Ogłoszenie z dnia 2008-12-11
Żywiec: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Żywcu ul. Krasińskiego 3
Numer ogłoszenia: 260548 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Żywcu , ul. Krasińskiego 3, 34-310 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8612137, faks 033 8666773.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.bip.wsse.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Żywcu ul. Krasińskiego 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Żywcu ul. Krasińskiego 3 według załącznika nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brakIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 1.2.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego oświadczenie - zał. Nr 3 do SIWZ. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji - zał. nr 3. 2. Dokumenty przedmiotowe 2.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- wg zał. Nr 2 opracowanego przez zamawiającego, 2.2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo cenowy zał. Nr 2a opracowanego przez zamawiającego, 2.3. Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej umowy - Załącznik nr 4. 2.4. Oświadczenie, że oferowane sprzęt posiada wymagane prawem dopuszczenia do obrotu - zał. nr 3..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.bip.wsse.katowice.pl /zakładka PSSE Żywiec.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 14:40, miejsce: 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 3, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Autoklaw.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cieplarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cieplarki 2 sztuki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-5, 33.19.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw filtracyjny do filtracji próbek wody.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw filtracyjny do filtracji próbek wody 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-5, 33.19.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: waga analityczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: waga analityczna - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-5, 33.19.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dejonizator wody.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dejonizator wody - 2 sztuki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-5, 33.19.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: mieszadła magnetyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mieszadła magnetyczne - 2 sztuki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-5, 33.19.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: łaźnia wodna z wytrząsarką.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łaźnia wodna z wytrząsarką 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-5, 33.19.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Dostawa oleju napędowego do BESKID ŻYWIEC Sp. z o.o. w Żywcu.
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej przeznaczonej do pracy z odpadami komunalnymi.
- Prace remontowe i adaptacyjne, zapewnienie dostępności w ZSTiL w ramach programu "Transformacja kształcenia branżowego w Powiecie Żywieckim - modernizacja pracowni szkolnych"
- Dostawa laptopa multimedialnego oraz elektronicznego wyświetlacza (totem)
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w 2026 r. 9 części
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego dla Przedszkola Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. J. Gowin w Żywcu, w ramach projektu "Mali geniusze z żywieckich przedszkoli"
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Dziecięcego SP ZOZ w Gostyniu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Chirurgii Dziecięcej z Poddziałem Urazowo - Ortopedycznym dla dzieci SP ZOZ w Gostyniu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Wewnętrznego SP ZOZ w Gostyniu
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych.
- Sukcesywny zakup sprzętu medycznego jednorazowego 3
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (igły do blokad, filtry mechaniczne, elektrostatyczne, dren jednodzienny, zestaw serwet do cystoskopu, matryca, itp...) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





