To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-12
Szklarska Poręba: Świadczenie usługi pełnienia funkcji kierownika
projektu EuRegioVital(e)2011
Numer ogłoszenia: 262977 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232045 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o., ul. Sanatoryjna 1, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 75 7547111, faks 75 7547138.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi pełnienia funkcji kierownika projektu EuRegioVital(e)2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Świadczenie usługi pełnienia funkcji kierownika projektu EuRegioVital(e)2011, realizowanego w Izerskim Centrum Pulmonologii i Chemioterapii IZER-MED Spółka z o.o. w Szklarskiej Porębie przy ul. Sanatoryjnej 1. Kierownik Projektu jest jednocześnie zarządzającym projektem EuRegioVital(e)2011 z ramienia Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii Izer-Med Sp. z o.o. w następującym zakresie : a) bieżące kontakty z Instytucją Wdrażającą i Partnerem Wiodącym; b) obecność na spotkaniach studyjno - roboczych; c) monitorowanie rzeczowej i finansowej realizacji Projektu w oparciu o Harmonogram Rzeczowo -Finansowy i zatwierdzony budżet; d) koordynowanie współpracy z Partnerem Wiodącym w ramach aktualizacji Umowy o dofinansowanie i Harmonogramów Rzeczowo-Finansowych realizacji Projektu, Harmonogramów składania wniosków o poświadczenie kwalifikowalności wydatków dla części projektu przypadającej na Zamawiającego; e) weryfikację formalną dokumentów księgowych związanych z realizacją Projektu zgodnie z wymogami Unii Europejskiej, w tym dokonywanie stosownych adnotacji na opisie dokumentów; f) sprawdzanie ( weryfikowanie) poniesionych wydatków, w zakresie przynależnym Zamawiającemu, pod względem ich poprawności i zgodności z prawem, skompletowanie i przygotowanie ich w treści i formie uzgodnionej z Partnerem Wiodącym, każdorazowo przed złożeniem wniosku o płatność przez Partnera Wiodącego i wysłaniem dokumentów do sprawdzenia przez właściwego krajowego kontrolera, g) przygotowanie Harmonogramu składania wniosków o płatność we współpracy z Zamawiającym i w oparciu o umowy z wykonawcami oraz z Partnerem Wiodącym; h) współpraca z Partnerami Projektu, w tym szczególnie z Partnerem Wiodącym; i) zapraszanie do współpracy, w porozumieniu z Partnerem Wiodącym, ekspertów i kadry specjalistycznej z obu stron granicy w zakresie medycyny uzdrowiskowej, turystyki zdrowotnej; j) systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji Projektu oraz informowanie niezwłoczne Zamawiającego oraz Partnera Wiodącego o zaistniałych zmianach i nieprawidłowościach; k) monitorowanie działań pod kątem zapewnienia osiągnięcia rezultatów Projektu i wartości wskaźników monitorujących ; l) pomiar wartości wskaźników osiągniętych dzięki realizacji Projektu, zgodnie z określonymi wskaźnikami monitoringu dla Projektu; m) wdrażanie pakietów roboczych zgodnie z koncepcją określoną we wniosku o dofinansowanie; n) prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych poprzez zakup i montaż tablicy pamiątkowej w treści zgodnej z Wytycznymi Dotującego, uruchomienie, aktualizacja i administracja dwujęzycznej strony internetowej Projektu przez cały okres jego trwania, wykonanie w technice wodo- i mrozoodpornej 39 sztuk naklejek o wym. 2*9[cm]; o) wypracowanie materiałów na dwujęzyczną platformę internetową Projektu i przekazanie ich Partnerowi Wiodącemu; p) zlecanie tłumaczeń pisemnych materiałów związanych z korespondencją, promocją, stroną internetową i bieżącą administracją Projektu (ogółem 100 stron formatu A-4 ) oraz nadzór nad wykonywaniem usługi tłumaczeniowej w zakresie poprawnych i terminowych pisemnych i tłumaczeń w celu zapewnienia zrozumienia językowego; q) sporządzanie dwujęzycznych sprawozdań okresowych , rocznych i sprawozdania końcowego z postępu realizacji części Projektu przynależnego Zamawiającemu; r) monitorowanie Realizacji projektu pod kątem ewentualnych potrzeb w zakresie dokonywania zmian w Projekcie i zgłaszanie Partnerowi Wiodącemu, celem zatwierdzenia przez Wspólny Sekretariat Techniczny i Komitet Monitorujący; s) wypracowanie treści merytorycznych dla 10 spotkań studyjno-roboczych, mających na celu wypracowanie wspólnych transgranicznych standardów turystyki zdrowotnej, uzgodnieniu ich z Zamawiającym i Kierownikiem Projektu Partnera Wiodącego ; t) weryfikacja dokumentów przygotowanych przez ekspertów zewnętrznych zaangażowanych przez Zamawiającego przy realizacji Projektu, a dotyczących przeprowadzenia procedur przetargowych na wyłonienie: wykonawcy usługi nadzoru autorskiego opracowanego Projektu budowlanego, wykonawcy Projektu wykonawczego, STWiOR, aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, wykonawcy robót ogólnobudowlanych oraz inspektora nadzoru inwestorskiego, w terminie 5 dni roboczych od daty ich otrzymania, liczonych do każdej procedury oddzielnie; u) przygotowywanie bieżącej korespondencji związanej z wdrażaniem Projektu ; v) przygotowanie programu działań transgranicznych na okres trwałości Projektu; w) obecność przy kontrolach związanych z realizacją Projektu ; x) przygotowywanie pism i udzielanie wyjaśnień oraz odpowiedzi we wszystkich kwestiach związanych z oceną Projektu przez właściwe instytucje wszelkiego szczebla, dotyczy to również okresu po 31 grudnia 2014 r., tj. po złożeniu, przez Partnera Wiodącego, końcowego wniosku o płatność wraz ze sprawozdaniem końcowym; y) pobyt w siedzibie Zamawiającego co najmniej raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego; z) przygotowanie dokumentacji Projektu do zarchiwizowania w sposób umożliwiający udostępnienie dokumentów organom kontroli do 2019 roku włącznie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska -Saksonia 2007-2013,w ramach Osi Priorytetowej 1. Współpraca transgraniczna.Dziedziny wsparcia 2.Turystyka i działalność uzdrowiskowa. Kierunek Działań 5.Działania w dziedzinie uzdrowiskowej w ramach projektu EuRegioVital(e)2011.Nazwa projektu:EuRegioVital(e)2011 Partner wiodący: Gm.Stara Kamienica.Partnerzy Projektu: IZER-MED sp.z o.o. Szklarska Poreba, ABS Robur Zittau GmbH, Gm.Oybin.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wrocławski Medyczny Park Naukowo-Technologiczny Spółka z o.o., ul. Kutnowska 1-3, 53-135 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99105,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100000,00
Oferta z najniższą ceną: 50000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SZKLARSKA PORĘBA
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o.
- Renowacja energetyczna zabytkowego budynku użyteczności publicznej przy ul. Grabskiego 5 realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
więcej: przetargi SZKLARSKA PORĘBA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie projektem dot. modernizacji Szpitala Powiat. w St. Woli w celu utworzenia .Oddz. Geriatrycznego-tj. pełnienie funkcji Koordynatora Projektu oraz Asystenta ds.merytoryczno-technicznych.
- Wybór osób pełniących funkcję zastępcy koordynatora oraz specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych w podziale na dwie części
- Pełnienie obowiązków koordynatora projektu o nazwie "Utworzenie CUS w Gminie Sułów"
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Pełnienie funkcji koordynatora merytorycznego projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (...)
- Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.