eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodówZaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów pożyczek.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-04

Chodów: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów pożyczek.
Numer ogłoszenia: 2629 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256895 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chodów, Chodów 18, 62-652 Chodów, woj. wielkopolskie, tel. 063 2737220, faks 063 2737220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów pożyczek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: - Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 900.000 zł (słownie: dziewięćset tysięcy zł) na okres 6 lat z okresem spłaty od 01 stycznia 2012 do 31 grudnia 2016. Kredyt ten zostanie przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na 2010 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 1. Środki pieniężne udostępnione będą przez bank od dnia 25 października 2010 r. w kwocie 900.000 zl. Dopuszcza się możliwość uruchomienia kredytu w dwóch transzach bez dodatkowych opłat i prowizji na wniosek Zamawiającego. 2. Okres kredytowania od 15 października 2010 roku do 31 grudnia 2016 roku. 3. Spłata kredytu w 20 ratach kwartalnych począwszy od 01 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2016 roku. Karencja w spłacie kredytu do 01.01.2012 r. Wysokość spłat 45.000,00 zł 4. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR IM z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedniego plus stalą marża banku w okresie obowiązywania umowy. 5. Odsetki będą naliczane na bieżąco od kwoty faktycznego zadłużenia płatne na koniec każdego miesiąca, Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 6. Zamawiający może zrezygnować z części kredytu bez ponoszenia opłat z tego tytułu i podawania przyczyny. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów (opłat prowizji) 9. Uruchomienie kredytu przelewem na konto Kredytobiorcy 51 8545 0008 2200 5500 0125 6013 10. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową. 11. Od przyznanego kredytu Bank nie pobierze innych prowizji i opłat od kredytu, niż prowizja przygotowawcza. 12. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do specyfikacji dołącza się : - bilans gminy Chodów za 2008 i 2009 rok, - sprawozdania RB-NDS o nadwyżce- deficycie za 2008 rok, 2009 rok i II kwartał 2010 r., - Sprawozdanie RB-Z za 2008 rok, 2009 rok i II kwartał 2010 r. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych i oferty wariantowej. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówień dodatkowych . 6. Zamawiający zastrzega aby kredyt był spłacany na jedno konto, nawet w przepadku banków występujących wspólnie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Kłodawie, ul. Krępa 2, 62-652 Kłodawa, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110016,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110016,62

  • Oferta z najniższą ceną: 110016,62 / Oferta z najwyższą ceną: 110016,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.