eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Ochrona i dozór mienia w następujących obiektachAQUAPARK ul. Artura Grottgera 4 w Pile I Centrum Strzelectwa Sportowego TARCZA Al. Powstańców Wlkp. 182 w Pile,



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Piła: Ochrona i dozór mienia w następujących obiektach: AQUAPARK ul. Artura Grottgera 4 w Pile I Centrum Strzelectwa Sportowego TARCZA Al. Powstańców Wlkp. 182 w Pile,
Numer ogłoszenia: 261675 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rekreacji Wodnej AQUA-PIL Sp. z o.o. w Pile , ul. A. Grottgera 4, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 213 27 83, faks 67 213 27 76.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i dozór mienia w następujących obiektach: AQUAPARK ul. Artura Grottgera 4 w Pile I Centrum Strzelectwa Sportowego TARCZA Al. Powstańców Wlkp. 182 w Pile,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jest ochrona i dozór mienia należącego do Zamawiającego w następujących obiektach: 1.AQUAPARK ul. Artura Grottgera 4 w Pile, 2.Centrum Strzelectwa Sportowego TARCZA Al. Powstańców Wlkp. 182 w Pile, oraz podejmowanie efektywnych działań mających na celu zapobieganie kradzieżom i dewastacji mienia na ww. terenach przez osoby trzecie. Wykonawca jest zobowiązany do osobistego zapewnienia stałej i fachowej ochrony ww. terenów i znajdujących się na nich obiektów wraz z mieniem w terminach i godzinach podanych poniżej. Czynności, o których mowa powyżej będą wykonywane przez zatrudnionych przez Wykonawcę pracowników ochrony fizycznej bez licencji. Wykonawca na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia musi posiadać Koncesję Wykonawca musi posiadać własną grupę interwencyjną i zapewnić jej dojazd w maksymalnym czasie 10 min. Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia w części lub całości przez podwykonawców . Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową na OC plus deliktowe na minimum 1.000.000,00 zł. Wykonawca na obiekcie CSS Tarcza z racji obsługi dużego terenu zewnętrznego musi zapewnić dodatkowo psa obronnego i kojec oraz ponosić koszty jego utrzymania i zapewnić psu odpowiednie warunki bytowe w tym opiekę weterynaryjną z kompletem szczepień. Zamawiający zapewnia pracownikom Wykonawcy - pomieszczenia socjalne. Ad. 1 AQUAPARK ul. Artura Grottgera 4 w Pile. Ochrona od dnia 01.01.2013 roku od godz. 6,00 do 01.01.2016 r. do godz. 6,00 Ochrona 24 godz. x 365 dni w roku na zmianie 1 pracownik ochrony /tj. w 1 roku 8.760 godzin pracy/ Ochrona fizyczna obiektu i mienia oraz obserwacja monitoringu kamer usytuowanych na terenie obiektu. Pracownik ochrony wykonujący czynności w godz. 6,00 - 22,00 obowiązkowo w stroju: czarne spodnie i biała koszula oraz do wybory czarny sweter, kamizelka lub polar - koniecznie z napisem ochrona i logiem Wykonawcy. Ad. 2 Centrum Strzelectwa Sportowego TARCZA al. Powstańców Wlkp. 182 w Pile. Ochrona od dnia 01.01.2013 roku od godz. 6,00 do 01.01.2016 r. do godz. 6,00 Ochrona 16 godz. w dni robocze od 14:00 - 06:00 w weekendy i święta ochrona 24 godziny na zmianie 1 pracownik ochrony z psem obronnym /tj. w 1 roku ok. 6.768 godzin pracy/ Pracownik ochrony wykonujący czynności obowiązkowo w stroju: czarnym /z odblaskową kamizelką/ - koniecznie z napisem ochrona i logiem Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r.( tekst jednolity Dz. U. z 2005 r nr 145 poz 1221);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał minimum 2 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • minimum 1 oznakowanym nazwą firmy pojazdem samochodowym, dysponuje środkami łączności bezprzewodowej w postaci np. przenośnych radiostacji i uprawnieniami do korzystania z nich,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca dysponuje nie mniej niż 10 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony I- go lub II- go stopnia i staż w usługach ochroniarskich minimum 2 lata;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wraz z ubezpieczeniem deliktowym w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion zł).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo 2.Parafowany projekt umowy 3.Formularz cenowy - załącznik nr 1a

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aquapark.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.aquapark.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego ul. Grottgera 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.