eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup towarów i usług informatycznych w ramach projektu TF 2005/017-488.03.05 Wzmocnienie administracji w dziedzinie środowiska naturalnego poprzez systemy technologii informatycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Warszawa: Zakup towarów i usług informatycznych w ramach projektu TF 2005/017-488.03.05 Wzmocnienie administracji w dziedzinie środowiska naturalnego poprzez systemy technologii informatycznej
Numer ogłoszenia: 26141 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Departament Edukacji Ekologicznej w Ministerstwie Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5792471, 5792374, 5792736, faks 0-22 5792473.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mos.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup towarów i usług informatycznych w ramach projektu TF 2005/017-488.03.05 Wzmocnienie administracji w dziedzinie środowiska naturalnego poprzez systemy technologii informatycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone w następujących częściach: Część 1: zakup konsoli do zdalnego zarządzania serwerem; Część 2: zakup 9 dysków twardych do macierzy serwera; Część 3: usługa wdrożenia systemu archiwizacji dla serwera; Część 4: dostarczenie, instalacja na sprzęcie wskazanym przez Zamawiającego i uruchomienie oprogramowania - serwera GIS; Część 5: konfiguracja sprzętu i sieci. Sprzęt, o którym mowa w części 1, 2, 3, 4 i 5 znajduje się w siedzibie Zamawiającego, w Centrum Informacji o Środowisku, ul. Wawelska 52/54, pokój nr 58. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.22.10.00 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) 30.23.12.00 - Konsole 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 72.25.20.00 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 32.42.80.00 - Modernizacja sieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu przystąpić mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. Zrealizowali w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie lub usłudze stanowiącej przedmiot tej części zamówienia, dla której Wykonawca składa ofertę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Powyższe warunki udziału w postępowaniu dotyczą każdej części zamówienia. Ocena czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, według formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych dostaw / usług dla każdej z części zamówienia: a) Dla części pierwszej zamówienia: wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością (tj. nie mniejszą niż 9 000 PLN brutto każda) dostawie stanowiącej przedmiot tej części zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie. b) Dla części drugiej zamówienia: wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością (tj. nie mniejszą niż 18 000 PLN brutto każda) dostawie stanowiącej przedmiot tej części zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie c) Dla części trzeciej zamówienia: wykaz wykonanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością (tj. nie mniejszą niż 10 000 PLN brutto każda) usłudze stanowiącej przedmiot tej części zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie. d) Dla części czwartej zamówienia: wykaz wykonanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością (tj. nie mniejszą niż 100 000 PLN brutto każda) usłudze stanowiącej przedmiot tej części zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie e) Dla części piątej zamówienia: wykaz wykonanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością (tj. nie mniejszą niż 50 000 PLN brutto każda) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty, zgodnie z § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, z dnia 16.10.2008r (Dz. U. 2008 r., Nr 188, poz. 1155). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie. 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy, o których mowa w ww. punkcie, składają jedną ofertę, przy czym wymagane oświadczenia i dokumenty składa osobno każdy z Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mos.