Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-19
Olsztyn: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych oraz zajęć praktycznych w ramach kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy
Numer ogłoszenia: 223097 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego , ul. Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392727, faks 089 5392710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie.olsztyn.sisco.info/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych oraz zajęć praktycznych w ramach kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć teoretycznych oraz zajęć praktycznych prowadzonych w ramach 7 kursów w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy zgodnie z Ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ) określonym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 roku w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy. Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy realizowany będzie w ramach projektu LT-PL/139 pt. Kształtowanie LT-PL współpracy transgranicznej w obszarze działań związanych z zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Celu 3: Europejskiej Współpracy Terytorialnej Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w podziale na osiem części: Część 1: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: 0; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 168, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy: a) Elementy anatomii i fizjologii, ocena poszkodowanego, badanie wstępne oraz szczegółowe (4 godz. ćwiczenia), b) Zasady defibrylacji poszkodowanego metodą półautomatyczną i automatyczną ( 4 godz. ćwiczenia) c) Urazy mechaniczne i obrażenia - złamania, zwichnięcia, skręcenia, krwotoki, obrażenia klatki piersiowej, brzucha, kręgosłupa, głowy i kończyn (16 godz. ćwiczenia). Część 2: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: maksymalnie 56; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 168, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Poszkodowany nieprzytomny (1 godz. wykład), b) Resuscytacja (dorosły, dziecko, niemowlę, noworodek, sytuacje szczególne) (2 godz. wykład, 16 godz. ćwiczenia), c) Zasady defibrylacji poszkodowanego metodą półautomatyczną i automatyczną, (1 godz. wykład) d) Wstrząs (2 godz. wykład), e) Inne stany nagłe - drgawki, cukrzyca, zawał mięśnia sercowego, udar mózgowy, zatrucia, podtopienie. (2 godz. wykład), f) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy w sytuacjach symulowanych (8 godz. ćwiczenia) Część 3: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: 0; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 175, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Resuscytacja (dorosły, dziecko, niemowlę, noworodek, sytuacje szczególne) (8 godz. ćwiczenia) b) Taktyka działań ratowniczych - zdarzenie masowe, mnogie, pojedyncze, segregacja wstępna, karta udzielonej pomocy, logistyka (4 godz. ćwiczenia) c) Ewakuacja ze strefy zagrożenia (2 godz. ćwiczenia) d) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy w sytuacjach symulowanych (11 godz. ćwiczenia). Część 4: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: maksymalnie 49; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 175, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Organizacja ratownictwa medycznego - podstawy prawne. (1 godz. wykład), b) Bezpieczeństwo własne, poszkodowanego, miejsca zdarzenia. (2 godz. wykład), c) Zestawy ratownicze, dezynfekcja sprzętu. (2 godz. wykład, 8 godz. ćwiczenia), d) Elementy anatomii i fizjologii, ocena poszkodowanego, badanie wstępne oraz szczegółowe. (2 godz. wykład), e) Urazy mechaniczne i obrażenia - złamania, zwichnięcia, skręcenia, krwotoki, obrażenia klatki piersiowej, brzucha, kręgosłupa, głowy i kończyn (8 godz. ćwiczenia), f) Taktyka działań ratowniczych - zdarzenie masowe, mnogie, pojedyncze, segregacja wstępna, karta udzielonej pomocy, logistyka (4 godz. ćwiczenia), g) Ewakuacja ze strefy zagrożenia (2 godz. ćwiczenia), h) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy w sytuacjach symulowanych (3 godz. ćwiczenia). Część 5: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: maksymalnie 49; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 175, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Urazy mechaniczne i obrażenia - złamania, zwichnięcia, skręcenia, krwotoki, obrażenia klatki piersiowej, brzucha, kręgosłupa, głowy i kończyn (3 godz. wykład) b) Taktyka działań ratowniczych - zdarzenie masowe, mnogie, pojedyncze, segregacja wstępna, karta udzielonej pomocy, logistyka (2 godz. wykład), c) Ewakuacja ze strefy zagrożenia (2 godz. wykład), d) Zestawy ratownicze, dezynfekcja sprzętu (4 godz. ćwiczenia), e) Poszkodowany nieprzytomny (4 godz. ćwiczenia), f) Resuscytacja (dorosły, dziecko, niemowlę, noworodek, sytuacje szczególne) (8 godz. ćwiczenia), g) Taktyka działań ratowniczych - zdarzenie masowe, mnogie, pojedyncze, segregacja wstępna, karta udzielonej pomocy, logistyka (4 godz. ćwiczenia), h) Ewakuacja ze strefy zagrożenia (2 godz. ćwiczenia), i) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy w sytuacjach symulowanych (3 godz. ćwiczenia). Część 