eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Zakup aparatury medycznej i specjalistycznego sprzętu dla SPZZOZ Pionkitympanometr i aparat do mikrodermabrazji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Pionki: Zakup aparatury medycznej i specjalistycznego sprzętu dla SPZZOZ Pionki: tympanometr i aparat do mikrodermabrazji
Numer ogłoszenia: 260915 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121866, fax. 048 6121381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatury medycznej i specjalistycznego sprzętu dla SPZZOZ Pionki: tympanometr i aparat do mikrodermabrazji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Zakup aparatury medycznej i specjalistycznego sprzętu dla SPZZOZ Pionki: tympanometr i aparat do mikrodermabrazji Wielkość lub zakres zamówienia: Zakres przedmiotowy postępowania ujęto w 2 zadaniach, tj. zadanie nr 1 - tympanometr, ilość: 1szt. Parametry techniczne wymagane: tympanometria, test drożności trąbek słuchowych, badanie odruchu strzemiączkowego, pomiar odruchów ipsilateralnych i kontrlateralnych tonami i szumem, automatyczna i ręczna regulacja pompowania dla zmiennych zakresów ciśnień i prędkości pompowania, tympanogram i wyniki testu widoczne na wyświetlaczu LCD, wyniki badania dla obojga uszu przechowywane w pamięci z możliwością ich równoczesnego wydrukowania, wewnętrzna drukarka termiczna + papier do drukarki, standardowe akcesoria: sonda z końcówką przesiewową i diagnostyczną, słuchawka typu TDH 39 z kablem, słuchawka douszna, zestaw końcówek wymiennych, komora kalibracyjna z uchwytem na sondę, kabel sieciowy, (lub równoważne akcesoria zapewniające właściwą pracę aparatu z zastosowaniem powyższych parametrów), instrukcja obsługi w języku polskim, zasilanie sieciowe. zadanie nr 2 - aparat do mikrodermabrazji, ilość: 1szt. parametry techniczne wymagane: zakres zastosowania: dermatologia, medycyna estetyczna, czynnik abrazji: kryształy korundu (Al2O3 - tlenek glinu), maksymalne podciśnienie: 0,85 bar, regulacja podciśnienia: elektroniczna, płynna, maksymalny przepływ powietrza: 70 litrów/min, Ciśnienie robocze: 0,5 bar, system odwadniania zasysanego powietrza, możliwość stosowania końcówek zabiegowych wielorazowych (do sterylizacji) i jednorazowych, regulacja ilości zużywanych kryształków korundu, system zwiększający wyrzut korundu typu TURBO lub inny równoważny, zasilanie i maksymalny pobór mocy: 220/240V 50/60Hz, 600W, minimalne wyposażenie: komplet końcówek zabiegowych wielorazowych (min. 3 różnej wielkości), 40 końcówek jednorazowych w 2 wielkościach, 20kg kryształów korundu, instrukcja obsługi w języku polskim. Zestawienie parametrów technicznych poszczególnych urządzeń medycznych określono w załącznikach nr 2.1 - 2.2 do SIWZ, dostępnych na stronie internetowej zamawiającego www.spzzozpionki.pl Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art. 29 ust.2 ustawy. Mając na uwadze postanowienia art.29 ust.3 ustawy, jeżeli w załącznikach nr 2.1-2.2 do SIWZ, określających przedmiot zamówienia, użyto określeń wskazujących znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, wówczas należy mieć na uwadze, że takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy - lub równoważny - co oznacza produkty o takiej samej lub wyższej jakości, odpowiadające poszczególnym urządzeniom opisanym we wskazanych załącznikach. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - art.30 ust.7 ustawy: 33100000-1 urządzenia medyczne. Z uwzględnieniem poszczególnych części zamówienia: zad.1: 33100000-1 urządzenia medyczne, 33124100-6 urządzenia diagnostyczne, zad.2: 33100000-1 urządzenia medyczne, 33166000-1 przyrządy dermatologiczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 33.16.60.00 - Przyrządy dermatologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki finansowe i płatności, termin gwarancji: a) termin płatności - 30 dni od daty wystawienia faktury przez wykonawcę, b) termin gwarancji: 24 miesiące, Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tej kwestii przepisami a oferowane przez wykonawców urządzenia medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terenie RP, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne (certyfikaty, deklaracje zgodności). - dla potwierdzenia zgodności parametrów technicznych oferowanych urządzeń medycznych z parametrami określonymi przez zamawiającego w zał. nr 2.1 - 2.2 (w zależności od tego, których zadań dotyczyć będzie oferta), wykonawca dołączy do oferty odpowiednie karty katalogowe (ulotki informacyjne, foldery, itp.) - w języku polskim - charakteryzujące oferowane urządzenie. - jeżeli karta katalogowa lub inny dokument nie będzie w swej treści potwierdzać któregoś z parametrów wymaganych przez zamawiającego a oferowanych przez wykonawcę, zamawiający będzie w takiej sytuacji honorować stosowne oświadczenie wykonawcy. 2. Oferowane przez wykonawców urządzenia medyczne muszą być zarejestrowane (wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz dopuszczone do obrotu na podstawie: -przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz.896 z późniejszymi zmianami). