Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Bydgoszcz: wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej oraz montażu zaplecza socjalno-sanitarnego realizowanych na boiskach sportowych w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012 na terenie Zespołu Szkół nr 27 przy ul. Sardynkowej 7 w Bydgoszczy. ZP/U-NO/36/08
Numer ogłoszenia: 263557 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych , ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3633470, fax. 052 3619151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrp.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej oraz montażu zaplecza socjalno-sanitarnego realizowanych na boiskach sportowych w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012 na terenie Zespołu Szkół nr 27 przy ul. Sardynkowej 7 w Bydgoszczy. ZP/U-NO/36/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej
- przyłącza wodociągowego,
- kanalizacji sanitarnej,
- przyłącza kanalizacji deszczowej
UWAGA! Z zakresu robót wyłączono deszczowe odwodnienie liniowe oraz drenaż
Zadanie II: Wykonanie instalacji elektrycznej :
- zasilania boiska,
- oświetlenia boiska
Zadanie III: dostawa i montaż typowego kontenera socjalno - sanitarnego łącznie z pergolą, robotami wykończeniowymi i robotami instalacyjnymi.
UWAGA! Z zadania wyłączone jest posadowienie kontenera. Fundamenty wykona Zamawiający..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.21.22.30 - Instalowanie szatni 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia i zezwolenia oraz koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. tj. Oferent w okresie ostatnich pięciu latach zrealizował lub realizuje roboty co najmniej jedną robotę rodzajowo odpowiadającą zamówieniu (ZADANIU) na które składa ofertę, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wraz z potwierdzeniem należytego wykonania tej roboty; 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia lub wskażą podmiot, który wykona tę część zamówienia. 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi z zakresu wykonywanej roboty budowlanej - w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej wraz z potwierdzeniem tych uprawnień.. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające realizację zamówienia. 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający oceni spełnione przez Wykonawców warunki, o których mowa w ust. 1, na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w § 6. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
3. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 UPZP.
6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów - dotyczy wszystkich ZADAŃ
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert .
b) oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 UPZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP.
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów - dotyczy wszystkich ZADAŃ.:
a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty tożsamej z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (ZADANIA) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów; Wykonawca dostarczy potwierdzenie należytego wykonania każdej z prac, na jakie składa ofertę. Jedno z nich lub wszystkie łącznie muszą odpowiadać wartości przedmiotu zamówienia
b) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu atesty, orzeczenia techniczne, certyfikaty zgodności itp. na wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia
c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie zał nr. 4 do SIW, (oddzielnie dla poszczególnych ZADAŃ w zależności od rodzaju robót i wymaganych prawem kwalifikacji) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędny potencjał osobowy do realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykaże co najmniej jedną osobę posiadającą (dla każdej branży) wymagane uprawnienia i wpisaną na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa
1) w celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczęnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrp.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Robót publicznych, ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Robót publicznych, ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz, SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I: Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - przyłącza wodociągowego,
- kanalizacji sanitarnej,
- przyłącza kanalizacji deszczowej
UWAGA! Z zakresu robót wyłączono deszczowe odwodnienie liniowe oraz drenaż. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II: Wykonanie instalacji elektrycznej :.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zasilania boiska,
- oświetlenia boiska. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III: dostawa i montaż typowego kontenera socjalno - sanitarnego łącznie z pergolą, robotami wykończeniowymi i robotami instalacyjnymi..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jeden kontener w pełni wyposażony w wymagane przedmiarem instalacje i urządzenia
UWAGA! Z zadania wyłączone jest posadowienie kontenera. Fundamenty wykona Zamawiający.. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.21.22.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie "poduszek" betonowych z tabliczkami na krzyże granitowe na terenie Cmentarza Bohaterów Bydgoszczy
- Wykonanie uszczelnienia misy fontanny POTOP w Bydgoszczy
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 237 od km ok. 9+685 do km ok. 11+300 w m. Legbąd - opracowanie dokumentacji projektowej
- Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku "B" Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, łącznikiem ze szkołą oraz wyposażeniem w miejscowości Leszczyny
- "Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów" (postępowanie powtórzone)
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Modernizacja pomieszczenia pralni w budynku internatu wraz z zakupem wyposażenia.
- Budowa budynku usługowego pełniącego funkcję dziennego ośrodka dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (...)wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Polance Wielkiej (...)
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.