Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2604 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Łódź: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi - 4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 358168
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
001022890, ul.
Al. Kościuszki
83,
90-436
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
042 25 47 163, faks
042 25 47 181, e-mail
przetargi1001@ld.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lodz.apodatkowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi - 4
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1001-LO-1-2.260.38.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Łodzi. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część I: Switch - 70 sztuk CPV: 32420000-3 Część II: Macierz dyskowa NAS - 2 sztuki CPV: 48823000-3 Jednostka rozszerzająca macierz dyskową NAS - 10 sztuk CPV: 48823000-3 Dyski do NAS i jednostki rozszerzającej NAS do punktu 1 i 2 - 35 sztuk CPV: 30233000-1 Część III: Czytnik kodów kreskowych - 110 sztuk CPV: 30216130-6 Drukarka kodów kreskowych - 70 sztuk CPV: 42962000-7 Część IV: Dyski SATA 3TB - 200 sztuk CPV: 30233000-1 Część V: Dyski USB-3TB - 30 sztuk CPV: 30233000-1 Komplet myszka + klawiatura - 81 sztuk CPV: 30237200-1 Część VI: Taśma DAT 160 - 250 sztuk CPV: 30233160-0 Taśma DAT-160 czyszcząca - 30 sztuk CPV: 30233160-0 Część VII: Urządzenia wielofunkcyjne - 6 sztuk CPV: 30121200-5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
32420000-3
Dodatkowe kody CPV:
48823000-3,
30233000-1,
30216130-6,
42962000-7,
30237200-1,
30233160-0,
30121200-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część I: Switch - 70 sztuk |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT90090.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 110810,70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część II: 1) Macierz dyskowa NAS - 2 sztuki, 2) Jednostka rozszerzająca macierz dyskową NAS - 10 sztuk, 3) Dyski do NAS i jednostki rozszerzającej NAS do punktu 1 i 2 - 35 sztuk |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48953.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 60212,19 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część III: 1) Czytnik kodów kreskowych - 110 sztuk, 2) Drukarka kodów kreskowych - 70 sztuk |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT74626.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 91790,96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Część IV: Dyski SATA 3TB - 200 sztuk |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT64800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 79704,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Część V: 1) Dyski USB-3TB - 30 sztuk; 2) Komplet myszka + klawiatura - 81 sztuk |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16905.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20793,15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Część VI: 1) Taśma DAT 160 - 250 sztuk, 2) Taśma DAT-160 czyszcząca - 30 sztuk |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części VI dotyczącej dostawy taśm DAT 160 w ilości 250 sztuk oraz taśm DAT 160 czyszczących w ilości 30 sztuk - zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Część VII: Urządzenia wielofunkcyjne - 6 sztuk |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27352.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 33643,58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.145.2025 Wykonanie roboty rozbiórkowej przy ulicy Kaszubskiej 2
- Remonty chodników w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, w 2025 r. z podziałem na części.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 118 w Łodzi
- Wymiana dźwigu windowego w budynku Poradni Przyszpitalnej w celu poprawy dostępności dla osób niepełnosprawnych
- Hydroizolacja ścian w obrębie piwnicy i parteru w budynku Teatru Lalek Arlekin im. Henryka Ryla w Łodzi
- Roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.