eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceSporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części terenu miasta Siedlce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Siedlce: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części terenu miasta Siedlce
Numer ogłoszenia: 261949 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części terenu miasta Siedlce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części terenu miasta Siedlce. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części, na które składają się: Część I: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Żytniej w Siedlcach. Część II: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Władysława Jagiełły w Siedlcach. Część III: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. SZPITAL i PARKI w Siedlcach. Część IV: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Spokojnej. Zakres prac zgodnie z Załącznikiem I Informacje dotyczące ofert częściowych dla każdej części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego terenu miasta o liczebności min. 50 tys. mieszkańców o obszarze opracowania min. 50 ha (dla każdej części). Opracowanie winno być wykonane na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz.717, z póź. zm.) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, tj.: - osobą pełniącą funkcję głównego projektanta planu. Główny projektant musi wykazać się wykonaniem bądź wykonywaniem prac nad min. jednym projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu miasta o liczebności min. 50 tys. mieszkańców o obszarze opracowania wynoszącym min. 50 ha, wykonanym w procedurze ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz.717, z póź. zm.). - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości. - co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w pracy z oprogramowaniem EWMAPA i WINPLAN. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. UWAGA: Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Praw budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 7,56 zł brutto + koszt przesyłki)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2011 godzina 09:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, pokój Nr 30, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Żytniej w Siedlcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Żytniej w Siedlcach, dla terenu o powierzchni ok. 70 ha, ograniczonego ulicami: Sokołowską, Cmentarną i Piaskową w Siedlcach. Do wyżej wymienionego obszaru od strony południowej (w niewielkiej części) przylega obszar objęty ustaleniami Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Biskupa Świrskiego uchwalonego Uchwałą Nr LVIII/825/2010 Rady Miasta Siedlce z dnia 25 czerwca 2010 roku. Natomiast od strony południowo-zachodniej Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce w rejonie ulicy Piaskowej, uchwalony Uchwałą Rady Miasta Siedlce z dnia 22 grudnia 2005r. Nr XL/641/2005. Przedmiotowy obszar określany jest jako fragment osiedla Żytnia. Współtworzą go tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej i jednorodzinnej oraz łąki i tereny rolne. W granicach obszaru, na niewielkiej jego części obowiązuje zmiana miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce - dotycząca trasy ulicy o symbolu 38KUZo1/2, uchwalona Uchwałą Nr XXVII/394/2000 Rady Miasta Siedlce z dnia 26 października 2000 roku. Przedmiotem planu będzie określenie przeznaczenia terenów, w tym dla inwestycji celu publicznego oraz sposobów ich zagospodarowania i zabudowy zgodnie z wyznaczonym w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce oraz w myśl art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn .zm.) z wykorzystaniem analiz stanu istniejącego oraz przepisami odrębnymi odnoszącymi się do obszaru objętego opracowaniem. Obszar będący przedmiotem opracowania planu w Studium znajduję się w następujących terenach: -parków i skwerów bez prawa zabudowy, -mieszkaniowo-usługowych w tym obszar wymagający scaleń i podziału nieruchomości, -większych terenów i koncentracji usług z dopuszczeniem zabudowy mieszkaniowej jako funkcji towarzyszącej, -lokalizacji inwestycji celu publicznego - poszerzanych i nowych ulic wymagających wykupu terenu, -użytku ekologicznego, -ochrony zachowanych elementów zabytkowych. Obszar wymagający scalenia i podziału nieruchomości wyznaczony w Studium obejmuje teren o powierzchni ok. 10 ha. Realizacja zamówienia będzie składać się z niżej wymienionych części: 1)Część 1 - analiza danych wejściowych i przygotowanie koncepcji projektu planu: a)analiza stanu istniejącego i zgodności z ustaleniami Studium polegająca w szczególności na analizie istniejących funkcji, parametrów, cech i wskaźników kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, gabarytów i formy architektonicznej obiektów budowlanych, linii zabudowy, intensywności wykorzystania terenu, dostępności do dróg publicznych, istniejącego lub projektowanego uzbrojenia terenu zabudowy i zagospodarowania w relacji