6: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: 0; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 203, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Bezpieczeństwo własne, poszkodowanego, miejsca zdarzenia (4 godz. ćwiczenia), b) Elementy anatomii i fizjologii, ocena poszkodowanego, badanie wstępne oraz szczegółowe (4 godz. ćwiczenia), c) Zasady defibrylacji poszkodowanego metodą półautomatyczną i automatyczną (4 godz. ćwiczenia) d) Urazy mechaniczne i obrażenia - złamania, zwichnięcia, skręcenia, krwotoki, obrażenia klatki piersiowej, brzucha, kręgosłupa, głowy i kończyn (8 godz. ćwiczenia), e) Taktyka działań ratowniczych - zdarzenie masowe, mnogie, pojedyncze, segregacja wstępna, karta udzielonej pomocy, logistyka (4 godz. ćwiczenia), f) Ewakuacja ze strefy zagrożenia (2 godz. ćwiczenia), g) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy w sytuacjach symulowanych (3 godz. ćwiczenia). Część 7: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: maksymalnie 14; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 28, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Urazy chemiczne, termiczne, elektryczne i obrażenia, zagrożenia środowiskowe, akty terroru (2 godz. wykład, 4 godz. ćwiczenia). Część 8: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: maksymalnie 7; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 56, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy - Psychologiczne aspekty wsparcia poszkodowanych (1 godz. wykład, 8 godz. ćwiczenia)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1 - 6: lekarzem systemu - (lekarz posiadającym tytuł lekarza medycyny oraz tytuł specjalisty lub specjalizujący się w dziedzinie medycyny ratunkowej lub lekarz posiadającym specjalizację lub tytuł specjalisty w dziedzinie: anestezjologii i intensywnej terapii, chorób wewnętrznych, chirurgii ogólnej, chirurgii dziecięcej, ortopedii i traumatologii narządu ruchu, ortopedii i traumatologii lub pediatrii), posiadającym aktualną wiedzę i umiejętności z zakresu objętego ramowym programem kursu oraz posiadającym co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu medycznych czynności ratunkowych, lub Część 1 - 6: pielęgniarką systemu - (posiadającą tytuł pielęgniarki oraz specjalisty lub specjalizująca się dziedzinie pielęgniarstwa ratunkowego, anestezjologii, i intensywnej opieki, chirurgii, kardiologii, pediatrii a także pielęgniarka posiadającą ukończony kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa ratunkowego, anestezjologii, i intensywnej opieki, chirurgii, kardiologii, pediatrii oraz posiadającą co najmniej 3 - letni staż pracy w oddziałach tych specjalności, oddziałach pomocy doraźnej, izbach przyjęć lub pogotowiu ratunkowym, posiadającą aktualną wiedzę i umiejętności z zakresu objętego ramowym programem kursu oraz posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu medycznych czynności ratunkowych, lub Część 1 - 6: ratownikiem medyczny- posiadającym wykształcenie zgodnie z art. 10 ust.4 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym z dn. 08.09.2006 roku z późn. zm., posiadającym aktualną wiedzę i umiejętności z zakresu objętego ramowym programem kursu oraz posiadającym co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu medycznych czynności ratunkowych, Część 7: strażakiem - posiadającym aktualną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu czynności ratowniczych w zakresie ratownictwa technicznego, chemicznego, ekologicznego, wodnego i wysokościowego, posiadający co najmniej 3 - letnie doświadczenie w wykonywaniu czynności ratowniczych w danym rodzaju ratownictwa, Część 8: psychologiem - posiadającym ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia posiadający co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem XI SIWZ, metodą warunku granicznego: spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie kilku Wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny(Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, - zmiany miejsca przeprowadzania wykładów i ćwiczeń na terenie miasta Olsztyn.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pogotowie.olsztyn.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ul. Pstrowskiego 28 B
10-602 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ul. Pstrowskiego 28 B 10-602 Olsztyn Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie realizowane będzie w ramach projektu LT-PL/139 pt. Kształtowanie LT-PL współpracy transgranicznej w obszarze działań związanych z zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Celu 3: Europejskiej Współpracy Terytorialnej Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: 0; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 168, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy: a) Elementy anatomii i fizjologii, ocena poszkodowanego, badanie wstępne oraz szczegółowe (4 godz. ćwiczenia), b) Zasady defibrylacji poszkodowanego metodą półautomatyczną i automatyczną ( 4 godz. ćwiczenia) c) Urazy mechaniczne i obrażenia - złamania, zwichnięcia, skręcenia, krwotoki, obrażenia klatki piersiowej, brzucha, kręgosłupa, głowy i kończyn (16 