnym przyjęciu kolejnego etapu przedmiotu umowy przez Zamawiających i zrealizowaniu postanowień końcowych Komisji zawartych w protokole odbioru. 2.Należność za wykonane i przyjęte bez zastrzeżeń etapy umowy płatna będzie przelewem w ciągu 14 dni od dostarczenia przez Wykonawcę faktur VAT wystawionych zgodnie z ust.1. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ). 2. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 2.1. Opracowanie cyfrowej ortofotomapy i numerycznego modelu rzeźby terenu metodami fotogrametrycznymi; 2.2. Opracowanie cyfrowej mapy topograficznej w skali 1:10 000 lub 1:50000 albo VMap Level 2; 2.3. Opracowanie Bazy Danych Topograficznych (TBD). Wykonawca musi wykazać się realizacją co najmniej po jednej z prac ze wszystkich wymienionych punktów (2.1, 2.2. i 2.3.), które nie muszą być zrealizowane łącznie w ramach jednego zamówienia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. warunek spełniają łącznie. 3. Dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi wymagane uprawnienia zawodowe w rozumieniu ustawy z dn. 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000r. Nr 100, poz.1086 z późn. zm.) w zakresie redakcji map, fotogrametrii i teledetekcji oraz geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych tj: 3.1. Przynajmniej 1 operator stacji fotogrametrycznych posiadający uprawnienia zawodowe w zakresie fotogrametria i teledetekcja, 3.2. Przynajmniej 3 operatorów stacji redakcyjnych, posiadających uprawnienia zawodowe w zakresie redakcji map 3.3. Przynajmniej 3 osoby przewidziane do prac polowych posiadające uprawnienia zawodowe w zakresie redakcji map, 3.4. Przynajmniej jeden zespół polowy, którego kierownik posiada uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww warunek spełniają łącznie. 4. Posiadają niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, a w szczególności: 4.1. Minimum 1 (jedna) fotogrametryczna stacja robocza, spełniająca wymagania stawiane stacji do aerotriangulacji, 4.2. Minimum 2 (dwie) stacje redakcyjne GIS/CAD. Pod pojęciem fotogrametryczna stacja robocza rozumie się komputerowe stanowisko umożliwiające: -stereoskopową obserwację zdjęć cyfrowych z możliwością pomiaru przestrzennego, -oprogramowanie umożliwiające wykonanie etapów pomiarowego opracowania fotogrametrycznego. Pod pojęciem stacja do aerotriangulacji rozumie się komputerowe stanowisko umożliwiające: -stereoskopową obserwację zdjęć lotniczych z możliwością pomiaru przestrzennego, -wyrównanie aerotriangulacji metodą niezależnych wiązek z uwzględnieniem obserwacji środków rzutów metodą dGPS. Pod pojęciem stacja redakcyjna rozumie się środowisko komputerowe umożliwiające: -wizualną edycję opracowania rastrowego, -wizualną edycję NMT (Numeryczny Model Terenu) w różnej postaci (GRID, TIN, warstwice, inne), -superpozycję wymienionych produktów, -wektoryzację, kontrolę poprawności topograficznej, współdziałanie z relacyjną bazą danych. Wykazany potencjał techniczny musi być w posiadaniu Wykonawcy w rozumieniu art. 336 Kodeksu Cywilnego - 23 kwietnia 1964r. (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww warunek spełniają łącznie. 5. Spełniają postanowienia ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11, poz. 95, z późn. zm.)a w szczególności: 5.1. Dysponuje pełnomocnikiem ds. informacji niejawnych, posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa zwykłego lub poszerzonego postępowania sprawdzającego oraz zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych, 5.2. Dysponuje minimum 1 osobą posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa zwykłego postępowania sprawdzającego, 5.3. Ma zorganizowana kancelarię tajną. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww warunek spełniają łącznie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U Nr 19 poz. 177 z późn zm./ W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww oświadczenie składa każdy z konsorcjantów. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww dokumenty składa każdy z konsorcjantów 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww dokumenty składa każdy z konsorcjantów. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U Nr 19 poz. 177 z późn zm./ wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww informacje składa każdy z konsorcjantów. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U Nr 19 poz. 177 z późn zm./ wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww informacje składa każdy z konsorcjantów. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz wykonania w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1.1. Opracowania cyfrowej ortofotomapy i numerycznego modelu rzeźby terenu metodami fotogrametrycznymi; 1.2. Opracowania cyfrowej mapy topograficznej w skali 1:10 000 lub 1:50000 albo VMap Level 2; 1.3. Opracowania Bazy Danych Topograficznych (TBD). Wykonawca musi wykazać się realizacją co najmniej po jednej z prac ze wszystkich wymienionych punktów (1.1, 1.2. i 1.3.), które nie muszą być zrealizowane łącznie w ramach jednego zamówienia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. warunek spełniają łącznie. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe w rozumieniu ustawy z dn. 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000r. Nr 100, poz.1086 z późn. zm.) w zakresie redakcji map, fotogrametrii i teledetekcji oraz geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu planowanych do wykonywanych przez nich czynności 2.1. Przynajmniej 1 operator stacji fotogrametrycznych posiadający uprawnienia zawodowe w zakresie fotogrametria i teledetekcja, z numerem świadectwa nadania uprawnień zawodowych, 2.2. Przynajmniej 3 operatorów stacji redakcyjnych, posiadających uprawnienia zawodowe w zakresie redakcji map, z numerem świadectwa nadania uprawnień zawodowych, 2.3 Przynajmniej 3 osoby przewidziane do prac polowych posiadające uprawnienia zawodowe w zakresie redakcji map, z numerem świadectwa nadania uprawnień zawodowych, 2.4. Przynajmniej jeden zespół polowy, którego kierownik posiada uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww warunek spełniają łącznie. 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Zamawiający, a w szczególności: 3.1. Minimum 1 (jedna) fotogrametryczna stacja robocza, spełniająca wymagania stawiane stacji do aerotriangulacji, 3.2. Minimum 2 (dwie) stacje redakcyjne GIS/CAD. Wykazany potencjał techniczny musi być w posiadaniu Wykonawcy w rozumieniu art. 336 kodeksu Cywilnego - 23 kwietnia 1964r. (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), którego potwierdzeniem jest umowa, certyfikat wydany przez producenta lub sprzedającego, faktura itp. Zamawiający nie wymaga załączenia dokumentów do oferty. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww warunek spełniają łącznie. 4.Dokumenty stwierdzające, że spełniają postanowienia ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11, poz. 95, z późn. zm.). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww warunek spełniają łącznie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. z 2000r.Nr 100,poz.1086 z późn.zm. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OR.III.3331-19/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.07.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.07.2005 godzina 00:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.07.2005, godzina 10:00, Rzeszów, ul. Towarnickiego 1a, pok. nr 12.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.32.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD) oraz wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi, dla 2 obiektów z obszaru województwa podkarpackiego. 3) Zakres lub wartość: 32 arkusze 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Bazy Danych Topograficznych (TBD) oraz wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi, dla 2 obiektów z obszaru województwa podkarpackiego. 3) Zakres lub wartość: 71 arkuszy 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.