do przyjętych kierunków zagospodarowania przestrzennego w Studium, wykonana na podstawie materiałów geodezyjnych, inwentaryzacji urbanistycznej, wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o pozwoleniu na budowę oraz zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - w formie opisowej i graficznej w 2 egz. oraz w 1egz. w formie numerycznej, b)analiza wniosków złożonych do projektu planu zagospodarowania przestrzennego wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia wniosków w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, c)opracowanie koncepcji projektu planu zawierającej co najmniej dwa warianty rozwiązań alternatywnych w skali 1:2000, uwzględniającej wyniki z dokonanej analizy, opracowania ekofizjograficznego oraz zawierającej dla proponowanych jednostek terenowych dane o istniejących średnich wielkościach powierzchni zabudowy w stosunku do powierzchni działek, średnich wysokościach budynków oraz obiektów, których wysokość wynika z potrzeb technologicznych, średnich szerokościach elewacji frontowych budynków, występujących najczęściej geometriach dachów, w tym kierunków głównych kalenic dachów w stosunku do frontów działek, kątów nachylenia połaci dachowych - po 1 egz. i 1 egz. w formie numerycznej. 2)Część 2 - projektowanie: a)opracowanie projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową tj.: ustalenia planu, część graficzną tj.: rysunku planu w skali 1: 1000 w 1 egz., przedstawionego na kopii mapy zasadniczej, udostępnionej przez Zamawiającego, z określeniem dla terenu wymagającego scaleń i podziału oznaczonego w studium uikzp symbolem oSPN-3 zalecanego podziału na działki budowlane. b)opracowanie projektu planu w 1 egz. w następującej formie publikacji elektronicznej na płycie CD: -przygotowanie projektu planu w formie publikacji elektronicznej na płycie CD w oprogramowaniu EWMAPA firmy GEOBID z Katowic (co najmniej wersja 8,00), wymagane uzgodnienie w z Referatem Geodezji struktury danych przed przystąpieniem do opracowania projektu planu, -zapis treści uchwały w formie dokumentu co najmniej WORD 2000, c)przeprowadzenie analizy, o której mowa w § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz.430 z póź. zm.) w odniesieniu do sytuacji dopuszczenia mniejszych szerokości ulic publicznych w liniach rozgraniczających , od określonych w § 7 ust. 1 w/w rozporządzenia - w 2 egz. oraz 1 egz. w formie numerycznej, 3)Część 3 - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych: a)opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z póź. zm.), w tym w szczególności w art. 51 i art. 52 , oraz uzgodniony z organami właściwymi zakres i wymagany stopień szczegółowości informacji, - w 2egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, b)sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przepisów o gospodarce nieruchomościami w odniesieniu do zasad i do osób uprawnionych do określania tych skutków, zawierającej: -prognozę wpływu ustaleń planu na dochody własne i wydatki miasta, w tym na: a.wpływy z podatku od nieruchomości, b.inne dochody związane z obrotem nieruchomościami miasta, c.na opłaty i odszkodowania, o których mowa w art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z wyodrębnieniem poszczególnych funkcji przeznaczenia terenu, -prognozę wpływu ustaleń planu na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, -wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu, w tym stawek procentowych, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych, -w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej. 4)Część IV- komisja urbanistyczno-architektoniczna: a)przygotowanie pisemnej analizy stanowiska komisji urbanistyczno - architektonicznej o projekcie planu, zawierającej propozycję rozpatrzenia opinii oraz merytoryczne uzasadnienie nieuwzględnienia uwag, b)wprowadzenie do projektu planu, uwzględnionych przez Zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej, c)przekazanie materiałów, określonych w części IV lit. a) i b) w 1 egz. oraz w 1egz. w formie numerycznej. 5)Część V- uzgadnianie: a)przygotowanie pisemnej analizy opinii i uzgodnień organów właściwych o projekcie planu i prognozie oddziaływania na środowisko, zawierającej propozycję rozpatrzenia i uwzględnienia poszczególnych uwag w sporządzanych dokumentach wraz z merytorycznym uzasadnieniem stanowiska, b)wprowadzenie odpowiednio do projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko uwzględnionych przez Zamawiającego korekt, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień organów, c)przekazanie materiałów w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, o których mowa w części V lit. a/ i lit. b). 