eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie usług dostępu do Internetu oraz transmisji danych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Lublin: Wykonanie usług dostępu do Internetu oraz transmisji danych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części.
Numer ogłoszenia: 263343 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług dostępu do Internetu oraz transmisji danych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Świadczenie usługi całodobowego dostępu do Internetu do węzła w lokalizacji na ul. Akademicka 15, 20-950 Lublin budynek AGRO II pokój nr 311 z gwarancją co najmniej 200 Mbps przepustowości mierzonej w warstwie IP dla obiektów naukowo-dydaktycznych Część 2 - Świadczenie usługi całodobowego dostępu do Internetu dla mieszkańców Domów Studenckich: CEBION, DODEK, ESKULAP Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Langiewicza 6, 8, 12 i w Lublinie wraz z administracją siecią lokalną. Część 3 - Świadczenie usługi całodobowego dostępu do Internetu dla mieszkańców Domów Studenckich: MANHATTAN, BROADWAY Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Dobrzańskiego 33, 35 w Lublinie wraz z administracją siecią lokalną. Część 4 - Świadczenie usługi całodobowej transmisji danych pomiędzy lokalizacją centralną/serwerownią ul. Akademicka 15, pok. 311, 20-950 Lublin (budynek AGRO II) a obiektami Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie Część 5 - Świadczenie usługi całodobowego dostępu do Internetu dla Centralnego Laboratorium Agroekologicznego ul. B. Dobrzańskiego 3, 20-262 Lubin z gwarancją co najmniej 10 Mbps przepustowości mierzonej w warstwie IP..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00-4, 72.31.80.00-7, 72.72.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: W części 1 - 1.900,00 zł.(słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł. 00/100). W części 2 - 2.800,00 zł. (słownie: dwa tysiące osiemset zł. 00/100). W części 3 - 2.800,00 zł. (słownie: dwa tysiące osiemset zł. 00/100). W części 4 - 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc zł. 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. w Banku Pekao S.A. Oddział w Lublinie nr 69 1240 5497 1111 0000 5007 1353, z dopiskiem wadium w sprawie AZP/PN/37/2012. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowym powinno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, który jest prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - : Część 1 - co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu usługi dostępu do Internetu o wartości minimum 90.000,00. zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy zł brutto), Część 2 - co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu usługi dostępu do Internetu o wartości minimum 100.000,00. zł brutto (słownie: sto tysięcy zł brutto), Część 3 - co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu usługi dostępu do Internetu o wartości minimum 100.000,00. zł brutto (słownie: sto tysięcy zł brutto), Część 4 - co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu usługi transmisji danych o wartości minimum 40.000,00. zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy zł brutto), Przez jedną usługę Zamawiający rozumie sumę usług w ramach jednej umowy. Do przeliczenia wartości w walutach obcych w dokumentach przedstawionych w ofercie na poparcie spełnienia warunków podmiotowych podane kwoty będą przeliczane przez Zamawiającego wg średniego kursu walut NBP dla danej waluty z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Dowód wniesienia wadium, złożonego w kwocie określonej w rozdz. 8 pkt. 8.1 i formie określonej w pkt. 8.2. SIWZ. 3. Dokument z wizji lokalnej, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4 Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeśli z dokumentów dostarczonych do oferty nie wynika sposób reprezentacji, w formie opisanej w Rozdziale 10 pkt 10.9 SIWZ. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjalne technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących do z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług, wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie i będzie uzależnione od wysokości nowej stawki podatku VAT dla przedmiotu umowy. w części 2 i 3 1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach: 1) Braku pełnej gotowości Zamawiającego do przyjęcia przedmiotu umowy; 2) Aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy; 3) Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony (np. wydłużony czas oczekiwania na elementy wytwarzane przez producenta), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; 4) Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 5) Konieczności zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania, lub wykonania przedmiotu umowy; 6) Zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 7) Wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 8) Wprowadzenia nowej technologii, lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ja odpowiednio