eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna Śląska › Remont chodnika przy ul. Świdnickiej wraz z wymianą sieci kanalizacyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Jaworzyna Śląska: Remont chodnika przy ul. Świdnickiej wraz z wymianą sieci kanalizacyjnej
Numer ogłoszenia: 261326 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaworzyna Śląska , ul. Wolności 9, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8588230, faks 074 8588253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzyna.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika przy ul. Świdnickiej wraz z wymianą sieci kanalizacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Lokalizacja : Jaworzyna Śląska: - ul. Świdnicka (działki nr 528/1dr, obręb Jaworzyna Śląska) 1.2 . Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wymianę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej oraz wykonanie nowego chodnika na remontowanym odcinku ul. Świdnickiej w Jaworzynie Śląskiej: - Kanalizacja sanitarna: 1.Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0,25m3 na odkład w gruncie kat. III - 267,3m3, 2. Ręczne wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szer. Dna do 1,5m i głębokości do 1,5m ze złożeniem urobku na odkład kat. gr. IV - 29,7m3, 3. Pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głębokości do 3,0m wypraskami w grunt. Suchych kat. III-IV wraz z rozbiór. -szer. do 1,0m - 544,5m2, 4. Demontaż rurociągu betonowego kielichowego o średnicy nominalnej 300mm uszczelnionego zaprawą cementową - 165,0m, 5. Demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000mm w gotowym wykopie o głębokości 3,0m - 6 kpl., 6. Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. Do 10,0m w gruncie kat. IV - 240,0m3, 7. Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi: grunty spoiste kat. III-IV - 297,0m3, 8. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i żelbetowych na odległość do 1km - 63,0m3, 9. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji - za każdy następny 1km krotność = 7 - 63,0m3, 10. Kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 10cm - 115,5m2, 11. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. Zewn. 315mm - 165,0m, 12. Studzienki kanalizacyjne systemowe -VAWIN- o śr. 315-425mm zamknięcie stożkiem betonowym - 6szt., 13. Podłączenie instalacji do sieci kanalizacyjnej trójniki wbudowane do istniejących rurociągów o śr. 300mm - 1szt., 14. Kształtki PVC kanalizacji zewnętrznej dwukielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 315mm - 45 szt. - Chodnik: 1. Rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5cm na podsypce piaskowej - 322,50m2, 2. Rozebranie ław pod krawężniki z betonu - 3,225m3, 3. Rozebranie krawężników kamiennych 20x35cm na podsypce cementowo piaskowej - 215,00mb 4. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i żelbetowych na odległość do 1km - 29,025m3, 5. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji - za każdy następny 1km - 29,025m3, 6. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - 322,5m2, 7. Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa dolna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 10cm - 322,5m2, 8. Chodnik z kostki betonowej -POLBRUK- grubości 60mm typu 60/6 na podsypce piaskowej o grubości 50mm z wypełnieniem spoin piaskiem - 322,5m2, 9. Ława pod krawężniki betonowe z oporem - 6,45m3, 10. Krawężnik betonowy wystający o wymiarach 15x30cm - 215,0m, 11. Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 107,5m2, 12. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową - 12,0t. Szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia określony jest w przedmiarze robót, który załączony jest do specyfikacji. Wszelkie zapytania w sprawie wyjaśnienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy kierować na piśmie do osób uprawnionych do kontaktu z oferentem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Obowiązuje wpłata wadium w kwocie 3000zł wg ustaleń SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent składający ofertę musi spełniać następujące warunki: 1. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność tożsamą z przedmiotem zamówienia. 2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP 3. Spełnia warunki określone w art. 22 ustawy PZP, 4. Posiada uprawnienia do wykonania działalności lub czynności związanej z wykonaniem zamówienia, 5. Przy wykonywanych pracach zatrudni wykwalifikowany i doświadczony personel oraz kadrę techniczną posiadającą uprawnienia wymagane Prawem Budowlanym i przepisami szczegółowymi a niezbędne do wykonania prac określonych w przedmiocie zamówienia. 6. Posiada sprzęt -własny lub dzierżawiony- niezbędny do wykonania prac określonych w przedmiarze robót lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 7. Posiada potencjał finansowy wystarczający do zrealizowania zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania o uzyskanie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły : -SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA-.