6)Część VI - wyłożenie i dyskusja publiczna oraz sposób realizacji infrastruktury technicznej: a)uczestniczenie w dyżurze autorskim i dyskusji publicznej w czasie wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko b)opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych z wyodrębnieniem na wniesione na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu oraz ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku () w 1egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, c)wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag, zaakceptowanych przez Zamawiającego, d)przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, e)wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z ponawianych czynności w związku z uwzględnieniem uwag i przekazywanie materiałów Zamawiającemu. f)opracowanie sposobów realizacji zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych -1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, 7)Część VII - uchwalenie: a)przedstawienie projektu planu miejscowego na posiedzeniu Komisji Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska oraz na Sesji Rady Miasta do uchwalenia wraz z załącznikami, b)przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 5 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, łącznie z listą nieuwzględnionych uwag oraz określeniem sposobu realizacji, zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych. c)opracowanie pisemnego podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w art. 42 pkt 2) i art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku () d)ewentualne wprowadzenie zmian do projektu planu wniesionych przez Radę Miasta i udział w czynnościach ponowionej, w niezbędnym zakresie, procedury planistycznej, e)udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie planu, w tym udział w postępowaniu przed sądami administracyjnymi, f)udzielanie ewentualnych wyjaśnień Wojewodzie, któremu została przedstawiona uchwała o uchwaleniu planu miejscowego wraz z załącznikami, do ich oceny pod względem zgodności z przepisami prawa, g)przygotowanie uchwały w formacie Edytora Aktów Prawnych XML do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego, h)przygotowanie części opisowej planu w oprogramowaniu WINPLAN firmy GEOBID z Katowic (co najmniej wersja 8,00). Przy realizacji zamówienia na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Żytniej w Siedlcach konieczne jest zastosowania co najmniej wersji 8,0 oprogramowania WINPLAN i EWMAPA firmy Geobid z Katowic oraz edytora tekstu co najmniej Word 2000..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Władysława Jagiełły w Siedlcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Władysława Jagiełły w Siedlcach, dotyczącego terenu o powierzchni ok.77ha. Obszar przedmiotowego planu stanowią zasadniczo dwa osiedla mieszkaniowe wielorodzinne 1000-lecia I i II etapu. Współtworzą go również tereny usług i częściowo zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej. W granicach obszaru objętego zamówieniem, obowiązuje Zmiana miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce w rejonie ulic: 11-go Listopada, Rynkowej i Jana III Sobieskiego z dnia 28 marca 2002r. uchwalona Uchwałą Rady Miasta Siedlce Nr XLVIII/744/2002 - stanowiąca obszar ok. 1,5ha Projekt planu winien być sporządzony z wykorzystaniem analiz stanu istniejącego oraz uwarunkowań i kierunków zagospodarowania określonych w obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów w technologii wektorowej w formacie EWMAPA. Przedmiotem planu jest ustalenie przeznaczenia terenów, w tym dla inwestycji celu publicznego oraz określenie sposobów ich zagospodarowania i zabudowy, z uwzględnieniem zasad ładu przestrzennego i zrównoważonego zgodnie z art. 15 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z póź. zm.). Zgodnie z ustaleniami Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce dla przedmiotowego obszaru, przyjęto następujące kierunki zagospodarowania przestrzennego wyznaczając obszary: - śródmiejskiej zabudowy usługowej i usługowo-mieszkaniowej, - terenów mieszkaniowo-usługowych, - większych terenów i koncentracji usług z dopuszczeniem zabudowy mieszkaniowej jako funkcji towarzyszącej, - lokalizacji inwestycji celu publicznego - poszerzanych i nowych ulic wymagających wykupu terenu, - terenów parków i skwerów bez prawa zabudowy, - ochrony zachowanych elementów zabytkowych. - historycznie ukształtowanego układu ulic. Realizacja zamówienia będzie składać się z niżej wymienionych części. 1) Część I - analiza danych wejściowych i przygotowanie koncepcji projektu planu: a) analiza stanu istniejącego i zgodności z ustaleniami Studium polegająca w szczególności na analizie istniejących funkcji, parametrów, cech i wskaźników kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, gabarytów i formy architektonicznej obiektów budowlanych, linii zabudowy, intensywności wykorzystania terenu, dostępności do dróg publicznych, istniejącego lub projektowanego uzbrojenia terenu zabudowy i zagospodarowania w relacji do przyjętych kierunków zagospodarowania przestrzennego w Studium , wykonana na podstawie materiałów geodezyjnych, inwentaryzacji urbanistycznej, wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o pozwoleniu na budowę oraz zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - w