eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyninświadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów i dystrybucji posiłków do łóżka pacjenta dla SPZOZ w Gostyninie



Ogłoszenie z dnia 2006-05-18

POZYCJA 26143

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gostynin: świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów i dystrybucji posiłków do łóżka pacjenta dla SPZOZ w Gostyninie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Małgorzata Pawłowska, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin, tel. 024 2352041 do 44, fax 024 2353225, e-mail: spzozgostynin@poczta.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 17. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów i dystrybucji posiłków do łóżka pacjenta dla SPZOZ w Gostyninie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów obejmuje przygotowanie i dystrybucję posiłków do łóżka pacjenta oraz odbiór naczyń. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie w siedzibie w Gorzowie, ul. Kruk, 09-500 Gostynin. Kod NUTS: PL121. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza 130 000 euro Szacunkowa wartość bez VAT 1 970 687,85 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 10 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający rozliczał się będzie z Wykonawcą w formie przelewu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 PZP i złożą wraz z ofertą oświaczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 1). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli Wykonawcą jest spółka cywilna oprócz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorców będących wspólnikami spółki, przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji (Załącznik nr 2). c) Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem (Załącznik nr 3). d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 4), e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 5). f) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dot, wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy ujawnionych w rejestrze handlowym; w przypadku spółki cywilnej dotycząca każdego z przedsiębiorców; dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie, na ich osobę) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 6). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (z rozszerzeniem ubezpieczenia na produkt) o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 200.000,00 zł (Załącznik nr 7). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Wykaz minimum trzech usług w zakresie wykonywania i dostarczania posiłków wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w tym co najmniej jedna usługa żywienia zbiorowego dla zakładu lecznictwa zamkniętego o liczbie łóżek powyżej 200), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 8). b) Dokument potwierdzający kwalifikacje zawodowe dietetyka - dyplom lub świadectwo (Załącznik nr 9). c) Pozytywna opinia sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarno-Epidemiologicznego dotycząca środków transportu żywności użytych do realizacji zamówienia (Załącznik nr 10). d) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi, jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia (wymogi ustawy z 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2001 nr 63, poz. 634), a zwłaszcza, że Wykonawca wdraża system HACCP) (Załącznik nr 11). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 97% termin płatności - 3% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TP.240-8/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.07.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, pobranie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.07.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.07.2006, godzina 11:00, SPZOZ w Gostynie, z siedzibą w Gorzewie, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo, przybliżony termin publikacji kolejnego ogłoszenia - za 36 miesięcy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.