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. DOKUMENTY BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE I OŚWIADCZENIA Oferent zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 1 w sposób określony w pkt. 5.1 SIWZ wraz z wymaganymi n/w dokumentami stanowiącymi integralną część oferty: a) aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego jako przedsiębiorcy, z którego wynika, iż przedmiot działalności oferenta jest tożsamy z przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie /konsorcjum/. W przypadku konsorcjum umowa winna m.in. wskazywać lidera konsorcjum oraz zapis o odpowiedzialności solidarnej uczestników konsorcjum wobec inwestora. Zamawiający żąda, aby w umowie był zapis, iż minimum 50% prac objętych przedmiotem zamówienia wykonywał będzie lider konsorcjum. Każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. d, i, ł (w przypadku samodzielnego przystępowania do przetargu obowiązuje złożenie oświadczenia o tym fakcie), c) wykaz wykonawców /zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym/, którym wykonawca zleci wykonanie części prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, Zapisy umów lub projekty umów nie mogą stać w sprzeczności z postanowieniami przedmiotowo-istotnymi umowy zawartej pomiędzy oferentem (wykonawcą generalnym) a zamawiającym stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ Umowy lub projekty umów podwykonawczych oferent dołączy do ofert celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego / Dz.U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz 408/ Do wykazu należy dołączyć informację o kwalifikacjach podwykonawców niezbędnych do realizacji zamówienia (w przypadku samodzielnego wykonywania zadania obowiązuje złożenie oświadczenia o tym fakcie), d) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, e) wykaz pracowników kadry technicznej wyznaczonych do realizacji zadania wraz z potwierdzeniem kwalifikacji tych pracowników w formie kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz.U. z 2001 Nr 5 r. poz 42/ UWAGA: W informacji o zatrudnieniu i kwalifikacjach pracowników należy jednoznacznie wskazać osobę desygnowaną do pełnienia obowiązków kierownika robót budowlanych - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg. f) wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 2 lat tożsamych z przedmiotem przetargu z podaniem inwestora (nazwa, adres, telefon, imię i nazwisko osoby mogącej potwierdzić wykonanie prac), krótką charakterystyką robót (wartość robót i okres realizacji) g) protokoły końcowe odbioru robót lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie robót wymienionych w wykazie jak wyżej. h) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wartość polisy nie mniejsza niż: 50 000 zł i) pisemną informację z banku finansującego firmę o braku zadłużeń i kondycji finansowej firmy, oraz potwierdzenie zdolności kredytowej firmy, (w przypadku oferentów posiadających konta w różnych bankach informacja wymagana jest ze wszystkich tych banków) na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa (brutto), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert j) kosztorysy ofertowe, Oferent opracuje kosztorys ofertowy w oparciu o przedmiar robót zawierający podstawę wyceny (załącznik nr 3 do SIWZ) w formie określonej Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389, z dnia 8.06.04 ). Kosztorys ofertowy winien zawierać kosztorys szczegółowy oraz ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji kosztorysowych, obejmujące wszystkie składniki cenotwórcze. Kosztorysy wykonane w innej formie zostaną odrzucone. Odrzucenie kosztorysu skutkuje odrzuceniem oferty. Oferent winien w swoim kosztorysie wycenić każdą pozycję podaną w kosztorysie z uwzględnieniem wielkości podanych w przedmiarze oraz ująć wszystkie inne koszty związane z przygotowaniem, prowadzeniem i odbiorem robót. Cena końcowa w kosztorysie ofertowym ma być sumą cen kosztorysowych wszystkich robót. Zamawiający wyklucza możliwość zastosowania upustów w stosunku do wyliczonej wartości kosztorysowej. k/ ważne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne tj.: wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, l/ ważne zaświadczenie z US o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków tj.: wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ł/ pisemną informację z Krajowego Rejestru Karnego dot. niekaralności władz firmy, spółki wymienionych w wyciągu z rejestru sądowego lub wpisie do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, m/ dowód wpłaty wadium, n/ wykaz posiadanego sprzętu potrzebnego do realizacji zadania (zaznaczyć: sprzęt własny, dzierżawiony, z wynajmu), o/ oświadczenia ujęte w załączniku nr 1 do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie w formie niewłaściwej (np. nie-poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowodują odrzucenie oferty. Oferta i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru, lub upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa szczególnego na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaworzyna.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jaworzynie ŚLąskiej ul.Wolności 9 58-140 Jaworzyna Śląska pok. 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej ul.Wolności 9 58-140 Jaworzyna Śląska sekretartiat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.