eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-07

POZYCJA 26375

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, do kontaktów: Mariusz Choda, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424301, fax 081 5326511, e-mail: Anna.Gajownik@lubelskie.pl, www.lubelskie.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, Mariusz Choda, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424227, fax 081 7424453, e-mail: www.lubelskie.pl, informatyka@lubelskie.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, Mariusz Choda, ul. Lubomelska 1-3, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424227, fax 081 7424453, e-mail: www.lubelskie.pl, informatyka@lubelskie.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, Mariusz Choda, ul. Lubomelska 1-3, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7424227, fax 081 7424453, e-mail: www.lubelskie.pl, informatyka@lubelskie.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego. Dostawa urządzeń do siedziby Zamawiającego. Serwis gwarancyjny świadczony w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdy asortyment zamawianego sprzętu. Każdy z wykonawców może złożyć dowolną ilość ofert częściowych. Liczba ofert częściowych: 10. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lublin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium ustala się oddzielnie dla poszczególnych części zamówienia. Łącznie dla wszystkich części zmówienia wynosi: 15 450 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający dokona zapłaty w formie przelewu bankowego na konto Wykonawcy podane na fakturze VAT, wystawionej po dostarczeniu sprzętu. Termin płatności ustala się na 14 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Warunkiem zapłaty za przedmiot umowy będzie uprzednie pisemne potwierdzenie przez Zamawiajacego, iż dostarczony sprzęt posiada wymagane, zgodne z ofertą, parametry. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: 1)wykonawcy-pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców, 2)wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do, co najmniej, reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a)wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego objętego przedmiotem zamówienia w zakresie ofert lub oferty częściowej do realizacji której wykonawca zamierza przystąpić, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a)dysponują własnymi środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości minimum wartości brutto złożonej oferty, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 5)wnieśli wadium. Ocena spełniania warunków przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wykonawców zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1 g), i), j) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej oraz w pkt 9.1 h) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 6.Każdy z wykonawców składających ofertę wspólnie, zobligowany jest do złożenia dokumentów wymienionych w pkt 9.1 c), g), h), i), j), l) oraz 9.2 SIWZ; 7.Dokumenty wymienione w pkt 9.1 a), b), d), e), f), k), SIWZ są składane przez pełnomocnika wykonawców. 8.W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną warunki opisane w pkt 8.1 pkt 2)a oraz 3)a SIWZ muszą spełnić łącznie wszystkie podmioty składające ofertę wspólną. Pozostałe warunki musi spełnić każdy podmiot składający ofertę wspólną.Informacja z banku przedstawiona przez wykonawców składających ofertę wspólną musi łącznie opiewać na kwotę wymaganą niniejszą specyfikacją. Informacja powyższa może być złożona przez jednego, kilku lub wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną w celu spełnienia wymienionego warunku. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum wartości brutto złożonej oferty, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.5.Dowód wniesienia wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw sprzętu komputerowego objętego przedmiotem zamówienia w zakresie złożonej oferty częściowej (lub ofert częściowych).Wymienione dostawy powinny zostać potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: KZW.TM.3331/6/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.07.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.07.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.07.2005, godzina 10:05, Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego, 20-074 Lublin, ul. Spokojna 4, pokój nr 164.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestawy komputerowe klasy PC wraz z monitorami i oprogramowaniem systemowym, biurowym oraz użytkowym. Specyfikacja minimalnych wymagań technicznych została podana w załączniku nr 1a, 1b, 1c SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Sztuk 80 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Komputery przenośne (laptopy) wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym. Specyfikacja minimalnych wymagań technicznych została podana w załączniku nr 1d SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Sztuk 9. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Drukarki laserowe różnych typów (A4 mono, A4 kolor, A3 mono), przeznaczone do profesjonalnych zastosowań biurowych.Specyfikacja minimalnych wymagań technicznych została podana w załączniku nr 1e, 1f, 1g, 1h SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Sztuk 19. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.34. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Drukarki atramentowe A3 oraz A4 pracujące w oparciu o technologię kolorowego atramentowego druku termicznego.Specyfikacja minimalnych wymagań technicznych została podana w załączniku nr 1i, 1j SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Sztuk 3. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kolorowe skanery stacjonarne A4, wyposażone w odpowiednie oprogramowanie użytkowe oraz sterowniki.Specyfikacja minimalnych wymagań technicznych została podana w załączniku nr 1k, 1l SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Sztuk 3. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Urządzenie wielofunkcyjne łączące w sobie funkcje kolorowej drukarki atramentowej A4, skanera kolorowego A4 oraz kopiarki.Specyfikacja minimalnych wymagań technicznych została podana w załączniku nr 1m SIWZ. 3) Zakres lub wartość: sztuk 1. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Projektory multimedialne o rzeczywistej rozdzielczości SVGA i jasności min 1400 lumenów.Specyfikacja minimalnych wymagań technicznych została podana w załączniku nr 1n SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Sztuk 3. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestawy komputerowe-stacja graficzna klasy PC o wysokich parametrach technicznych wraz z monitorami i oprogramowaniem systemowym oraz biurowym. Specyfikacja minimalnych wymagań technicznych została podana w załączniku nr 1o,1p,1q SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Sztuk 5. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.35. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Drukarka wielkoformatowa (ploter) obsługująca nośniki w formacie A0, drukująca w technologii termicznej, także druk tuszami odpornymi na działanie światła (UV).Specyfikacja minimalnych wymagań technicznych została podana w załączniku nr 1r SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Sztuk 1. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zasilacze awaryjne UPS przeznaczone do zastosowań biurowych (8 szt.) oraz do montażu w szafach krosowych 19 (2 szt.). Specyfikacja minimalnych wymagań technicznych została podana w załączniku nr 1s,1t SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Sztuk 10. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.