eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › dostawa materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-23

Łomianki: dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 260716 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym , ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 022 7513092, 7511215-18 w. 121, faks 022 7512707.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-dziekanow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w specyfikacji rodzajowo-ilościowej - załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia stanowi 6 odrębnych Pakietów. Pakiet Nr 1: 1 Kompresy niejalowe 8w 13n 5cm x 5cm x 100 opak. 2000 2 Kompresy niejalowe 8w 13n 7.5cm x 7.5cm x 100 opak. 1000 3 Kompresy niejałowe 8w 13n 10cm x 10cm x 100 opak. 1000 4 Kompresy niejałowe 12w 17n 5cm x 5cm x 100 opak. 800 5 Kompresy jałowe 8w 17n 5cm x 5cm x 3 typ blister opak. 15000 6 Kompresy jałowe 8w 17n 7.5cm x 7.5cm x 5 typ blister opak. 5000 7 Kompresy jałowe 8w 17n 10cm x 10cm x 3typ blister opak. 1000 8 Kompresy jałowe 8w 17w 10cm x 10cm x 5 typ blister opak. 1000 9 Kompresy jałowe 8w 17n 10cm x 10cm x 10 typ blister opak. 500 10 Kompresy jałowe 12w 17n 5cm x 5cm x 3 typ blister opak. 2000 11 Kompresy jałowe 12w 17n 5cm x 5cm x 5 typ blister opak. 4000 12 Kompresy jałowe 12w 17n 7,5cm x 7,5cm x 5cm typ blister opak. 3000 13 Kompresy jałowe 12w 17n 10cm x 10cm x 5 typ blister opak. 2000 Pakiet Nr 2 1 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 10cm x5 typ blister opak. 1500 2 Kompresy jałowe 16w 17n 710cm x 10cm x 5 Rtg typ blister opak. 600 3 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 20cm x 5 typ blister opak. 1000 4 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 20cm x 10 Rtg typ blister opak. 100 5 Kompresy jałowe 16w 17n 7,5cm x 7,5cm x 5 typ blister opak. 3000 Pakiet Nr 3 1 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 10cm x5 typ blister opak. 1500 2 Kompresy jałowe 16w 17n 710cm x 10cm x 5 Rtg typ blister opak. 600 3 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 20cm x 5 typ blister opak. 1000 4 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 20cm x 10 Rtg typ blister opak. 100 5 Kompresy jałowe 16w 17n 7,5cm x 7,5cm x 5 typ blister opak. 3000 1 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 10cm x5 typ blister opak. 1500 2 Kompresy jałowe 16w 17n 710cm x 10cm x 5 Rtg typ blister opak. 600 3 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 20cm x 5 typ blister opak. 1000 4 Kompresy jałowe 16w 17n 10cm x 20cm x 10 Rtg typ blister opak. 100 5 Kompresy jałowe 16w 17n 7,5cm x 7,5cm x 5 typ blister opak. 3000 Pakiet Nr 4 1 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na palec 1cm x 1m opak. 20 2 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na dłoń/stopa 1,5cm -3cm x 1m opak. 40 3 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na ręka/noga 3,5-4,5cm x 1m opak. 60 4 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na głowa/udo 5,0-6,5cm x 1m opak. 30 5 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na biodro/brzuch 7,9-9,5cm opak. 30 6 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na korpus 10,0-13,5cm x 1m opak. 20 7 Elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na korpus min 14cm x 1m opak. 20 8 Siatka bardzo elastyczna (typu CODOFIX PLUS), do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na głowę ramię, kolano, podudzie 5,0-6,5cm x 1m opak. 200 9 Siatka bardzo elastyczna (typu CODOFIX PLUS), do podtrzymywania opatrunków, nie wywołująca podrażnień skóry, przeznaczona na głowę,udo, biodra 7,0-9,5cm x 1m opak. 150 Pakiet Nr 5 1 Serweta gazowa jałowa 17n 45cm x 45cm Rtg x 2 opak. 500 2 Serweta gazowa jałowa 17n 30cm x 45cm Rtg x 2 opak. 500 3 Serweta wyjałowiona 30cm x 30cm x 2 z taśmą opak. 100 4 Serweta z włókninyfoliowej jałowej 45cm x 75cm x 1 opak. 480 5 Serweta z włókniny foliowej jałowej 75cm x 40cm x 1 opak. 100 6 Serweta z włókniny foliowej jałowej 90cm x 75cm x 1 opak. 100 7 Serweta z włókniny foliowej jałowej 52cm x 70cm x 1 opak. 100 8 Tupfery jałowe max 7cm x 7cm x 10 typ blister opak. 1000 9 Tupfery jałowe max 12cm x 12cm x 5typ blister opak. 500 10 Tupfery jałowe max 20cm x 20cm x 2 x 3 typ blister opak. 3000 Pakiet Nr 6 1. Lignina płaty 40 x 60 cm (bielona) x 5kg kg. 2000 2. Wata bawełniana - wiskozowa a 500g opak. 150 3. Gaza opatrunkowa szer.90cm x 200m opak. 10 Wielkość zamówienia poniżej 125 000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia ; nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia ; nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia ; nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty posiadają dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r.) - deklaracje zgodności ;certyfikaty CE; wpis do rejestru wyrobów medycznych (jeśli dotyczy ze względu na klasę wyrobu, pochodzenie wytwórcy) - z zaznaczeniem, którego pakietu i pozycji dotyczy 2. Foldery, opisy pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie zgodności oferowanego produktu z opisem Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a. zmiany podwykonawcy, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, b. zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, c. obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającego z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. d. wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. e. zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia cen jednostkowych dostarczanych produktów przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dziekanow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki - wersja pisemna na wniosek wykonawcy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2010 godzina 10:00, miejsce: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki - kancelaria, wejście główne do szpitala (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.