formie opisowej i graficznej w 2 egz. oraz w 1egz. w formie numerycznej, b) analiza wniosków złożonych do projektu planu zagospodarowania przestrzennego wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia wniosków w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, c) opracowanie koncepcji projektu planu w skali 1:2000, uwzględniającej wyniki z dokonanej analizy, opracowania ekofizjograficznego oraz zawierającej dla proponowanych jednostek terenowych dane o istniejących średnich wielkościach powierzchni zabudowy w stosunku do powierzchni działek, średnich wysokościach budynków oraz obiektów, których wysokość wynika z potrzeb technologicznych, średnich szerokościach elewacji frontowych budynków, występujących najczęściej geometriach dachów, w tym kierunków głównych kalenic dachów w stosunku do frontów działek, kątów nachylenia połaci dachowych - po 1 egz. i 1 egz. w formie numerycznej, 2) Część II - projektowanie: a) opracowanie projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową tj.: ustalenia planu, część graficzną tj.: rysunku planu w skali 1: 1000 w 1 egz., przedstawionego na kopii mapy zasadniczej, udostępnionej przez Zamawiającego, b) opracowanie projektu planu w 1 egz. w następującej formie publikacji elektronicznej na płycie CD: - przygotowanie projektu planu w formie publikacji elektronicznej na płycie CD w oprogramowaniu EWMAPA firmy GEOBID z Katowic (co najmniej wersja 8,00), wymagane uzgodnienie w z Referatem Geodezji struktury danych przed przystąpieniem do opracowania projektu planu, - zapis treści uchwały w formie dokumentu co najmniej WORD 2000, c) przeprowadzenie analizy, o której mowa w § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz.430z póź. zm.) w odniesieniu do sytuacji dopuszczenia mniejszych szerokości ulic publicznych w liniach rozgraniczających , od określonych w § 7 ust. 1 w/w rozporządzenia - w 2 egz. oraz 1 egz. w formie numerycznej, 3) Część III - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych a) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z póź. zm.), w tym w szczególności w art. 51 i art. 52 , oraz uzgodniony z organami właściwymi zakres i wymagany stopień szczegółowości informacji, - w 2 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, b) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przepisów o gospodarce nieruchomościami w odniesieniu do zasad i do osób uprawnionych do określania tych skutków, zawierającej: - prognozę wpływu ustaleń planu na dochody własne i wydatki miasta, w tym na: * wpływy z podatku od nieruchomości, * inne dochody związane z obrotem nieruchomościami miasta, * na opłaty i odszkodowania, o których mowa w art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z wyodrębnieniem poszczególnych funkcji przeznaczenia terenu, - prognozę wpływu ustaleń planu na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu, stawek procentowych, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych, w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej. 4) Część IV- komisja urbanistyczno-architektoniczna: a) przygotowanie pisemnej analizy stanowiska komisji urbanistyczno - architektonicznej o projekcie planu, zawierającej propozycję rozpatrzenia opinii oraz merytoryczne uzasadnienie nieuwzględnienia uwag, b) wprowadzenie do projektu planu, uwzględnionych przez Zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej, c) przekazanie materiałów, określonych w części IV lit. a) i b) w 1 egz. oraz w 1egz. w formie numerycznej. 5) Część V- uzgadnianie: a) przygotowanie pisemnej analizy opinii i uzgodnień organów właściwych o projekcie planu i prognozie oddziaływania na środowisko, zawierającej propozycję rozpatrzenia i uwzględnienia poszczególnych uwag w sporządzanych dokumentach wraz z merytorycznym uzasadnieniem stanowiska, b) wprowadzenie odpowiednio do projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko uwzględnionych przez Zamawiającego korekt, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień organów, c) przekazanie materiałów w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, o których mowa w części V lit. a) i lit. b). 6) Część VI - wyłożenie i dyskusja publiczna oraz sposób realizacji infrastruktury technicznej : a) uczestniczenie w dyżurze autorskim i dyskusji publicznej w czasie wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko b) opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych z wyodrębnieniem na wniesione na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu oraz ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku () w 1egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, c) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag, zaakceptowanych przez Zamawiającego, d) przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, e) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z ponawianych czynności w związku z uwzględnieniem uwag i przekazywanie materiałów Zamawiającemu. f) opracowanie sposobów realizacji zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych - 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej. 7) Część VII - uchwalenie : a) przedstawienie projektu planu miejscowego na posiedzeniu Komisji Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska oraz na Sesji Rady Miasta do uchwalenia wraz z załącznikami, b) przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 5 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, łącznie z listą nieuwzględnionych uwag oraz określeniem sposobu realizacji, zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych. c) opracowanie pisemnego podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w art. 42 pkt 2) i art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku (), d) ewentualne wprowadzenie zmian do projektu planu wniesionych przez Radę Miasta i udział w czynnościach ponowionej, w niezbędnym zakresie, procedury planistycznej, e) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie planu, w tym udział w postępowaniu przed sądami administracyjnymi, f) udzielanie ewentualnych wyjaśnień Wojewodzie, któremu została przedstawiona uchwała o uchwaleniu planu miejscowego wraz z załącznikami, do ich oceny pod względem zgodności z przepisami prawa, g) przygotowanie uchwały w formacie Edytora Aktów Prawnych XML do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego, h) przygotowanie części opisowej planu w oprogramowaniu WINPLAN firmy GEOBID z Katowic (co najmniej wersja 8,00). Przy realizacji zamówienia na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Władysława Jagiełły w Siedlcach konieczne jest zastosowania co najmniej wersji 8,0 oprogramowania WINPLAN i EWMAPA firmy Geobid z Katowic oraz edytora tekstu co najmniej Word 2000..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. SZPITAL i PARKI w Siedlcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. SZPITAL i PARKI w Siedlcach, dotyczącego terenu o powierzchni ok. 74ha. Terenem opracowania objęto obszar pełniący funkcje mieszkaniowo-usługowe i usługowe o zasięgu regionalnym (ośrodek sportowy, szpital). W obszarze objętym do opracowania miejscowego planu znajdują się obiekty i obszary wpisane do rejestru zabytków, obiekty zainteresowania konserwatorskiego oraz obiekty i obszary przyrodnicze chronione prawem, które ustaleniami przyszłego planu będą chronione. Ponadto część terenu objętego planem to parki i skwery. Na wskazanym terenie do sporządzenia dokumentu planistycznego znajduje się także Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska. Projekt planu winien być sporządzony z wykorzystaniem analiz stanu istniejącego oraz uwarunkowań i kierunków zagospodarowania określonych w obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów w technologii wektorowej w formacie EWMAPA. Przedmiotem planu jest ustalenie przeznaczenia terenów, w tym dla inwestycji celu publicznego oraz określenie sposobów ich zagospodarowania i zabudowy, z uwzględnieniem zasad ładu przestrzennego i zrównoważonego zgodnie z art. 15 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z póź. zm.). Zgodnie z ustaleniami Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce dla przedmiotowego obszaru, przyjęto następujące kierunki zagospodarowania przestrzennego wyznaczając: - tereny mieszkaniowo-usługowe, - większe tereny i koncentracje usług, - obszary parków i skwerów, które w zasadniczej części są objęte obszarem wyłączonym spod zabudowy, - tereny rekreacyjno-sportowe, - tereny produkcyjno-usługowe i techniczne. Postanowienia studium zakładają również rozbudowę układu drogowego ulic lokalnych. Realizacja zamówienia będzie składać się z niżej wymienionych części. 1) Część I - analiza danych wejściowych i przygotowanie koncepcji projektu planu: a) analiza stanu istniejącego i zgodności z ustaleniami Studium polegająca w szczególności na analizie istniejących funkcji, parametrów, cech i wskaźników kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, gabarytów i formy architektonicznej obiektów budowlanych, linii zabudowy, intensywności wykorzystania terenu, dostępności do dróg publicznych, istniejącego lub projektowanego uzbrojenia terenu zabudowy i zagospodarowania w relacji do przyjętych kierunków zagospodarowania przestrzennego w Studium , wykonana na podstawie materiałów geodezyjnych, inwentaryzacji urbanistycznej, wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o pozwoleniu na budowę oraz zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - w formie opisowej i graficznej w 2 egz. oraz w 1egz. w formie numerycznej, b) analiza wniosków złożonych do projektu planu zagospodarowania przestrzennego wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia wniosków w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, c) opracowanie koncepcji projektu planu w skali 1 : 2000, uwzględniającej wyniki z dokonanej analizy, opracowania ekofizjograficznego oraz zawierającej dla proponowanych jednostek terenowych dane o istniejących średnich wielkościach powierzchni zabudowy w stosunku do