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego (Warszawa, ul. Wawelska 52/54), pokój nr 58 (Centrum Informacji o Środowisku).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawaiającego (Warszawa, ul. Wawelska 52/54), pokój nr 176 (sekretariat Departamentu Edukacji Ekologicznej).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wszystkie części zamówienia są realizowane w ramach projektu Transition Facility 2005 017-488.03.05 Wzmocnienie administracji w dziiedzinie środowiska naturalnego poprzez systemy technologii informatycznej. Zamówienie będzie finansowane w całości ze środków polskich na współfinansowanie krajowe ww. projektu.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup konsoli do zdalnego zarządzania serwerem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konsola do zdalnego zarządzania serwerem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup 9 dysków twardych do macierzy serwera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 2 zamówienia jest rozbudowa użytkowanej obecnie macierzy easyRAID Q16QS poprzez zakup 9 sztuk dysków twardych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa wdrożenia systemu archiwizacji dla serwera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 3 zamówienia jest włączenie serwera HP BLc7000 do istniejącego już systemu archiwizacji (backupu) zbudowanego w oparciu o oprogramowanie IBM Tivoli Storage Manager. W tym celu Wykonawca dostarczy licencję klienta plikowego IBM Tivoli Storage Manager (400 PVUS) dla bladea ProLiant BL 480c wyposażonego w dwa czterordzeniowe procesory (Intel Xenon5365). W ramach zamówienia Wykonawca zainstaluje ww. oprogramowanie na wskazanym powyżej sprzęcie, znajdującym się w siedzibie Zamawiającego i skonfiguruje do współpracy z centralnym serwerem archiwizacyjnym. Ponadto Wykonawca włączy w istniejący system archiwizacji zmieniacz kaset (ARCvault 24 1xLTO3 LVD, 24 sloty, barcode) dostarczony przez Zamawiającego. Wykonawca dokona również w uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkich, niezbędnych zmian konfiguracyjnych w oprogramowaniu serwera IBM TSM, wynikających z ww. modernizacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostarczenie, instalacja, na sprzęcie wskazanym przez Zamawiającego oraz uruchomienie oprogramowania - serwera GIS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W infrastrukturze Zamawiającego działa serwer GIS (ESRI ArcGIS Server 9.2) z oprogramowaniem zarządzającym dostępem do danych (ESRI ArcSDE 9.2). Serwer GIS udostępnia w sieci Intranet Internet podgląd map (powiększanie, przesuwanie, lokalizację, wyświetlanie danych atrybutowych, włączanie lub wyłączanie warstw) oraz wykonywanie analiz (operacje geometryczne: iloczyn, suma, różnica kształtów). Działający obecnie serwer GIS obsługuje jednocześnie użytkowników wewnętrznych (pracowników instytucji Zamawiającego) oraz użytkowników zewnętrznych (tzw. internautów - osoby oglądające mapy poprzez sieć Internet i nie będące pracownikami instytucji Zamawiającego). Zamawiający zamierza zmodernizować dotychczasową infrastrukturę służącą do prezentacji danych GIS dla użytkowników zewnętrznych (internautów) poprzez: - Instalację, na serwerze znajdującym się w siedzibie Zamawiającego, oprogramowania - serwera GIS, które będzie prezentowało dane GIS dla użytkowników zewnętrznych (internautów); - konfigurację nowego serwera GIS w taki sposób, aby nowy serwer GIS pobierał i buforował (tzw. caching) dane z serwera ArcGIS Server 9.2 i w ten sposób zminimalizował obciążenie serwera ArcGIS Server 9.2 wynikające z obsługi zapytań od użytkowników zewnętrznych (internautów); Przedmiotem części 4 zamówienia jest dostarczenie, instalacja na sprzęcie znajdującym się w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie i skonfigurowanie oprogramowania: 1 Działającego na serwerze w siedzibie Zamawiającego (serwer x86, system operacyjny Red Hat Enterprise Linux, oprogramowanie wirtualizacyjne XEN) oprogramowania - serwera GIS posiadającego funkcje: 1.1 Odczyt danych GIS (Geographic Information System - System Informacji Geograficznej) z różnych źródeł: 1.1.1 Dane wektorowe w formie plików statycznych w formacie ESRI SHP. 1.1.2 Dane wektorowe pobierane za pośrednictwem oprogramowania ESRI ArcSDE. 