Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-24
Nowy Sącz: Wykonanie usług prawniczych w zakresie doradztwa - pomocy prawnej w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! realizowanego w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2010-2012, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Partnera II - Zespół Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu ul. Kołłątaja 13 zwanego dalej Usługi prawnicze dla ZŚŚ
Numer ogłoszenia: 263773 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4443623, faks 018 4435239.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług prawniczych w zakresie doradztwa - pomocy prawnej w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! realizowanego w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2010-2012, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Partnera II - Zespół Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu ul. Kołłątaja 13 zwanego dalej Usługi prawnicze dla ZŚŚ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1. Obsługa prawna Projektu w ilości 5 godzin miesięcznie w okresie trwania umowy tj. 27 m-cy *5 godz = razem za okres trwania projektu 135 godzin. Miejsce świadczenia usługi: Zespół Świetlic Środowiskowych ul. Kołłątaja; 33-300 Nowy Sącz.W szczególności do zadań Wykonawcy należy: a) sprawdzanie dokumentacji Projektu w zakresie zgodności z prawem krajowym i zgodności z prawem unijnych b) opracowywanie wzorów dokumentacji Projektu (np. umowy, regulaminy, zarządzenia) c) sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających z realizacji Projektu oraz pomoc w rozstrzygnięciu problemów prawnych, które wynikają z codziennej działalności. ZADANIE NR 2 . Porady prawne dla beneficjentów projektu tj. rodziców lub opiekunów prawnych młodzieży uczestniczącej w zajęciach Klubu Młodzieżowego oraz otoczenia uczestników w ilości 12 godzin w 2010 r., 20 godzin w 2011r. i 20 godzin w 2012 r. razem 52 godziny w okresie trwania projektu. Miejsce świadczenia usługi: Klub Młodzieżowy ul.Nawojowska3; 33-300 Nowy Sącz. W szczególności do zadań Wykonawcy należy: a) udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych w Punkcie Informacyjnym Porad Obywatelskich. Porady są skierowane do rodziców lub opiekunów prawnych młodzieży uczestniczącej w Klubie Młodzieżowym oraz otoczenia uczestników. b) udzielanie porad prawnych z zakresu; prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, c) pomoc przy formułowaniu prostych pism wniosków i podań. d) świadczenie porad prawnych w formie konsultacji. Wykonawca na bieżąco będzie konsultował z Zamawiającym wszelkie działania związane z realizacją zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 27.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie wskazanego warunku należy złożyć oświadczenie -uprawnienia ,że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego stosownie do przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U.2010 nr 10 poz. 65 z późn. zmianami) oraz posiada aktualny wpis na listę radców prawnych prowadzoną przez odpowiednią Okręgową Izbę Radców Prawnych .Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia ww. oświadczenia - uprawnienia; załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie wskazanego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia , z którego treści wynikać będzie ,że oferent posiada doświadczenie w wykonywaniu usług prawniczych jako radca prawny przez co najmniej trzy lata ( 3 ) poprzedzające datę złożenia oferty oraz dysponuje doświadczeniem zawodowym radcy prawnego w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego (JST) przez co najmniej dwa lata ( 2 ) poprzedzające datę złożenia oferty. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu winien złożyć oświadczenie -załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
: w zakresie wskazanego warunku Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
: w zakresie wskazanego warunku Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie wskazanego warunku Zamawiający wykaże ,że posiada opłaconą polisę ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Weryfikacja spełnienia tego warunku będzie następować w oparciu o oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem zaświadczenia o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu radcy prawnego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w razie wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie zmian terminu wykonania umowy, sposobu wykonania umowy, wynagrodzenia, osób wymienionych w umowie lub wykonujących określone czynności: 1) W razie zmiany stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie zmniejszonego lub zwiększonego podatku zapłaconego przez wykonawcę. 2) W razie zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia może być zmieniona wysokość wynagrodzenia lub termin zapłaty; 3) W razie rozwiązania umowy dot. realizacji projektu lub zmiany w wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację projektu w poszczególnych latach budżetowych, może być zmieniona wysokość wynagrodzenia, termin zapłaty lub termin obowiązywania umowy 4) W razie zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np.: zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami strony wprowadzają stosowne zmiany umowy. 5) W razie wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ może być zmieniona wysokość wynagrodzenia, termin zapłaty lub termin obowiązywania umowy ;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
33-300 Nowy Sącz , ul. Kołłątaja 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - sekretariat 33-300 Nowy Sącz , ul. Kołłątaja 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! realizowanego w ramach Działania 71. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2010-2012, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Partnera II - Zespół Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Rzeszów"
- Usługa stałej i kompleksowej obsługi prawnej.
- Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2026-2027
- Kompleksowa obsługa prawna Referatu Podatków i Opłat Lokalnych, Planowania i Finansów, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami, Informatyki, Edukacji oraz USC UG Gierałtowice w 2026r.
- Obsługa prawna Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy oraz jednostek obsługiwanych przez okres 12 miesięcy
- Kompleksowa obsługa prawna Referatów: IR, GM, OŚ, ZP, OKP, RZKO oraz samodzielnych stanowisk objętych przedmiotem zamówienia w UG Gierałtowice w 2026r.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





