eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie okresowej kontroli rocznej obiektów inżynierskich tj. przeglądów podstawowych mostów, wiaduktów oraz przepustów na autostradach A1 i A2 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Łowiczu i Rejon w Kutnie oraz na drogach krajowych nr 91, 91d, 92, 92a, 60, 60a i 71 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Kutnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Łódź: Wykonanie okresowej kontroli rocznej obiektów inżynierskich tj. przeglądów podstawowych mostów, wiaduktów oraz przepustów na autostradach A1 i A2 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Łowiczu i Rejon w Kutnie oraz na drogach krajowych nr 91, 91d, 92, 92a, 60, 60a i 71 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Kutnie.
Numer ogłoszenia: 263524 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi , ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 233 96 06, faks 42 233 96 08; 233 96 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowej kontroli rocznej obiektów inżynierskich tj. przeglądów podstawowych mostów, wiaduktów oraz przepustów na autostradach A1 i A2 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Łowiczu i Rejon w Kutnie oraz na drogach krajowych nr 91, 91d, 92, 92a, 60, 60a i 71 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Kutnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli rocznej obiektów inżynierskich tj. przeglądów podstawowych mostów, wiaduktów oraz przepustów na autostradach A1 i A2 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Łowiczu i Rejon w Kutnie oraz na drogach krajowych nr 91, 91d, 92, 92a, 60, 60a i 71 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Kutnie z podziałem na części: Część 1 zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli rocznej obiektów inżynierskich tj. przeglądów podstawowych 154 szt. obiektów mostowych oraz 75 szt. przepustów zlokalizowanych w ciągu autostrad A1 i A2 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Łowiczu. Część 2 zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli rocznej obiektów inżynierskich tj. przeglądów podstawowych 101 szt. obiektów mostowych i 93 szt. przepustów zlokalizowanych w ciągu autostrad A1 i A2 oraz 34 szt. obiektów mostowych, 1 tunelu dla pieszych i 22 szt. przepustów zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych nr 91, 91d, 92, 92a, 60, 60a i 71 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Kutnie. Wykonawca może złożyć ofertę na obie części zamówienia lub na dowolnie wybraną część zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.14.50-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Dla części 1 zamówienia: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych ). Dla części 2 zamówienia: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 30 1130 1163 0014 7106 0790 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, wykonawca powinien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie przed upływem terminu składania ofert lub załączyć do oferty w osobnej kopercie. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako beneficjenta gwarancji wadialnej dla niniejszego postępowania należy wskazać: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2 , 91-857 Łódź. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 2.1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części nr 1 zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi polegające na wykonaniu przeglądów podstawowych lub rozszerzonych bądź ekspertyz stanu technicznego co najmniej 30 obiektów inżynierskich (mostów, wiaduktów, przepustów o średnicy co najmniej 1,5m). Dla części nr 2 zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi polegające na wykonaniu przeglądów podstawowych lub rozszerzonych bądź ekspertyz stanu technicznego co najmniej 30 obiektów inżynierskich (mostów, wiaduktów, przepustów o średnicy co najmniej 1,5m) . W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia, należy wykazać spełnienie warunku dla każdej części odrębnie, za pomocą innych zadań (zamówień). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w niniejszym punkcie, wykazują łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części nr 1 zamówienia: Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: Inżynier - osoba wykonująca przeglądy podstawowe obiektów inżynierskich - min. 1 osoba, która spełnia następujące warunki: Posiada uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej oraz wykonała przeglądy podstawowe lub rozszerzone bądź ekspertyzy stanu technicznego co najmniej 30 obiektów inżynierskich (mostów, wiaduktów, przepustów o średnicy co najmniej 1,5m) Dla części nr 2 zamówienia: Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: Inżynier - osoba wykonująca przeglądy podstawowe obiektów inżynierskich - min. 1 osoba, która spełnia następujące warunki: Posiada uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej, oraz wykonała przeglądy podstawowe lub rozszerzone bądź ekspertyzy stanu technicznego co najmniej 30 obiektów inżynierskich (mostów, wiaduktów, przepustów o średnicy co najmniej 1,5m) Wykonawca składając ofertę na dwie części zamówienia, musi wykazać spełnienie warunku dla każdej części odrębnie, za pomocą innych osób. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w niniejszym punkcie, wykazują łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W sytuacji, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, niezależnie od charakteru prawnego stosunków łączących go z nimi, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 3.W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i III.6.2. ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt.III.4.4) ogłoszenia, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; c) dokumenty wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. 4.Dowodami, potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie są: - poświadczenie, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości zamawiającego, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w §1 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Za główne usługi, dla których należy przedstawić dowody, uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełnienia warunku określonego w pkt.III.3.2 ogłoszenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do treści oferty, jeżeli: a) Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, b) Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające (w okresie ich występowania) realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do ppkt a) również z uwzględnieniem skutków finansowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Kutnie 99-300 Kutno, ul. Wyszyńskiego 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Kutnie 99-300 Kutno, ul. Wyszyńskiego 13 - pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający oraz Wykonawcy będą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: glinkiewicz@gddkia.gov.pl; bzatkiewicz@gddkia.gov.pl, lub faksem z uwzględnieniem pkt. 2. Nr faksu Zamawiającego: (24) 355-73-19, Zamawiający wymaga, aby wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane faksem lub drogą elektroniczną były potwierdzane pisemnie. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę faktu otrzymania każdej informacji przekazanej w innej formie niż pisemna, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego informacji. 2.Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, a także zmiany lub wycofania oferty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie okresowej kontroli rocznej obiektów inżynierskich tj. przeglądów podstawowych obiektów mostowych oraz przepustów zlokalizowanych w ciągu autostrad A1 i A2 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Łowiczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli rocznej obiektów inżynierskich tj. przeglądów podstawowych 154 szt. obiektów mostowych oraz 75 szt. przepustów zlokalizowanych w ciągu autostrad A1 i A2 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Łowiczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.14.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie okresowej kontroli rocznej obiektów inżynierskich tj. przeglądów podstawowych obiektów mostowych i przepustów zlokalizowanych w ciągu autostrad A1 i A2 oraz w ciągu dróg krajowych nr 91, 91d, 92, 92a, 60, 60a i 71 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Kutnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli rocznej obiektów inżynierskich tj. przeglądów podstawowych 101 szt. obiektów mostowych i 93 szt. przepustów zlokalizowanych w ciągu autostrad A1 i A2 oraz 34 szt. obiektów mostowych, 1 tunelu dla pieszych i 22 szt. przepustów zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych nr 91, 91d, 92, 92a, 60, 60a i 71 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Kutnie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.14.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.