powierzchni działek, średnich wysokościach budynków oraz obiektów, których wysokość wynika z potrzeb technologicznych, średnich szerokościach elewacji frontowych budynków, występujących najczęściej geometriach dachów, w tym kierunków głównych kalenic dachów w stosunku do frontów działek, kątów nachylenia połaci dachowych - po 1 egz. i 1 egz. w formie numerycznej, 2) Część II - projektowanie: a) opracowanie projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową tj.: ustalenia planu, część graficzną tj.: rysunku planu w skali 1: 1000 w 1 egz., przedstawionego na kopii mapy zasadniczej, udostępnionej przez Zamawiającego, b) opracowanie projektu planu w 1 egz. w następującej formie publikacji elektronicznej na płycie CD: - przygotowanie projektu planu w formie publikacji elektronicznej na płycie CD w oprogramowaniu EWMAPA firmy GEOBID z Katowic (co najmniej wersja 8,00), wymagane uzgodnienie w z Referatem Geodezji struktury danych przed przystąpieniem do opracowania projektu planu, - zapis treści uchwały w formie dokumentu co najmniej WORD 2000, c) przeprowadzenie analizy, o której mowa w § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz.430z póź. zm.) w odniesieniu do sytuacji dopuszczenia mniejszych szerokości ulic publicznych w liniach rozgraniczających , od określonych w § 7 ust. 1 w/w rozporządzenia - w 2 egz. oraz 1 egz. w formie numerycznej, 3) Część III - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych a) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z póź. zm.), w tym w szczególności w art. 51 i art. 52 , oraz uzgodniony z organami właściwymi zakres i wymagany stopień szczegółowości informacji - w 2 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, b) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przepisów o gospodarce nieruchomościami w odniesieniu do zasad i do osób uprawnionych do określania tych skutków, zawierającej: - prognozę wpływu ustaleń planu na dochody własne i wydatki miasta, w tym na: * wpływy z podatku od nieruchomości, * inne dochody związane z obrotem nieruchomościami miasta, * na opłaty i odszkodowania, o których mowa w art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z wyodrębnieniem poszczególnych funkcji przeznaczenia terenu, - prognozę wpływu ustaleń planu na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu, w tym stawek procentowych, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych, - w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej. 4) Część IV- komisja urbanistyczno-architektoniczna: a) przygotowanie pisemnej analizy stanowiska komisji urbanistyczno - architektonicznej o projekcie planu, zawierającej propozycję rozpatrzenia opinii oraz merytoryczne uzasadnienie nieuwzględnienia uwag, b) wprowadzenie do projektu planu, uwzględnionych przez Zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej, c) przekazanie materiałów, określonych w części IV lit. a) i b) w 1 egz. oraz w 1egz. w formie numerycznej. 5) Część V- uzgadnianie: a) przygotowanie pisemnej analizy opinii i uzgodnień organów właściwych o projekcie planu i prognozie oddziaływania na środowisko, zawierającej propozycję rozpatrzenia i uwzględnienia poszczególnych uwag w sporządzanych dokumentach wraz z merytorycznym uzasadnieniem stanowiska, b) wprowadzenie odpowiednio do projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko uwzględnionych przez Zamawiającego korekt, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień organów, c) przekazanie materiałów w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, o których mowa w części V lit. a) i lit. b). 6) Część VI - wyłożenie i dyskusja publiczna oraz sposób realizacji infrastruktury technicznej: 1) uczestniczenie w dyżurze autorskim i dyskusji publicznej w czasie wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko 2) opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych z wyodrębnieniem na wniesione na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu oraz ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku () w 1egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, c) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag, zaakceptowanych przez Zamawiającego, d) przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, e) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z ponawianych czynności w związku z uwzględnieniem uwag i przekazywanie materiałów Zamawiającemu. f) opracowanie sposobów realizacji zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych -1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej. 7) Część VII - uchwalenie : a) przedstawienie projektu planu miejscowego na posiedzeniu Komisji Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska oraz na Sesji Rady Miasta do uchwalenia wraz z załącznikami, b) przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 5 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, łącznie z listą nieuwzględnionych uwag oraz określeniem sposobu realizacji, zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych. c) opracowanie