Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-03
Cieszyn: Remont pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem trzonów kominowych w budynku przy ul. Sikorskiego 3 w Cieszynie
Numer ogłoszenia: 263386 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. , ul. Liburnia 2a, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8523743, faks 033 8522560.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem trzonów kominowych w budynku przy ul. Sikorskiego 3 w Cieszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem trzonów kominowych w budynku przy ul. Sikorskiego 3 w Cieszynie. Zakres prac obejmuje: - oczyszczenie pokrycia dachu z blachy falistej, - malowanie pokrycia dachu farbami poliwinylowymi, - wymiana i uzupełnienie deskowania konstrukcji dachowej, - wymiana śniegołapów, częściowa wymiana obróbek blacharskich, - przemurowanie trzonów kominowych, - wymiana instalacji odgromowej, - inne prace wg dokumentacji projektowej (i uzgodnień z inspektorem nadzoru w trakcie realizacji prac), przedmiaru robót, Założeń wyjściowych do kosztorysowania (załączone do SIWZ), prace i czynności wynikające z norm i przepisów szczegółowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymagania dodatkowe: a) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na remoncie dachu o łącznej wartości powyżej 50% oferowanej ceny brutto. b) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. i z 2002 r. Nr 23, poz. 221); c)udzielenie gwarancji na okres 3 lat. d)wyrażenie zgody na comiesięczne rozliczanie robót i wystawianie faktur miesięcznych, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, referencji itd.) załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1a SIWZ muszą być: - Wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na remoncie dachu o łącznej wartości powyżej 50% oferowanej ceny brutto z podaniem wartości, miejsca i terminu wykonania- załącznik nr 2; - dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 2 zostały wykonane należycie - załącznik nr 2a; 3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1b SIWZ muszą być: - wykaz personelu technicznego przewidzianego do realizacji zamówienia - załącznik nr 3; - kopie uprawnień kierownika budowy do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , - załącznik nr 3a; - kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 i z 2002r. Nr 23, poz. 221) - załącznik nr 3b; 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 4; 5. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) - załącznik nr 5; 6. Wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 6; 7. Oświadczenia podwykonawców o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia - załącznik nr 6a; 8. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy przygotowany na druku Zamawiającego lub własny kosztorys identyczny z dostarczonym przez Zamawiającego w SIWZ (identyczny opis robót i układ kolumn, podane identyczne ilości przedmiarowe i jednostki miar, podane ceny jednostkowe, wyliczona wartość robót) - załącznik nr 7; 9. Parafowany Wzór umowy - załącznik nr 8; 10. Oświadczenie o odpadach - załącznik nr 9; 11. Założenia wyjściowe do kosztorysowania - załącznik nr 10;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawy implantów i asortymentu wykorzystywanego w procedurach ortopedycznych
- Zakup sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!".
- Zakup mebli do zajęć dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Zakup mebli oraz pomocy dydaktycznych do zajęć w Szkole Podstawowej nr 1 w Cieszynie ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Konserwacja i odtworzenie stolarki okiennej budynku Teatru w Cieszynie - etap IV
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa wew. linii zasil. nn0,4kV-W.L.Z. dla sceny kame Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podglądu akcji scenicznej dla remontowanej części Teatru
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź - Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
- Modernizacja części Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 2 w Myszkowie przy ul. Partyzantów 21 na potrzeby Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.