godz. ćwiczenia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: maksymalnie 56; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 168, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Poszkodowany nieprzytomny (1 godz. wykład), b) Resuscytacja (dorosły, dziecko, niemowlę, noworodek, sytuacje szczególne) (2 godz. wykład, 16 godz. ćwiczenia), c) Zasady defibrylacji poszkodowanego metodą półautomatyczną i automatyczną, (1 godz. wykład) d) Wstrząs (2 godz. wykład), e) Inne stany nagłe - drgawki, cukrzyca, zawał mięśnia sercowego, udar mózgowy, zatrucia, podtopienie. (2 godz. wykład), f) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy w sytuacjach symulowanych (8 godz. ćwiczenia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: 0; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 175, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Resuscytacja (dorosły, dziecko, niemowlę, noworodek, sytuacje szczególne) (8 godz. ćwiczenia) b) Taktyka działań ratowniczych - zdarzenie masowe, mnogie, pojedyncze, segregacja wstępna, karta udzielonej pomocy, logistyka (4 godz. ćwiczenia) c) Ewakuacja ze strefy zagrożenia (2 godz. ćwiczenia) d) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy w sytuacjach symulowanych (11 godz. ćwiczenia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: maksymalnie 49; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 175, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Organizacja ratownictwa medycznego - podstawy prawne. (1 godz. wykład), b) Bezpieczeństwo własne, poszkodowanego, miejsca zdarzenia. (2 godz. wykład), c) Zestawy ratownicze, dezynfekcja sprzętu. (2 godz. wykład, 8 godz. ćwiczenia), d) Elementy anatomii i fizjologii, ocena poszkodowanego, badanie wstępne oraz szczegółowe. (2 godz. wykład), e) Urazy mechaniczne i obrażenia - złamania, zwichnięcia, skręcenia, krwotoki, obrażenia klatki piersiowej, brzucha, kręgosłupa, głowy i kończyn (8 godz. ćwiczenia), f) Taktyka działań ratowniczych - zdarzenie masowe, mnogie, pojedyncze, segregacja wstępna, karta udzielonej pomocy, logistyka (4 godz. ćwiczenia), g) Ewakuacja ze strefy zagrożenia (2 godz. ćwiczenia), h) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy w sytuacjach symulowanych (3 godz. ćwiczenia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: maksymalnie 49; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 175, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Urazy mechaniczne i obrażenia - złamania, zwichnięcia, skręcenia, krwotoki, obrażenia klatki piersiowej, brzucha, kręgosłupa, głowy i kończyn (3 godz. wykład) b) Taktyka działań ratowniczych - zdarzenie masowe, mnogie, pojedyncze, segregacja wstępna, karta udzielonej pomocy, logistyka (2 godz. wykład), c) Ewakuacja ze strefy zagrożenia (2 godz. wykład), d) Zestawy ratownicze, dezynfekcja sprzętu (4 godz. ćwiczenia), e) Poszkodowany nieprzytomny (4 godz. ćwiczenia), f) Resuscytacja (dorosły, dziecko, niemowlę, noworodek, sytuacje szczególne) (8 godz. ćwiczenia), g) Taktyka działań ratowniczych - zdarzenie masowe, mnogie, pojedyncze, segregacja wstępna, karta udzielonej pomocy, logistyka (4 godz. ćwiczenia), h) Ewakuacja ze strefy zagrożenia (2 godz. ćwiczenia), i) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy w sytuacjach symulowanych (3 godz. ćwiczenia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: 0; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 203, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Bezpieczeństwo własne, poszkodowanego, miejsca zdarzenia (4 godz. ćwiczenia), b) Elementy anatomii i fizjologii, ocena poszkodowanego, badanie wstępne oraz szczegółowe (4 godz. ćwiczenia), c) Zasady defibrylacji poszkodowanego metodą półautomatyczną i automatyczną (4 godz. ćwiczenia) d) Urazy mechaniczne i obrażenia - złamania, zwichnięcia, skręcenia, krwotoki, obrażenia klatki piersiowej, brzucha, kręgosłupa, głowy i kończyn (8 godz. ćwiczenia), e) Taktyka działań ratowniczych - zdarzenie masowe, mnogie, pojedyncze, segregacja wstępna, karta udzielonej pomocy, logistyka (4 godz. ćwiczenia), f) Ewakuacja ze strefy zagrożenia (2 godz. ćwiczenia), g) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy w sytuacjach symulowanych (3 godz. ćwiczenia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: maksymalnie 14; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 28, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, a) Urazy chemiczne, termiczne, elektryczne i obrażenia, zagrożenia środowiskowe, akty terroru (2 godz. wykład, 4 godz. ćwiczenia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8: przeprowadzenie zajęć teoretycznych - liczba godzin: maksymalnie 7; zajęć praktycznych liczba godzin: maksymalnie 56, z zakresu objętego ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy - Psychologiczne aspekty wsparcia poszkodowanych (1 godz. wykład, 8 godz. ćwiczenia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie na 2026 r.
- Sukcesywne dostawy środków spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 13 w Olsztynie
- Odczynniki, materiały eksploatacyjne laboratoryjne do wykonywania oznaczeń gazometrycznych.
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