pisemnego podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w art. 42 pkt 2) i art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku (), d) ewentualne wprowadzenie zmian do projektu planu wniesionych przez Radę Miasta i udział w czynnościach ponowionej, w niezbędnym zakresie, procedury planistycznej, e) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie planu, w tym udział w postępowaniu przed sądami administracyjnymi, f) udzielanie ewentualnych wyjaśnień Wojewodzie, któremu została przedstawiona uchwała o uchwaleniu planu miejscowego wraz z załącznikami, do ich oceny pod względem zgodności z przepisami prawa, g) przygotowanie uchwały w formacie Edytora Aktów Prawnych XML do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego, h) przygotowanie części opisowej planu w oprogramowaniu WINPLAN firmy GEOBID z Katowic (co najmniej wersja 8,00). Przy realizacji zamówienia na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. SZPITAL i PARKI w Siedlcach konieczne jest zastosowania co najmniej wersji 8,0 oprogramowania WINPLAN i EWMAPA firmy Geobid z Katowic oraz edytora tekstu co najmniej Word 2000..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Spokojnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Spokojnej w granicach określonych uchwałą Rady Miasta Siedlce Nr X/189/2011 z dnia 28 czerwca 2011r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Spokojnej, zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce, Strategią Rozwoju Miasta Siedlce do 2020 r., oraz z wykorzystaniem analiz stanu istniejącego. Przedmiotem planu będzie ustalenie przeznaczenia terenów, rozmieszczenie inwestycji celu publicznego oraz określenie sposobów i warunków zabudowy terenów dotyczącej terenu zawartego pomiędzy ulicami: Warszawska, Józefa Piłsudskiego, Sportową, Katedralną, Wojskową, Cmentarna, Piaskową, Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego oraz terenem PKP o zasięgu terytorialnym obejmującym powierzchnię wynoszącą około 76 ha. Opracowanie przedmiotowego dokumentu planistycznego powinno nastąpić w oparciu o regulacje ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 164, poz. 1587). Realizacja zamówienia będzie składać się z niżej wymienionych części. 1) Część I - analiza danych wejściowych i przygotowanie koncepcji projektu planu - a) analiza stanu istniejącego i zgodności z ustaleniami Studium polegająca w szczególności na analizie istniejących funkcji, parametrów, cech i wskaźników kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, gabarytów i formy architektonicznej obiektów budowlanych, linii zabudowy, intensywności wykorzystania terenu, usytuowania tablic i urządzeń reklamowych w rejonie dróg zbiorczych i lokalnych, dostępności do dróg publicznych, istniejącego lub projektowanego uzbrojenia terenu zabudowy i zagospodarowania w relacji do przyjętych kierunków zagospodarowania przestrzennego w Studium, wykonana na podstawie materiałów geodezyjnych, inwentaryzacji urbanistycznej, wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o pozwoleniu na budowę oraz zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - w formie opisowej i graficznej w 2 egz. oraz w 1egz. w formie numerycznej, b) analiza wniosków złożonych do projektu planu zagospodarowania przestrzennego wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia wniosków w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, c) opracowanie koncepcji projektu planu zawierającej co najmniej dwa warianty rozwiązań alternatywnych w skali 1:2000, uwzględniającej wyniki z dokonanej analizy, opracowania ekofizjograficznego oraz zawierającej dla proponowanych jednostek terenowych dane o istniejących średnich wielkościach powierzchni zabudowy w stosunku do powierzchni działek, średnich wysokościach budynków oraz obiektów, których wysokość wynika z potrzeb technologicznych, średnich szerokościach elewacji frontowych budynków, występujących najczęściej geometriach dachów, w tym kierunków głównych kalenic dachów w stosunku do frontów działek, kątów nachylenia połaci dachowych - po 1 egz. i 1 egz. w formie numerycznej, 2) Część II - projektowanie: a) opracowanie projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową, tj.: ustalenia planu, część graficzną tj.: rysunek planu w skali 1: 1000, przedstawioną na kopii mapy zasadniczej, udostępnionej przez Zamawiającego - w 1 egz., b) opracowanie projektu planu w 1 egz. w następującej formie publikacji elektronicznej na płycie CD: - przygotowanie projektu planu w formie publikacji elektronicznej na płycie CD w oprogramowaniu EWMAPA firmy GEOBID z Katowic (co najmniej wersja 8,00), wymagane uzgodnienie w z Referatem Geodezji struktury danych przed przystąpieniem do opracowania projektu planu, - zapis treści uchwały w formie dokumentu co najmniej WORD 2000, c) przeprowadzenie analizy, o której mowa w § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz.430, z póź. zm.) w odniesieniu do sytuacji dopuszczenia