obniżyć;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://up.lublin.pl/szp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 54, 20-950 Lublin,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 54, 20-950 Lublin,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi całodobowego dostępu do Internetu do węzła w lokalizacji na ul. Akademicka 15, 20-950 Lublin budynek AGRO II pokój nr 311 z gwarancją co najmniej 200 Mbps przepustowości mierzonej w warstwie IP dla obiektów naukowo-dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne usługi: 1. Zamawiający wymaga łącza symetrycznego dla obydwóch kierunków transmisji o przepływności 200 Mbps w każdym kierunku z gwarancją przepływności do sieci TP S.A. na poziomie 100%, 2. Usługa musi osiągać sieć TP S.A. najpóźniej w 5 przeskoku pakietów (hopie), 3. Dostęp do sieci TP S.A. nie może być realizowany za pośrednictwem innych operatorów zagranicznych, 4. Wykonawca gwarantuje posiadanie minimum trzech punktów styku z operatorami krajowymi, 5. Usługa musi być świadczona z obsługą protokołu BGP w wersji 4. Zamawiający posiada własną adresację IP z puli PI, 6. Usługa musi być zakończona stykiem Gigabit Ethernet Full duplex 1000BaseTX, 7. Zamawiający posiada urządzenia brzegowe typu. Juniper EX4200-24f, 24-port 1000BaseX SFP. Węzeł znajduje się w serwerowni pok. 311A ul. Akademicka 15, 20-950 Lublin, budynek AGRO II, Uczelniane Centrum Informatyki UP, 8. Wykonawca musi zapewnić brak ograniczenia ilości przesyłanych bądź odbieranych danych. 9. Usługa po stronie Zamawiającego musi zostać uruchomiona przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00-4, 72.31.80.00-7, 72.72.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi całodobowego dostępu do Internetu dla mieszkańców Domów Studenckich: CEBION, DODEK, ESKULAP Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Langiewicza 6, 8, 12 i w Lublinie wraz z administracją siecią lokalną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sieć lokalna Domów Studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie jest zrealizowana w technologii Ethernet. Usługa obejmuje przyłączenie sieci LAN Domów Studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie do sieci INTERNET łączem symetrycznym o przepustowości nie mniejszej 1000 Mb/s. 2. Przewidywana liczba użytkowników wynosi od 1 do 1000, 3. Punkt dostawy sygnału zlokalizowany jest w Domu Studenta CEBION przy ul. Langiewicza 6 w Lublinie skąd sygnał ma być rozsyłany do pozostałych Domów Studenckich UP w Lublinie t.j. D.S. DODEK, D.S. ESKULAP, 4. Dodatkowo w skład przedmiotu zamówienia wchodzi też: 1) Zarządzanie ruchem w sieci; 2) Reagowanie na nadużycia w sieci i blokowanie użytkownika w przypadku nadużyć; 3) Przydzielanie adresów IP komputerom użytkowników; 4) Przyznawanie nazw domenowych komputerom użytkowników; 5) Rejestrowanie i wyrejestrowywanie użytkowników, na podstawie danych przekazanych przez Zamawiającego - w czasie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy po uzyskaniu niezbędnych informacji drogą mailową lub zgłoszeniem pisemnym. Zakres niezbędnych informacji: a) imię i nazwisko użytkownika; b) telefon kontaktowy; c) adres e-mail; d) nazwa akademika; e) numer pokoju. f) adres mac komputera 5. Wykonawca udostępni możliwość administrowania czynnościami określonymi w punkcie 4 osobie wyznaczonej przez Zamawiającego jednakże obowiązek wykonywania czynności określonych w punkcie 4 leży po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza dostarczanie sygnału INTERNET zarówno drogą kablową jak i radiową. W przypadku zaoferowania realizacji usług drogą radiową dopuszcza się instalację urządzeń nadawczo - odbiorczych tylko w jednym punkcie na terenie Domów Studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie w taki sposób, aby nie naruszyć struktury ścian i dachu budynku. Ewentualne prace winny być prowadzone w uzgodnieniu z Zamawiającym, zgodnie ze sztuką budowlaną po uzyskaniu stosownych pozwoleń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00-4, 72.31.80.00-7, 72.72.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi całodobowego dostępu do Internetu dla mieszkańców Domów Studenckich: MANHATTAN, BROADWAY Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Dobrzańskiego 33, 35 w Lublinie wraz z administracją siecią lokalną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sieć lokalna Domów Studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie jest zrealizowana w technologii Ethernet. Usługa obejmuje przyłączenie sieci LAN Domów Studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie do sieci INTERNET łączem symetrycznym o przepustowości nie mniejszej 1000 Mb/s. 2. Przewidywana liczba użytkowników wynosi od 1 do 1000, 3. Punkt dostawy sygnału zlokalizowany jest w Domu Studenta MANHATTAN przy ul. Dobrzańskiego 33 w Lublinie skąd sygnał ma być rozesłany do Domu Studenta BROADWAY, 4. Dodatkowo w skład przedmiotu zamówienia wchodzi też: a) Zarządzanie ruchem w sieci; b) Reagowanie na nadużycia w sieci i blokowanie użytkownika w przypadku nadużyć; c) Przydzielanie