eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chludowo › zakup i dostawa paliwa - oleju napędowego miejskiego spełniającego wymogi określone normą PN-EN 590-2005 w okresie od 1.06.2007 r. do 31.05.2009 r. w ilości 600.000 l



Ogłoszenie z dnia 2007-05-08

POZYCJA 26021

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Chludowo: zakup i dostawa paliwa - oleju napędowego miejskiego spełniającego wymogi określone normą PN-EN 590-2005 w okresie od 1.06.2007 r. do 31.05.2009 r. w ilości 600.000 l Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Komunikacji Publicznej Suchy Las sp.z o.o., do kontaktów: Andrzej Stawski, ul. Tysiąclecia 8, 62-001 Chludowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8116557, fax 061 8116521, e-mail: zkp@zkp.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zkp.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka z o.o.; Obsługa sieci świadczących publiczne usługi w zakresie transportu autobusowego. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa paliwa - oleju napędowego miejskiego spełniającego wymogi określone normą PN-EN 590-2005 w okresie od 1.06.2007 r. do 31.05.2009 r. w ilości 600.000 l. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : garażowa stacja paliw zlokalizowana na terenie bazy Zakładu Komunikacji Publicznej Suchy Las sp. z o.o. ul. Tysiąclecia 8, 62-001 Chludowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. zakup i dostawa do wskazanego zbiornika paliwa - oleju napędowego miejskiego w ilości 600.000 l. 2. dostarczone paliwo - olej napędowy musi spełniać normy określone w normach PN-EN 590-2005, wymogi jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. i spełniać wymogi - parametry fizykochemiczne określone w rozdz. III pkt 2 SIWZ (tabela); 3. dostawa paliwa musi nastąpić do wskazanego zbiornika w wyznaczonym terminie i środkami transportu spełniającymi normy przewidziane przepisami dotyczącymi ochrony środowiska. 4. Miejsce dostaw paliwa: Garażowa stacja paliw zlokalizowana na terenie bazy Zakładu Komunikacji Publicznej Suchy Las sp. z o.o. ul. Tysiąclecia 8, 62-001 Chludowo. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu: Składając niniejszą ofertę w przetargu nieograniczonym, organizowanym przez Zamawiającego - Zakład Komunikacji Publicznej Suchy Las spółka z o.o. w Chludowie, wyrażamy wolę wykonania usługi w zakresie sektorowego zamówienia publicznego na dostawę oleju napędowego miejskiego w postępowaniu prowadzonym na warunkach określonych przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Deklarujemy, że realizacja zamówienia, o którym mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz naszej ofercie przetargowej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami i w sposób gwarantujący zachowanie należytej staranności. 1. Oświadczamy, że posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej niniejszym zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Oświadczamy, że posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym, a także dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 3. Oświadczamy, że znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie niniejszego zamówienia. 4. Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z treści złożonych oświadczeń, przedkładam: - oryginał / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione kserokopię* aktualnego od z właściwego rejestru / zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej* potwierdzającego posiadanie przez nas uprawnień do wykonywania określonej niniejszym zamówieniem działalności. - oryginał / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnione kserokopię* aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego / aktualne zaświadczenie właściwego organu sądowego / administracyjnego* w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 UPzp. - oryginał / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione kserokopię* aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 UPzp. - oryginał / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnione kserokopię * aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - oryginał / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione kserokopię* aktualnego zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego* potwierdzającej odpowiednio, że nie zalegamy z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne / uzyskaliśmy przewidzianą prawem zgodę na* ................................................................................. *) Ponieważ jesteśmy wykonawcą mającym siedzibę i miejsce zamieszkania* poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedkładamy także następujące dokumenty: ........................................................................................... *) niepotrzebne skreślić 5. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego zawartymi w SIWZ 6. oraz wynikającymi z ustawy Pzp. 7. Oświadczamy, że oferowane przez nas paliwo - olej napędowy miejski będzie spełniało wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, 1825) i wymogi określone w normach PN-EN 590 - 2005, a jego parametry fizykochemiczne będą zgodne z parametrami określonymi w tabeli ( rozdz. III. pkt 2 SIWZ). 8. Deklarujemy, że wszystkie oświadczenia i informacje zawarte w naszej ofercie przetargowe są kompletne, prawdziwe i dokładne w każdym szczególe. 9. Akceptujemy warunek opisany w rozdz. IX. pkt. 7 SWIZ i zgadzamy się na 28 - dniowy termin płatności. 10. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz że zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty. 11. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X. pkt 1. ppkt b) i c), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, a także w pkt 1 - ppkt a) oraz w pkt 2 - ppkt a), b), c) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny wykonawca obowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje) z zaznaczeniem dwóch dostaw o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 1 000 000 złotych brutto zgodnie z załącznikiem do oferty. b) oświadczenie o dostarczaniu towaru o określonych standardach jakościowych i normach złożone na formularzu oferty. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia obowiązany jest złożyć następujący dokument: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie niższej niż 900 000 złotych lub jej równowartości. Inne dokumenty wymagane w ofercie, które nie potwierdzają warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zgodnie z zapisem zawartym w formularzu oferty; w wykazie tym Wykonawca zobowiązany jest do ujawnienia podwykonawców z podaniem ich danych i zakresu wykonywanych prac przy realizacji dostawy wraz z podaniem łącznej wartości brutto tych prac. b) oświadczenie Wykonawcy/ców o posiadaniu aktualniej obowiązującej umowy pomiędzy wykonawcą a dostawcą paliw wraz z oświadczeniem o posiadaniu koncesji przez dostawcę na obrót paliwami. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów bądź kserokopii. Każda strona kopii / kserokopii dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z wpisem do Ewidencji Działalności Gospodarczej, rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, albo przez osoby umocowane przez osoby uprawnione, przy czym umocowane musi być załączone do oferty. Dokumenty w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.10.00 - Oleje napędowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.40.00 - Oleje napędowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 600 000 l. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24data rozpoczęcia: 01.06.2007; lub data zakończenia: 31.05.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości łącznej 35.000 zł. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 53 9043 1054 2054 0038 2265 0001 SBL w Poznaniu O/Suchy Las. z dopiskiem "Wadium w przetargu nieograniczonym - dostawa oleju - nr sprawy ZP/2/2007". 2) w poręczeniach bankowych 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). - wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Zakładzie Komunikacji Publicznej w Chludowie, ul. Tysiąclecia 8 pok. nr 1 , od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 12:00; - nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty; - z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp; - w druku "Oferta" należy wpisać, w jakiej formie wniesiono wadium; - wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawca/cy którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. posiadają koncesję na obrót paliwami płynnymi wydaną na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo energetyczne - aktualną na dzień składania ofert i ważną do dnia zakończenia realizacji umowy - 31 maja 2009 r. 3. złożą wypełniony formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami w wyznaczonym terminie, 4. oferta na dzień otwarcia ofert będzie zabezpieczona wadium, 5. realizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy paliwa płynnego o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 1 000 000 złotych brutto, 6. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż 900 000 złotych lub jej równowartość, 7. akceptują 28 dniowy termin płatności faktury. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w niniejszej SIWZ i złożonych przez Wykonawcę w ofercie według formuły "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; e) koncesję na obrót paliwami płynnymi, wydaną na podstawie art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo energetyczne - aktualną na dzień składania ofert i ważną co najmniej do 31 maja 2009 r. f) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw paliw płynnych z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania , i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje), dla potwierdzenia warunku określonego w rozdz. IX pkt 5 zgodnie ze wzorem załącznika do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, można złożyć przedmiotowy wykaz wraz z dokumentami potwierdzającymi, dotyczący zarówno jednego, większej liczby, jak i wszystkich Wykonawców, pod warunkiem że z ich treści będzie wynikać, że spełniają oni łącznie warunek wskazany w rozdziale IX pkt 5 SIWZ; g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - dla potwierdzenia warunku określonego w rozdziale IX pkt 6 SIWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, można złożyć przedmiotowy dokument wraz z dokumentami potwierdzającymi dotyczący zarówno jednego, większej liczby, jak i wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, że z ich treści będzie wynikać, że spełniają oni łącznie warunek wskazany w rozdziale IX pkt 6 SIWZ; h) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisem zawartym w formularzu oferty - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; i) dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2. Dokumenty wymagane od Wykonawcy zamieszkałego poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X. pkt 1. ppkt b) i c), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, a także w pkt 1 - ppkt a) oraz w pkt 2 - ppkt a), b), c) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny obowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje) z zaznaczeniem dwóch dostaw o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 1 000 000 złotych brutto zgodnie z załącznikiem do oferty. b) oświadczenie o dostarczaniu paliwa o określonych standardach jakościowych / normach złożone na formularzu oferty. Zamawiający wymaga przedłożenia w ofercie oryginałów dokumentów lub ich kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione ze strony Wykonawcy. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy, wskazane we właściwym rejestrze lub Ewidencji Działalności Gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia obowiązany jest złożyć następujący dokument: Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie niższej niż 900 000 złotych lub jej równowartości. 5. Inne dokumenty wymagane w ofercie, które nie potwierdzają warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - zgodnie z zapisem zawartym w formularzu oferty; w wykazie tym Wykonawca zobowiązany jest do ujawnienia Podwykonawców z podaniem ich danych i zakresu wykonywanych prac przy realizacji dostaw oraz podaniem łącznej wartości brutto tych prac. b) oświadczenie Wykonawcy/ców o posiadaniu aktualnie obowiązującej umowy pomiędzy Wykonawcą a dostawcą paliw (Podwykonawcą) wraz z oświadczeniem o posiadaniu koncesji przez dostawcę na obrót paliwami. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów bądź kserokopii. Każda strona kopii/kserokopii dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem do Ewidencji Działalności Gospodarczej, rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, albo przez osoby umocowane przez osoby uprawnione, przy czym umocowanie musi być załączone do oferty. Dokumenty w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego. Brak wymaganych dokumentów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24, ust. 2, pkt. 3 UPzp zakresie podmiotowym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkp.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.05.2007, godzina 10:05, siedziba zamawiającego - Zakład Komunikacji Publicznej Suchy Las sp. z o.o. ul. Tysiąclecia 8, 62-001 Chludowo.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.