mniejszych szerokości ulic publicznych w liniach rozgraniczających, od określonych w § 7 ust. 1 w/w rozporządzenia - w 2 egz. oraz 1 egz. w formie numerycznej, 3) Część III - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych a) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z póź. zm.), w tym w szczególności w art. 51 i art. 52, oraz uzgodniony z organami właściwymi zakres i wymagany stopień szczegółowości informacji, - w 2 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, b) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przepisów o gospodarce nieruchomościami w odniesieniu do zasad i do osób uprawnionych do określania tych skutków, zawierającej: - prognozę wpływu ustaleń planu na dochody własne i wydatki miasta, w tym na: - wpływy z podatku od nieruchomości, - inne dochody związane z obrotem nieruchomościami miasta, - na opłaty i odszkodowania, o których mowa w art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z wyodrębnieniem poszczególnych funkcji przeznaczenia terenu, - prognozę wpływu ustaleń planu na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu, w tym stawek procentowych, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych, - w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej. 4) Część IV- komisja urbanistyczno-architektoniczna: a) przygotowanie pisemnej analizy stanowiska komisji urbanistyczno - architektonicznej o projekcie planu, zawierającej propozycję rozpatrzenia opinii oraz merytoryczne uzasadnienie nieuwzględnienia uwag, b) wprowadzenie do projektu planu, uwzględnionych przez Zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej, c) przekazanie Zamawiającemu materiałów, określonych w części IV lit. a) i b) w 1 egz. oraz w 1egz. w formie numerycznej. 5) Część V- uzgadnianie: a) przygotowanie pisemnej analizy opinii i uzgodnień organów właściwych o projekcie planu i prognozie oddziaływania na środowisko, zawierającej propozycję rozpatrzenia i uwzględnienia poszczególnych uwag w sporządzanych dokumentach wraz z merytorycznym uzasadnieniem stanowiska, b) wprowadzenie odpowiednio do projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko uwzględnionych przez Zamawiającego korekt, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień organów. c) przekazanie Zamawiającemu materiałów w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, o których mowa w części V lit. a) i lit. b). 6) Część VI - wyłożenie i dyskusja publiczna oraz sposób realizacji infrastruktury technicznej: a) uczestniczenie w dyżurze autorskim i dyskusji publicznej w czasie wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, b) opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych z wyodrębnieniem na wniesione na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu oraz ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku () w 1egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej , c) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag, zaakceptowanych przez Zamawiającego, d) przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, e) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z ponawianych czynności w związku z uwzględnieniem uwag i przekazywanie materiałów Zamawiającemu. f) opracowanie sposobów realizacji zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych - 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, 7) Część VII - uchwalenie: a) przedstawienie projektu planu miejscowego na posiedzeniu Komisji Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska oraz na Sesji Rady Miasta do uchwalenia wraz z załącznikami, b) przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 5 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, łącznie z listą nieuwzględnionych uwag oraz określeniem sposobu realizacji, zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych. c) opracowanie pisemnego podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w art. 42 pkt 2) i art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku (), d) ewentualne wprowadzenie zmian do projektu planu wniesionych przez Radę Miasta i udział w czynnościach ponowionej, w niezbędnym zakresie, procedury planistycznej, e) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie planu, w tym udział w postępowaniu przed sądami administracyjnymi, f) udzielanie ewentualnych wyjaśnień Wojewodzie, któremu została przedstawiona uchwała o uchwaleniu planu miejscowego wraz z załącznikami, do ich oceny pod względem zgodności z przepisami prawa, g) przygotowanie uchwały w formacie Edytora Aktów Prawnych XML do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego, h) przygotowanie części opisowej planu w oprogramowaniu WINPLAN firmy GEOBID z Katowic (co najmniej wersja 8,00). Przy realizacji zamówienia na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego konieczne jest zastosowania co najmniej wersji 8,0 oprogramowania WINPLAN i EWMAPA firmy Geobid z Katowic oraz edytora tekstu co najmniej Word 2000..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.