eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa stereoskopowego mikroskopu operacyjnego z sufitowym systemem montażu wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-04

Szczecin: Dostawa stereoskopowego mikroskopu operacyjnego z sufitowym systemem montażu wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem
Numer ogłoszenia: 261231 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 376207 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stereoskopowego mikroskopu operacyjnego z sufitowym systemem montażu wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stereoskopowego mikroskopu operacyjnego z sufitowym systemem montażu wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem. Wymagane parametry:stereoskopowy mikroskop operacyjny mocowany do sufitu;zmotoryzowany układ powiększenia typu zoom o wartości 1:5; zmotoryzowane ogniskowanie obrazu w zakresie 50 mm; oświetlenie osiowe z układem dla wzmocnienia czerwonego refleksu z dna oka; zmotoryzowany układ xy sterowany z przycisku nożnego o zakresie 50 mm/50 mm; obiektyw apochromatyczny o ogniskowej 200 mm; system obrazowania do witrektomii BIOM z SDI lub EIBOS; przycisk nożny obsługujący następujące funkcje: zmiana powiększenia - zoom, ogniskowanie, przesuw głowicy xy, regulacja jasności światła, włączanie i wyłączanie światła; stereoskopowy, współosiowy podgląd asystencki z regulacją ostrości; pochylana nasadka okularowa; możliwość przekładania na obie strony mikroskopu operatora; oświetlenie światłowodowe, halogenowe o mocy min. 100 W z wbudowaną lampą zapasową do szybkiego przełączenia; ciągła regulacja jasności oświetlenia; filtry lub przesłony zabezpieczające siatkówkę przed światłem UV; kolumna sufitowa; elektromechaniczny przesuw kolumny w pionie w zakresie min. 400 mm; hamulce elektromagnetyczne na wszystkich osiach swobody umożliwiające swobodne pozycjonowanie głowicy mikroskopu; zwalnianie hamulców przez sterylnego operatora z przycisków na uchwytach przy głowicy mikroskopu; cztery komplety nasadek do sterowania funkcjami mikroskopu (nadających się do sterylizacji w autoklawie); system cyfrowej rejestracji obrazu (kamera 3CCD/HD, monitor LCD o przekątnej min. 19 cali); montaż do sufitu właściwego, uzupełnienie otworu montażowego i wykończenie (szpachlowanie, malowanie) sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych. Warunki realizacji zamówienia: w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia (Klinika Okulistyki SPSK 2) Zamawiający prowadzi obecnie prace remontowe, których zakończenie jest warunkiem przekazania Wykonawcy miejsca instalacji. Zamawiający przewiduje, że nastąpi to nie wcześniej niż 20.02.2011 r. O możliwości rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia (dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia mikroskopu) Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem, przesłanym faksem. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy o możliwości rozpoczęcia prac. Dzień powiadomienia Wykonawcy nie jest wliczany do terminu realizacji. Będący przedmiotem zamówienia mikroskop operacyjny ma być zamontowany w sali operacyjnej Kliniki Okulistyki, w której Zamawiający w chwili obecnej prowadzi robotę budowlaną, w tym strop podwieszany. Z uwagi na to w miejscu przeznaczonym na instalację systemu zawieszenia mikroskopu Zamawiający pozostawi otwór montażowy umożliwiający Wykonawcy dokonanie koniecznych prac montażowo-instalacyjnych; prace montażowe, instalacyjne oraz wykończeniowe obejmują montaż systemu zawieszenia do sufitu właściwego, uzupełnienie otworu montażowego płytami regipsowymi i wykończenie (szpachlowanie, malowanie) sufitu podwieszonego z płyt gipsowo - kartonowych - prace te Wykonawca wykona na własny koszt i we własnym zakresie. Doprowadzenia instalacji elektrycznej koniecznej do montażu i instalacji systemu zawieszenia oraz mikroskopu operacyjnego dokona Zamawiający we własnym zakresie i na swój koszt. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udzielili gwarancji na dostarczony sprzęt na okres minimum 36 miesięcy od momentu podpisania protokołu odbioru sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest sprzedać Zamawiającemu części zamienne oraz materiały eksploatacyjne do mikroskopu operacyjnego w przypadku wystąpienia Zamawiającego z wnioskiem o zakup części zamiennych w okresie 10 lat od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dokonać w okresie gwarancji wszelkich napraw objętych gwarancją sprzętu, niezależnie od wysokości kosztów związanych z dokonaniem naprawy lub wymienić sprzęt na wolny od wad. Warunkiem dokonania odbioru przez Zamawiającego jest sprawne działanie sprzętu, przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi sprzętu, wykonanie całości prac wykończeniowych, przekazanie Zamawiającemu etykiet i instrukcji używania sprzętu w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej oraz dokumentacji technicznej sprzętu w formie papierowej i elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00 - Mikroskopy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Belamed Sp. z o.o., ul. Okoniowa 9, 40-748 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 388800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 388800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 388800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.