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia określa załącznik nr 3 do SIWZ, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, wówczas zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wartość porównywalna z wartością określoną w ofercie wykonawcy), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ . Należy załączyć także dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego 1.Dokumenty potwierdzające, iż zaoferowane przez wykonawcę urządzenie medyczne ( w zakresie zadania/ zadań, których dotyczy oferty) składające się na przedmiot zamówienia jest dopuszczone do obrotu i używania, odpowiada określonym normom oraz spełnia wymagania jakościowe. - pod pojęciem dokument (zaświadczenie) należy tu rozumieć każdy dokument, który potwierdza okoliczność, iż przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania oraz odpowiada określonym przez zamawiającego wymaganiom jakościowym, wydany w dowolnej formie, o ile zawiera oświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (typu: certyfikat CE, deklaracja zgodności, atest, świadectwo rejestracji, certyfikaty typu ISO lub równoważne, tj. wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości w zakresie dostawy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, itp.). - w sytuacji, gdy odpowiednie przepisy prawa wymagają, by potwierdzenie spełniania norm czy wymogów jakościowych wydane było w ściśle określonej formie, jej zachowanie jest konieczne. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty zadania/ zadań, których dotyczy oferta (na każde zadanie odrębnie) - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1.1-1.2 do SIWZ - wzór oferty. 2.Wypełniony załącznik - zestawienie parametrów technicznych, w zakresie zadań, których dotyczy oferta - wzór formularzy określają załączniki nr 2.1-2.2 do SIWZ. 3.Karty katalogowe (ulotki informacyjne, foldery, itp.) - w języku polskim - charakteryzujące oferowane urządzenie. 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z rejestru sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego: 26-670 Pionki, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 08:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, 2.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: Specjalista ds. zamówień publicznych - mgr Emilia Lenartowicz-Gębka, tel./ fax. (48) 612 18 66, adres poczty elektronicznej: e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl 5.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 27/ 2008 6.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 20-10-2008r., odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji): płatne 20,00 PLN, można też pobrać nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego. 7. Miejsce realizacji zamówienia: w zależności od zadania, którego dotyczyć będzie umowa będzie to: Przychodnia Specjalistyczna / Poradnia Laryngologiczna (dot. zad.1) zlokalizowana przy ul. Sienkiewicza 11a w Pionkach, Oddział Dermatologiczny (dot. zad.2) zlokalizowany przy ul. 15-go Stycznia 1 w Pionkach,.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - tympanometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tympanometr diagnostyczny, ilość: 1szt. Parametry techniczne wymagane: tympanometria, test drożności trąbek słuchowych, badanie odruchu strzemiączkowego, pomiar odruchów ipsilateralnych i kontrlateralnych tonami i szumem, automatyczna i ręczna regulacja pompowania dla zmiennych zakresów ciśnień i prędkości pompowania, tympanogram i wyniki testu widoczne na wyświetlaczu LCD, wyniki badania dla obojga uszu przechowywane w pamięci z możliwością ich równoczesnego wydrukowania, wewnętrzna drukarka termiczna + papier do drukarki, standardowe akcesoria: sonda z końcówką przesiewową i diagnostyczną, słuchawka typu TDH 39 z kablem, słuchawka douszna, zestaw końcówek wymiennych, komora kalibracyjna z uchwytem na sondę, kabel sieciowy, (lub równoważne akcesoria zapewniające właściwą pracę aparatu z zastosowaniem powyższych parametrów), instrukcja obsługi w języku polskim, zasilanie sieciowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - aparat do mikrodermabrazji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do mikrodermabrazji, ilość: 1szt. parametry techniczne wymagane: zakres zastosowania: dermatologia, medycyna estetyczna, czynnik abrazji: kryształy korundu (Al2O3 - tlenek glinu), maksymalne podciśnienie: 0,85 bar, regulacja podciśnienia: elektroniczna, płynna, maksymalny przepływ powietrza: 70 litrów/min, Ciśnienie robocze: 0,5 bar, system odwadniania zasysanego powietrza, możliwość stosowania końcówek zabiegowych wielorazowych (do sterylizacji) i jednorazowych, regulacja ilości zużywanych kryształków korundu, system zwiększający wyrzut korundu typu TURBO lub inny równoważny, zasilanie i maksymalny pobór mocy: 220/240V 50/60Hz, 600W, minimalne wyposażenie: komplet końcówek zabiegowych wielorazowych (min. 3 różnej wielkości), 40 końcówek jednorazowych w 2 wielkościach, 20kg kryształów korundu, instrukcja obsługi w języku polskim..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.60.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.