eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › Nr sprawy 158/2010 Zaangażowanie SUFO do ochrony obiektów i terenów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-13

Nowogród Bobrzański: Nr sprawy 158/2010 Zaangażowanie SUFO do ochrony obiektów i terenów
Numer ogłoszenia: 357881 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3036 , Zawiszy Czarnego, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 3276555 w. 681108, 681169, faks 68 3216201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 158/2010 Zaangażowanie SUFO do ochrony obiektów i terenów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej ochronie i dozorze obiektu należącego do Wojskowego Biura Emerytalnego w Zielonej Górze przy ul. Strumykowej 13, w okresie od 01.01.2011r. do 31.12.2011r. Z uwagi na fakt, że Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze jest obiektem użyteczności publicznej, na terenie którego przebywają osoby w różnym wieku i sprawności fizycznej, pracownicy zatrudnieni przy realizacji przedmiotowego zamówienia muszą charakteryzować się wysoką kulturą osobistą oraz wykonywać powierzone zadania z największą starannością. 1 W zakres obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w szczególności wchodzi: - obchód obiektu wewnątrz budynku i na zewnątrz w trakcie trwania służby - sprawdzenie stanu zamknięć, zabezpieczeń i plomb oraz każdorazowe informowanie w przypadku ich naruszenia, - sprawdzenie prawidłowości zamknięcia okien i drzwi po opuszczeniu budynku przez pracowników Zamawiającego, - zamykanie drzwi wejściowych i bramy wjazdowej po opuszczeniu obiektu przez pracowników Zamawiającego, - rozliczanie pracowników Zamawiającego i osób sprzątających z kluczy do pomieszczeń po zakończeniu pracy, - sprawdzanie zamknięcia kranów wodnych w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych, - sprawdzenie wyłączenia urządzeń elektrycznych z sieci, znajdujących się na korytarzu i w dostępnych pomieszczeniach po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego, - niezwłoczne informowanie Zamawiającego o niesprawności urządzeń alarmowych, - ochrona mienia i dozór przed dewastacją i zniszczeniem a w razie zauważenia kradzieży lub jej próby, natychmiastowe podjęcie działań zmierzających do jej zapobieżenia oraz niezwłoczne zawiadomienie Policji i Zamawiającego, - informowanie klientów o rozmieszczeniu komórek organizacyjnych w obiekcie, - dozór parkingu zakładowego, - nie zezwalanie na wejście na teren Biura osób z widocznymi objawami spożycia alkoholu, środków odurzających lub substancji psychotropowych a w przypadku potrzeby interwencji Policji - zgłaszanie konieczności takiej interwencji drogą telefoniczną, po uprzednim zawiadomieniu Dyrektora Biura, - w razie zauważenia pożaru, natychmiastowe zawiadomienie Straży Pożarnej, Policji i Zamawiającego oraz stosownie do posiadanych możliwości przystąpienie do akcji gaśniczej, - prowadzenie na bieżąco książki służb oraz dokonywanie adnotacji o przebiegu służby, ewidencjonowanie wszystkich istotnych zdarzeń zaistniałych podczas zmiany wraz z informacją o podjętych własnych działaniach, - punktualne zgłaszanie się do służby przez zmiennika, - dbanie o utrzymanie czystości i porządku w portierni, - codzienne sprawdzenie sprawności urządzeń systemu alarmowego w ochranianym obiekcie Zamawiającego przy jego aktywacji poprzez obserwację urządzenia sterującego i jego diod kontrolnych. Niezwłoczne zgłaszanie przedstawicielowi Zamawiającego, określonemu w umowie, o awarii systemu i konieczności naprawy, - realizowanie przez Zleceniobiorcę usługi ochrony i dozorowania obiektu działając w systemie całodobowym w dni robocze, niedziele i święta przez jednego pracownika ochrony na zmianie, - w przypadku zaistnienia zdarzeń zagrażających majątkowi Zleceniodawcy lub zakłócających porządek i bezpieczeństwo na terenie chronionym, Zleceniobiorca będzie podejmował działania zmierzające do zminimalizowania ich negatywnych skutków oraz w miarę możliwości do zapobiegania zaistnieniu takich zdarzeń. W każdej takiej sytuacji Zleceniobiorca wzmocni ochronę Grupą Interwencyjną Szybkiego Reagowania nie obciążając Zleceniodawcy kosztami interwencji. 2. Miejsce wykonania usług Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze ul. Strumykowa 13 oraz teren przyległy 3. Środki do realizacji Zamówienia. Oferent zabezpieczy odpowiednią ilość pracowników do wykonania usług w systemie zmianowym, posiadających niezbędne przygotowanie zawodowe, znających ogólne zasady udzielania pierwszej pomocy sanitarnej oraz sprawowania profilaktyki ppoż., a także wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego stosownie do zadań. W celu zapewnienia skutecznej realizacji zleconych zadań, Zleceniobiorca wyposaży pracowników w umundurowanie oraz stosowne i przewidziane prawem środki techniczne, w tym środki ochrony na koszt własny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia opisanych warunków udziału w postępowaniu ( w punktach od III 3.1 do III 3.5) dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. 2.Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 3036 66-010 Nowogród Bobrzański Sekcja Zamówień Publicznych Godziny urzędowania: od poniedziałku do czwartku w godz. 07:00 - 15:30; w piątki od 07:00 do 13:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, budynek nr 735 - kancelaria jednostki..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.