adresów IP komputerom użytkowników; d) Przyznawanie nazw domenowych komputerom użytkowników; e) Rejestrowanie i wyrejestrowywanie użytkowników, na podstawie danych przekazanych przez Zamawiającego - w czasie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy po uzyskaniu niezbędnych informacji drogą mailową lub zgłoszeniem pisemnym. Zakres niezbędnych informacji: g) imię i nazwisko użytkownika; h) telefon kontaktowy; i) adres e-mail; j) nazwa akademika; k) numer pokoju. l) adres mac komputera 5. Wykonawca udostępni możliwość administrowania czynnościami określonymi w punkcie 4 osobie wyznaczonej przez Zamawiającego jednakże obowiązek wykonywania czynności określonych w punkcie 4 leży po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza dostarczanie sygnału INTERNET zarówno drogą kablową jak i radiową. W przypadku zaoferowania realizacji usług drogą radiową dopuszcza się instalację urządzeń nadawczo - odbiorczych tylko w jednym punkcie na terenie Domów Studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie w taki sposób, aby nie naruszyć struktury ścian i dachu budynku. Ewentualne prace winny być prowadzone w uzgodnieniu z Zamawiającym, zgodnie ze sztuką budowlaną po uzyskaniu stosownych pozwoleń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00-4, 72.31.80.00-7, 72.72.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usługi całodobowej transmisji danych pomiędzy lokalizacją centralną/serwerownią ul. Akademicka 15, pok. 311, 20-950 Lublin (budynek AGRO II) a obiektami Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi transmisji danych pomiędzy lokalizacją centralną/serwerownią ul. Akademicka 15, pok. 311, a następującymi punktami (sieciami lokalnymi) w Lublinie: a) ul. Dobrzańskiego 37 (Katedra Ekonomiki i Organizacji Agrobiznesu) b) ul. Leszczyńskiego 7 (budynek naukowo-dydaktyczny) c) ul. Leszczyńskiego 58 (Wydział Ogrodniczy) d) ul. Doświadczalna 44 (budynek naukowo-dydaktyczny, HTŻ) e) ul. Doświadczalna 50A (Katedra Podstaw Techniki, Fellach) 2. Parametry techniczne usługi: a) Transmisja pomiędzy każdym punktem ma zostać zrealizowana w oparciu o wydzielone VLAN-y. Wymaga się przydzielenia minimum 15 unikalnych VLAN-ów, które mają być dostępne w ramach świadczonej usługi w każdej z wymienionych lokalizacji w punkcie 1. Zamawiający dopuszcza świadczenie usługi poprzez zestawienie portu typu TRUNK pomiędzy lokalizacją centralną/serwerownią ul. Akademicka 15, pok. 311, 20-950 Lublin (budynek AGRO II), a poszczególnymi lokalizacjami wymienionymi w punkcie 1. b) Rodzaj styku Ethernet 100Base-T, gwarantowana przepustowość 100 Mbps, c) Zamawiana usługa świadczenia symetrycznej transmisji danych nie może posiadać żadnych limitów transmisji danych zarówno do Zamawiającego, jak i od Zamawiającego, d) Dostępność usługi w okresie miesięcznym - co najmniej 99,9%, e) Usługa po stronie Zamawiającego musi zostać uruchomiona przez Wykonawcę, 3. Opłata za świadczoną usługę musi być stała w każdym miesiącu trwania umowy oraz zawierać wszelkie koszty związane ze świadczoną usługą (tj. abonament, ewentualne koszty dzierżawy łącz, urządzeń, podatek VAT), 4. Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wykonania infrastruktury telekomunikacyjnej lub teletechnicznej niezbędnej do realizacji usługi transmisji danych, 5. Wykonawca dokona konfiguracji własnych urządzeń i oprogramowania u Zamawiającego w zakresie niezbędnym do świadczenia usługi. Koszt powyższego Wykonawca uwzględni, jako element wynagrodzenia za świadczenie usługi dostępu do sieci Internet,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00-4, 72.31.80.00-7, 72.72.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usługi całodobowego dostępu do Internetu dla Centralnego Laboratorium Agroekologicznego ul. B. Dobrzańskiego 3, 20-262 Lubin z gwarancją co najmniej 10 Mbps przepustowości mierzonej w warstwie IP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne usługi: 1. Zamawiający wymaga łącza symetrycznego dla obydwóch kierunków transmisji o przepływności minimum 10 Mbps w każdym kierunku, 2. Usługa musi być zakończona stykiem Fast Ethernet Full duplex 100BaseTX 3. Wykonawca musi zapewnić brak ograniczenia ilości przesyłanych bądź odbieranych danych. 4. Usługa po stronie Zamawiającego musi zostać uruchomiona przez Wykonawcę. 5. Opłata za świadczoną usługę musi być stała w każdym miesiącu trwania umowy oraz zawierać wszelkie koszty związane ze świadczoną usługą (tj. abonament, ewentualne koszty dzierżawy urządzeń, podatek VAT), 6. Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wykonania infrastruktury telekomunikacyjnej lub teletechnicznej niezbędnej do realizacji podłączenia do sieci Internet, 7. Wykonawca dokona konfiguracji urządzeń i oprogramowania u Zamawiającego w zakresie niezbędnym do świadczenia usługi. Koszt powyższego Wykonawca uwzględni, jako element wynagrodzenia za świadczenie usługi dostępu do sieci Internet,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00-4, 72.31.80.00-7, 72.72.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.