eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › Nr sprawy 158/2010 Zaangażowanie SUFO do ochrony obiektów i terenów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-03

Nowogród Bobrzański: Nr sprawy 158/2010 Zaangażowanie SUFO do ochrony obiektów i terenów
Numer ogłoszenia: 263 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357881 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3036, Zawiszy Czarnego, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 3276555 w. 681108, 681169, faks 68 3216201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 158/2010 Zaangażowanie SUFO do ochrony obiektów i terenów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej ochronie i dozorze obiektu należącego do Wojskowego Biura Emerytalnego w Zielonej Górze przy ul. Strumykowej 13, w okresie od 01.01.2011r. do 31.12.2011r. Z uwagi na fakt, że Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze jest obiektem użyteczności publicznej, na terenie którego przebywają osoby w różnym wieku i sprawności fizycznej, pracownicy zatrudnieni przy realizacji przedmiotowego zamówienia muszą charakteryzować się wysoką kulturą osobistą oraz wykonywać powierzone zadania z największą starannością. 1 W zakres obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w szczególności wchodzi: - obchód obiektu wewnątrz budynku i na zewnątrz w trakcie trwania służby - sprawdzenie stanu zamknięć, zabezpieczeń i plomb oraz każdorazowe informowanie w przypadku ich naruszenia, - sprawdzenie prawidłowości zamknięcia okien i drzwi po opuszczeniu budynku przez pracowników Zamawiającego, - zamykanie drzwi wejściowych i bramy wjazdowej po opuszczeniu obiektu przez pracowników Zamawiającego, - rozliczanie pracowników Zamawiającego i osób sprzątających z kluczy do pomieszczeń po zakończeniu pracy, - sprawdzanie zamknięcia kranów wodnych w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych, - sprawdzenie wyłączenia urządzeń elektrycznych z sieci, znajdujących się na korytarzu i w dostępnych pomieszczeniach po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego, - niezwłoczne informowanie Zamawiającego o niesprawności urządzeń alarmowych, - ochrona mienia i dozór przed dewastacją i zniszczeniem a w razie zauważenia kradzieży lub jej próby, natychmiastowe podjęcie działań zmierzających do jej zapobieżenia oraz niezwłoczne zawiadomienie Policji i Zamawiającego, - informowanie klientów o rozmieszczeniu komórek organizacyjnych w obiekcie, - dozór parkingu zakładowego, - nie zezwalanie na wejście na teren Biura osób z widocznymi objawami spożycia alkoholu, środków odurzających lub substancji psychotropowych a w przypadku potrzeby interwencji Policji - zgłaszanie konieczności takiej interwencji drogą telefoniczną, po uprzednim zawiadomieniu Dyrektora Biura, - w razie zauważenia pożaru, natychmiastowe zawiadomienie Straży Pożarnej, Policji i Zamawiającego oraz stosownie do posiadanych możliwości przystąpienie do akcji gaśniczej, - prowadzenie na bieżąco książki służb oraz dokonywanie adnotacji o przebiegu służby, ewidencjonowanie wszystkich istotnych zdarzeń zaistniałych podczas zmiany wraz z informacją o podjętych własnych działaniach, - punktualne zgłaszanie się do służby przez zmiennika, - dbanie o utrzymanie czystości i porządku w portierni, - codzienne sprawdzenie sprawności urządzeń systemu alarmowego w ochranianym obiekcie Zamawiającego przy jego aktywacji poprzez obserwację urządzenia sterującego i jego diod kontrolnych. Niezwłoczne zgłaszanie przedstawicielowi Zamawiającego, określonemu w umowie, o awarii systemu i konieczności naprawy, - realizowanie przez Zleceniobiorcę usługi ochrony i dozorowania obiektu działając w systemie całodobowym w dni robocze, niedziele i święta przez jednego pracownika ochrony na zmianie, - w przypadku zaistnienia zdarzeń zagrażających majątkowi Zleceniodawcy lub zakłócających porządek i bezpieczeństwo na terenie chronionym, Zleceniobiorca będzie podejmował działania zmierzające do zminimalizowania ich negatywnych skutków oraz w miarę możliwości do zapobiegania zaistnieniu takich zdarzeń. W każdej takiej sytuacji Zleceniobiorca wzmocni ochronę Grupą Interwencyjną Szybkiego Reagowania nie obciążając Zleceniodawcy kosztami interwencji. 2. Miejsce wykonania usług Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze ul. Strumykowa 13 oraz teren przyległy 3. Środki do realizacji Zamówienia. Oferent zabezpieczy odpowiednią ilość pracowników do wykonania usług w systemie zmianowym, posiadających niezbędne przygotowanie zawodowe, znających ogólne zasady udzielania pierwszej pomocy sanitarnej oraz sprawowania profilaktyki ppoż., a także wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego stosownie do zadań. W celu zapewnienia skutecznej realizacji zleconych zadań, Zleceniobiorca wyposaży pracowników w umundurowanie oraz stosowne i przewidziane prawem środki techniczne, w tym środki ochrony na koszt własny.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: .

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asysta Bis Sp. z o.o., ul. Nowa 47, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90163,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81691,20

  • Oferta z najniższą ceną: 81691,20 / Oferta z najwyższą ceną: 98161,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.