eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDOSTAWA 3 SZTUK LAPTOPÓW TYPU I, 10 SZTUK LAPTOPÓW TYPU II, 13 SZTUK MONITORÓW LCD, 3 SZTUK URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH DLA CENTRALNEGO OŚRODKA INFORMATYKI

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-04

Łódź: DOSTAWA 3 SZTUK LAPTOPÓW TYPU I, 10 SZTUK LAPTOPÓW TYPU II, 13 SZTUK MONITORÓW LCD, 3 SZTUK URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH DLA CENTRALNEGO OŚRODKA INFORMATYKI
Numer ogłoszenia: 260267 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243321 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Informatyki, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2535400, faks 42 2920731.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA 3 SZTUK LAPTOPÓW TYPU I, 10 SZTUK LAPTOPÓW TYPU II, 13 SZTUK MONITORÓW LCD, 3 SZTUK URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH DLA CENTRALNEGO OŚRODKA INFORMATYKI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk komputerów przenośnych typu laptop typu I, 10 sztuk komputerów przenośnych typu laptop typu II, 13 sztuk Monitorów LCD, 3 sztuk Urządzeń wielofunkcyjnych dla Centralnego Ośrodka Informatyki.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: 3 sztuk Urządzeń wielofunkcyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU INTERSELL Waldemar Płonka, ul. Jesionowa 17A, 42-525 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71790,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7323,42

  • Oferta z najniższą ceną: 7323,42 / Oferta z najwyższą ceną: 7963,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.