1.1.3 Dane wektorowe pobierane za pośrednictwem Web Map Service (standard Open Geospatial Consortium) 1.1.4 Dane rastrowe (ortofotomapy) w formie plików statycznych w formacie GeoTIFF i JPEG2000. 1.1.5 Dane rastrowe pobierane za pośrednictwem Web Coverage Service (standard Open Geospatial Consortium) 1.2 Publikacja danych GIS za pomocą usług: Web Map Service, Web Feature Service i Web Coverage Service zgodnych ze standami Open Geospatial Consortium. 1.3 Prezentującego wizualnie dane GIS pochodzące jednocześnie ze źródeł wymienionych w pkt. 1.1 za pomocą aplikacji klienckiej GIS zagnieżdżanej na stronach WWW udostępnianych przez Centrum Informacji o Środowisku i uruchamianej w okienku przeglądarki internetowej. 1.4 Zarządzającego działaniem oprogramowania wymienionego w pkt. 1. 2 Dwóch licencji oprogramowania działającego docelowo na komputerach PC Zamawiającego i Centrum Informacji o Środowisku (procesor x86, system operacyjny Microsoft Windows XP Professional) aplikacji desktop GIS.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.22.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konfiguracja sprzętu i sieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 5 zamówienia jest: 1. Opracowanie audytu informatycznego dla: a. infrastruktury komputerowej Centrum Informacji o Środowisku, na którą składają się: (i) podsystem serwerowy (HP c7000 oraz Intel SBCE), (ii) podsystem składowania danych (macierz Adapter SANblock i macierz EasyRaid Q16QS Q, (iii) podsystem archiwizacji danych (Serwer backupowy HP ProLiant DL320s oraz (iv) 12 stanowisk komputerowych PC b. infrastruktury sieci lokalnej LAN Centrum Informacji o Środowisku c. połączenia sieci lokalnej LAN Centrum Informacji o Środowisku, z siecią lokalną LAN Zamawiającego d. połączenia sieci lokalnej LAN Centrum Informacji o Środowisku, z siecią Internet 2. Opracowanie polityki bezpieczeństwa dla: a. sieci lokalnej Centrum Informacji o Środowisku, wraz z działającymi w tej sieci stanowiskami komputerowymi PC b. podsystemu serwerowego Centrum Informacji o Środowisku, c. dostępu do serwera (usługi http, ftp, e-mail, WebService-y SOAP) Centrum Informacji o Środowisku, z sieci Internet 3. Wdrożenie polityki bezpieczeństwa opracowanej w pkt. 2. Na wdrożenie polityki bezpieczeństwa składać się będzie: a. konfiguracja urządzeń sieciowych Centrum Informacji o Środowisku: (i) urządzeń firewall Fortinet UTM Fortigate, (ii) analizatora Fortinet Fortianalizer, (iii) urządzenia Firebox b. instalacja i konfiguracja oprogramowania Centrum Informacji o Środowisku: (i) oprogramowania do zarządzania zasobami, (ii) oprogramowania do monitorowania pracy urządzeń firmy Hewlett-Packard posiadanych przez Centrum Informacji o Środowisku c. konfiguracja urządzeń sieciowych kontrolujących połączenie sieci lokalnej LAN Centrum Informacji o Środowisku, z siecią lokalną LAN Zamawiającego w sposób pozwalający w przyszłości na dostęp do wskazanego systemu (platforma Microsoft Windows Server 2003, baza danych Microsoft SQL Server 2005, broker informacyjny Microsoft Biztalk Server, serwer GIS ESRI ArcGIS Server 9.2 z dostępem do danych ESRI ArcSDE 9.2, Web Map Service/Web Feature Service standardu SOAP/protokół HTTP) w sieci Zamawiającego z sieci lokalnej LAN Centrum Informacji o Środowisku. 4. Konfiguracja serwera ProLiant BL480c na potrzeby serwera GIS tj: a. Dostarczenie i instalacja systemu Red Hat Enterprise Linux Advanced Platform, Standard (unlimited sockets) wraz z 3 letnią subskrypcją aktualizacji. b. Instalacja i konfiguracja hypervisora XEN oraz przygotowanie zasobów dla maszyn wirtualnych. c. Integracja hypervisora z istniejącym systemem zarządzania maszynami wirtualnymi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.50.00-0, 32.42.80.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.