Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-03
Łódź: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych polegające na:
- Malowaniu pomieszczeń i remoncie podłóg Starego Strychu
- Przeglądzie i naprawie dachów zabytkowego kompleksu budynków
- Robotach budowlanych zabezpieczających i wzmacniających elementy konstrukcyjne budynków
w obiekcie Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi ul. Gdańska 32
Numer ogłoszenia: 263546 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi , ul. Gdańska 32, 90-716 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6621602, faks 042 6621666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.bip.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych polegające na: - Malowaniu pomieszczeń i remoncie podłóg Starego Strychu - Przeglądzie i naprawie dachów zabytkowego kompleksu budynków - Robotach budowlanych zabezpieczających i wzmacniających elementy konstrukcyjne budynków w obiekcie Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi ul. Gdańska 32.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia publicznego: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych polegające na: - Malowaniu pomieszczeń i remoncie podłóg Starego Strychu - Przeglądzie i naprawie dachów zabytkowego kompleksu budynków - Robotach budowlanych zabezpieczających i wzmacniających elementy konstrukcyjne budynków w obiekcie Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi ul. Gdańska 32, określone dokumentacją kosztorysową zamawiającego z użyciem materiałów wykonawcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 8-10 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie : spełnia, nie spełnia. Fakt niespełnienia warunków tzn. brak złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków oraz udokumentowania spełniania warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 i 4 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy złożą wraz z ofertą (załącznik nr 1 do SIWZ) niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie przez wykonawcę bądź przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników; dokument nr 2- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; dokument nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składają wszyscy uczestnicy; dokument nr 4 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składają wszyscy uczestnicy. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 5 - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na dzień składania oferty na kwotę min. 150 000 PLN. Wykonawca zobowiąże się do przedłużenia ważności polisy lub innego dokumentu do czasu trwania umowy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa ją każdy z uczestników. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu nr 1 wykonawca winien złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. Dokumenty o których mowa w lit. a, b, c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą: a) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie; b) pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) uchwałę wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) wyrażającą zgodę na zawarcie umowy z zamawiającym w przypadku wygrania przetargu, zgodnie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych, o ile taki dokument jest wymagany prawem do zawarcia umowy. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 6 - wykaz wykonanych robót budowlanych w obiektach zabytkowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. 4 do SIWZ); dokument nr 7- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zał. 5 do SIWZ); dokument nr 8- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w dokumencie nr 7, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; dokument nr 9 - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. 6 do SIWZ); dokument nr 10 - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w dokumencie nr 9 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; dokument nr 11- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (między innymi aktualny wpis na listę członków samorządu zawodowego, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem funkcji technicznych w budownictwie)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.bip.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi,
90-716 Łódź, ul. Gdańska 32
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi, 90-716 Łódź, ul. Gdańska 32 Kancelaria pok. 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1
- PRZYŁĄCZE CIEPŁOWNICZE I WĘZEŁ CIEPLNY WŁÓKIENNICZA 1
- Zakup i dostawa przenośnych kontenerów.
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych gwarancyjnych oraz badań technicznych samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- DZP.26.141.2025 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń w Domach Studenckich Politechniki Łódzkiej
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynków mieszkalnych w miejscowości Gościno
- Adaptacja i przebudowa budynku na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2025 rok
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu wentylacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Łodzi
- Adaptacja pomieszczeń oraz stajni w Zespole Szkół Rzemiosła w Łodzi
- Zakup i montaż windy zewnętrznej budynku przy ul. Granicznej 63 Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim
- Remont i aranżacja Sali Rycerskiej w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.