To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Olsztyn: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych oraz zajęć praktycznych w ramach kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy
Numer ogłoszenia: 262447 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223097 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392727, faks 089 5392710.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych oraz zajęć praktycznych w ramach kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć teoretycznych oraz zajęć praktycznych prowadzonych w ramach 7 kursów w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy zgodnie z Ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ) określonym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 roku w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy. Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy realizowany będzie w ramach projektu LT-PL/139 pt. Kształtowanie LT-PL współpracy transgranicznej w obszarze działań związanych z zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Celu 3: Europejskiej Współpracy Terytorialnej Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w podziale na osiem części: Część 1: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: 0; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 168, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy: a) Elementy anatomii i fizjologii, ocena poszkodowanego, badanie wstępne oraz szczegółowe (4 godz. ćwiczenia), b) Zasady defibrylacji poszkodowanego metodą półautomatyczną i automatyczną ( 4 godz. ćwiczenia) c) Urazy mechaniczne i obrażenia - złamania, zwichnięcia, skręcenia, krwotoki, obrażenia klatki piersiowej, brzucha, kręgosłupa, głowy i kończyn (16 godz. ćwiczenia). Część 2: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: maksymalnie 56; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 168, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Poszkodowany nieprzytomny (1 godz. wykład), b) Resuscytacja (dorosły, dziecko, niemowlę, noworodek, sytuacje szczególne) (2 godz. wykład, 16 godz. ćwiczenia), c) Zasady defibrylacji poszkodowanego metodą półautomatyczną i automatyczną, (1 godz. wykład) d) Wstrząs (2 godz. wykład), e) Inne stany nagłe - drgawki, cukrzyca, zawał mięśnia sercowego, udar mózgowy, zatrucia, podtopienie. (2 godz. wykład), f) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy w sytuacjach symulowanych (8 godz. ćwiczenia) Część 3: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: 0; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 175, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Resuscytacja (dorosły, dziecko, niemowlę, noworodek, sytuacje szczególne) (8 godz. ćwiczenia) b) Taktyka działań ratowniczych - zdarzenie masowe, mnogie, pojedyncze, segregacja wstępna, karta udzielonej pomocy, logistyka (4 godz. ćwiczenia) c) Ewakuacja ze strefy zagrożenia (2 godz. ćwiczenia) d) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy w sytuacjach symulowanych (11 godz. ćwiczenia). Część 4: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: maksymalnie 49; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 175, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Organizacja ratownictwa medycznego - podstawy prawne. (1 godz. wykład), b) Bezpieczeństwo własne, poszkodowanego, miejsca zdarzenia. (2 godz. wykład), c) Zestawy ratownicze, dezynfekcja sprzętu. (2 godz. wykład, 8 godz. ćwiczenia), d) Elementy anatomii i fizjologii, ocena poszkodowanego, badanie wstępne oraz szczegółowe. (2 godz. wykład), e) Urazy mechaniczne i obrażenia - złamania, zwichnięcia, skręcenia, krwotoki, obrażenia klatki piersiowej, brzucha, kręgosłupa, głowy i kończyn (8 godz. ćwiczenia), f) Taktyka działań ratowniczych - zdarzenie masowe, mnogie, pojedyncze, segregacja wstępna, karta udzielonej pomocy, logistyka (4 godz. ćwiczenia), g) Ewakuacja ze strefy zagrożenia (2 godz. ćwiczenia), h) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy w sytuacjach symulowanych (3 godz. ćwiczenia). Część 5: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: maksymalnie 49; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 175, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Urazy mechaniczne i obrażenia - złamania, zwichnięcia, skręcenia, krwotoki, obrażenia klatki piersiowej, brzucha, kręgosłupa, głowy i kończyn (3 godz. wykład) b) Taktyka działań ratowniczych - zdarzenie masowe, mnogie, pojedyncze, segregacja wstępna, karta udzielonej pomocy, logistyka (2 godz. wykład), c) Ewakuacja ze strefy zagrożenia (2 godz. wykład), d) Zestawy ratownicze, dezynfekcja sprzętu (4 godz. ćwiczenia), e) Poszkodowany nieprzytomny (4 godz. ćwiczenia), f) Resuscytacja (dorosły, dziecko, niemowlę, noworodek, sytuacje szczególne) (8 godz. ćwiczenia), g) Taktyka działań ratowniczych - zdarzenie masowe, mnogie, pojedyncze, segregacja wstępna, karta udzielonej pomocy, logistyka (4 godz. ćwiczenia), h) Ewakuacja ze strefy zagrożenia (2 godz. ćwiczenia), i) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy w sytuacjach symulowanych (3 godz. ćwiczenia). Część 6: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: 0; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 203, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Bezpieczeństwo własne, poszkodowanego, miejsca zdarzenia (4 godz. ćwiczenia), b) Elementy anatomii i fizjologii, ocena poszkodowanego, badanie wstępne oraz szczegółowe (4 godz. ćwiczenia), c) Zasady defibrylacji poszkodowanego metodą półautomatyczną i automatyczną (4 godz. ćwiczenia) d) Urazy mechaniczne i obrażenia - złamania, zwichnięcia, skręcenia, krwotoki, obrażenia klatki piersiowej, brzucha, kręgosłupa, głowy i kończyn (8 godz. ćwiczenia), e) Taktyka działań ratowniczych - zdarzenie masowe, mnogie, pojedyncze, segregacja wstępna, karta udzielonej pomocy, logistyka (4 godz. ćwiczenia), f) Ewakuacja ze strefy zagrożenia (2 godz. ćwiczenia), g) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy w sytuacjach symulowanych (3 godz. ćwiczenia). Część 7: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: maksymalnie 14; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 28, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Urazy chemiczne, termiczne, elektryczne i obrażenia, zagrożenia środowiskowe, akty terroru (2 godz. wykład, 4 godz. ćwiczenia). Część 8: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: maksymalnie 7; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 56, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy - Psychologiczne aspekty wsparcia poszkodowanych (1 godz. wykład, 8 godz. ćwiczenia).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie realizowane było w ramach projektu LT-PL/139 pt. Kształtowanie LT-PL współpracy transgranicznej w obszarze działań związanych z zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Celu 3: Europejskiej Współpracy Terytorialnej Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bluemed Indywidualna Praktyka Lekarska Lidia Wałdoch, ul. Wiosenna 2, 11-036 Sząbruk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22400,00
Oferta z najniższą ceną: 13776,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Doradczo - Szkoleniowe Wioleta Wieczorek - Płochocka, Stepna Stara 38, 07-415 Olszewo - Borki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2583,00
Oferta z najniższą ceną: 2583,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





