eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Łódź: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi
Numer ogłoszenia: 262433 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Edukacji Urzędu Miasta Łodzi , ul. Sienkiewicza 5, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638 48 33, fax. 042 638 48 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi. W zakres zamówienia wchodzi: dostawa urządzeń, wraz ze wszystkimi elementami dodatkowymi umożliwiającymi funkcjonowanie systemu monitoringu wizyjnego oraz niezbędnym oprogramowaniem, ich montaż wraz z wykonaniem przyłączeń, rozruch systemu, przeszkolenie personelu placówki w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń, wykonanie dokumentacji powykonawczej i instrukcji eksploatacyjnej systemu oraz serwis gwarancyjny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą obejmującą zakresem przedmiotowe zamówienie - i na potwierdzenie spełnienia tego warunku załączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawcy: - złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 - wg Załącznika do SIWZ, - wykażą się wykonaniem monitoringu wizyjnego (z montażem minimum 2 kamer) w okresie ostatnich trzech lat w co najmniej trzech obiektach i udokumentują to poprzez załączenie do oferty wykazu wykonanych podobnych zamówień - wg wzoru załączonego do SIWZ wraz z referencjami lub protokołami odbioru potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością, podpisanymi przez upoważnionego przedstawiciela inwestora. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 5.1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1 SIWZ- Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 - wg Załącznika do SIWZ, 2.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 3.Zestawienie monitoringów wizyjnych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi wykonanie wymienionych zadań z należytą starannością, n.p. referencjami lub protokółami odbioru (wspólne w przypadku konsorcjum);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Inwestycyjno - Majątkowy Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Łodzi, 90-552 Łódź, ul. Kopernika 36, pok. 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Oddział Inwestycyjno - Majątkowy Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Łodzi, 90-552 Łódź, ul. Kopernika 36, pok. 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi w rejonie Dąbrowa, Chojny: Szkoła Podstawowa Nr 38, ul. Krochmalna 21; Szkoła Podstawowa Nr 64, ul. Anczyca 6; Szkoła Podstawowa Nr 113, ul. Unicka 6; Szkoła Podstawowa Nr 174, ul. Gałczyńskiego 6; Gimnazjum Nr 46, ul. Krochmalna 15; VI Liceum Ogólnokształcące, ul. Podmiejska 21; XXXI Liceum Ogólnokształcące, ul. Kruczkowskiego 4; Zespół Szkół Specjalnych Nr 7, ul. Siarczana 29/35..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi w rejonie Nowe Rokicie, Kurak, Rokicie, Ruda Pabianicka : Szkoła Podstawowa Nr 42, ul. Przyszkolne 42; Szkoła Podstawowa Nr 125, ul. Dzwonowa 18/20; Szkoła Podstawowa Nr 143, ul. Kuźnicka 12; Szkoła Podstawowa Nr 138, ul. Franciszka 53; Gimnazjum Nr 38, ul. Municypalna 4; XX Liceum Ogólnokształcące, ul. Obywatelska 57; Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2, ul. Astronautów 19..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi w rejonie Górna - Rynek, Zarzew, Augustów: Szkoła Podstawowa Nr 10, ul. Przybyszewskiego 15/21; Szkoła Podstawowa Nr 149, ul. Tatrzańska 69a; Szkoła Podstawowa Nr 199, ul. Elsnera 8; Szkoła Podstawowa Nr 205, ul. Dąbrówki 1; Gimnazjum Nr 36, ul. Dąbrówki 1; LI Liceum Ogólnokształcące, ul. Przybyszewskiego 73/75; Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Czajkowskiego 14;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi w rejonie Retkinia, Towarowa, Śródmieście: Szkoła Podstawowa Nr 44, ul. Kusocińskiego 100; Szkoła Podstawowa Nr 67, ul. Maratońska 47b; Szkoła Podstawowa Nr 152, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 52/54; Szkoła Podstawowa Nr 192, ul. Krzemieniecka 24a; Gimnazjum Nr 5, ul. Sienkiewicza 117; Gimnazjum Nr 25, ul. Żwirki 11/13; Gimnazjum Nr 27, ul. Pogonowskiego 34;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi w rejonie Śródmieście, Wydawnicza : Szkoła Podstawowa Nr 79, ul. Pomorska 138; Szkoła Podstawowa Nr 111, ul. Jaracza 44/46; Szkoła Podstawowa Nr 170, ul. Miedziana 1/3; Gimnazjum Nr 28, ul. Kopcińskiego 54; XII Liceum Ogólnokształcące, ul. Anstadta 7; XXIX Liceum Ogólnokształcące, ul. Zelwerowicza 38/44;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi w rejonie Żubardź, Marysińska, Sikawa, Wycieczkowa: Szkoła Podstawowa Nr 54, ul. Wróbla 5; Szkoła Podstawowa Nr 101, ul. Wspólna 5/7; Szkoła Podstawowa Nr 120, ul. Centralna 40; Szkoła Podstawowa Nr 153, ul. Obrońców Westerplatte 28; Gimnazjum G 33, ul. Janosika 136; XXVIII Liceum Ogólnokształcące, ul. Mostowskiego 23/27; Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 9, ul. Żabia 10/12;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych i wychowawczych podległych Wydziałowi Edukacji Urzędu Miasta Łodzi w rejonie Radogoszcz, Teofilów, Nowe Złotno: Szkoła Podstawowa Nr 71, ul. Rojna 58; Szkoła Podstawowa Nr 169, ul. Napoleońska 7/17; Szkoła Podstawowa Nr 182, ul. Łanowa 16; Gimnazjum Nr 15, ul. Sowińskiego 50/56; Gimnazjum Nr 16, ul. Syrenki 19a; XV Liceum Ogólnokształcące, ul. Traktorowa 77; Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4, ul. Stawowa 28;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.