Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-26
Kraków: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla 3 obszarów Prokocim-Bieżanowska, Prądnik Czerwony-Zachód, Prądnik Czerwony-Północ w Krakowie, w tym wykonanie opracowań poprzedzających prace planistyczne oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu (3 części)
Numer ogłoszenia: 261614 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla 3 obszarów Prokocim-Bieżanowska, Prądnik Czerwony-Zachód, Prądnik Czerwony-Północ w Krakowie, w tym wykonanie opracowań poprzedzających prace planistyczne oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu (3 części).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia - Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla 3 obszarów Prokocim-Bieżanowska, Prądnik Czerwony-Zachód, Prądnik Czerwony-Północ w Krakowie, w tym wykonanie opracowań poprzedzających prace planistyczne oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu (3 części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikami) stanowiący zał. nr 1 do specyfikacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie nie przekraczającym 50% wartości przedmiotowego zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: część 1 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) część 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) część 3 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) UWAGA! Wykonawca winien wnieść wadium w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jeden uchwalony i obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego sporządzony - od uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) obejmującego obszar miejski o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha w obszarze miasta o liczbie mieszkańców co najmniej 100 000. Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w sekcji III.4.1) tiret pierwszy ogłoszenia (wykaz usług wraz dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych usług)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności dysponują podmiotami lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują co najmniej pięcioosobowym zespołem, który będzie wykonywał zamówienie, w tym: 1) minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania pracami planistycznymi (głównym projektantem planu). Główny projektant planu winien posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego urbanistów (zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 2 ust. 3 i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów) lub posiadać równoważne kwalifikacje w rozumieniu przepisów europejskich (dotyczy Wykonawców z obszaru Unii Europejskiej), oraz posiadać doświadczenie w wykonaniu, co najmniej jednego uchwalonego i obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzonego - od uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), obejmującego obszary miejskie o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha w obszarze miasta o liczbie mieszkańców co najmniej 100 000, 2) minimum jedną osobą o specjalności komunikacja, posiadającą doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego opracowania z zakresu problematyki planów miejscowych, 3) minimum jedną osobą o specjalności ochrona środowiska, posiadającą doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego opracowania z zakresu problematyki planów miejscowych, 4) minimum jedną osobą o specjalności infrastruktura techniczna, posiadającą doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego opracowania z zakresu problematyki planów miejscowych, 5) minimum jedną osobą, która wykona opracowania ekofizjograficzne posiadającą doświadczenie w sporządzeniu co najmniej dwóch opracowań ekofizjograficznych podstawowych do planów o powierzchni min. 30 ha każdy, w tym co najmniej jednego uchwalonego i obowiązującego - przed terminem składania ofert, 6) minimum jedną osobą, która wykona opracowania w zakresie prognozy oddziaływania na środowisko posiadającą doświadczenie w sporządzeniu co najmniej dwóch opracowań ww. prognozy do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 30 ha każdy, w tym co najmniej jednej do planu uchwalonego i obowiązującego - przed terminem składania ofert, 7) minimum jedną osobą, która wykona opracowania w zakresie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu posiadającą doświadczenie w sporządzeniu co najmniej dwóch opracowań ww. prognozy do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 30 ha każdy, w tym co najmniej jednej do planu uchwalonego i obowiązującego - przed terminem składania ofert. Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w sekcji III.4.1) tiret drugi (wykaz osób) i trzeci (oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień) ogłoszenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Istotne zmiany umowy mogą wynikać jedynie z następujących okoliczności: 1) w przypadku określonym w § 2 ust. 2 umowy (dotyczy zmiany osób), 2) w przypadku określonym w § 9 ust. 4 umowy (dotyczy środków finansowych na realizację zamówienia), 3) w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących przedmiotu umowy oraz w przypadku konieczności koordynacji działań z przygotowaniem inwestycji o znaczeniu strategicznym z innymi projektowanymi i obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego 4) w przypadku zmian wynikających z podjętych przez Radę Miasta Krakowa uchwał oraz wniosków komisji Rady Miasta Krakowa. 3. Istotne zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 3 powodować mogą zmiany terminów faz oraz podziałów faz, o których mowa w § 6 ust. 1 umowy, 4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 i 3 nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, osoba do kontaktów: Dorota Turska-Graba, pokój nr 324.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2011 godzina 12:30, miejsce: Oferty należy składać na adres: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mpzp Prokocim-Bieżanowska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Prokocim-Bieżanowska w Krakowie, w tym wykonanie opracowań poprzedzających prace planistyczne oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikami dla części 1) stanowiący zał. nr 1 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mpzp Prądnik Czerwony-Zachód.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Prądnik Czerwony-Zachód w Krakowie, w tym wykonanie opracowań poprzedzających prace planistyczne oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikami dla części 2) stanowiący zał. nr 1 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mpzp Prądnik Czerwony-Północ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Prądnik Czerwony-Północ w Krakowie, w tym wykonanie opracowań poprzedzających prace planistyczne oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikami dla części 3) stanowiący zał. nr 1 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont loggii w budynkach przy ul. Batalionu ,,Skała" AK 8 i 10 w Krakowie.
- Remont balkonów w budynkach przy ul. Batalionu ,,Skała" AK 8,10; ul. Krowoderskich Zuchów 18,24; ul. Prądnicka 69 w Krakowie.
- Budowa oświetlenia parku przy ul. Na Załęczu wraz z podłączeniem do sieci TAURON, dla zadania pn.: "Park kieszonkowy przy ul. Na Załęczu - Etap 1, b.o.dzielnic - edycja XI".
- Wykonanie robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dla zad. pn. Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji dla pomieszczenia po zabiegowego w Samodzielnej Prac.Endosk. w pawilonie M-1
- Remont zaplecza sali lekcyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 114 w Krakowie przy ul. Łąkowej 31
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z wykonaniem wymiany pasów nad- i podokiennych w budynku Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Rędziny wraz z niezbędnymi opracowaniami.
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku B należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY SĘPOPOL / 2 POSTĘPOWANIE/
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Telatyn
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Wilkowice
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Kobierzyce - z podziałem na 5 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.