Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-11
Lublin: Wykonanie czterech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w 20 RWT i pozostałych instytucjach wojskowych.
Numer ogłoszenia: 260038 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 20 Rejonowe Warsztaty Techniczne w Lublinie , al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, woj. lubelskie, tel. 7183700, faks 7183717.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.20rwt.sow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie czterech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w 20 RWT i pozostałych instytucjach wojskowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie czterech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w 20 RWT i pozostałych instytucjach wojskowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a ponadto: 1). Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia powinna spełniać warunki zawarte w ustawie z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz.1631 z późn.zm.), w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z poźn.zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 20 marca 2008r. (Dz.U. z 200r. Nr 57 poz. 345) zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony oraz szczególnych wymagań w zakresie ochrony fizycznej jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych tj. posiadać: a) ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; b) kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych; c) pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego d) instalatorów systemów alarmowych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia min. 2, którzy winni posiadać: e) licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia; f) świadectwa ukończenia kursów (autoryzację) w zakresie instalowania systemów alarmowych w klasie SA-4; g) poświadczenia bezpieczeństwa dla osób przewidzianych do realizacji zamówienia o klauzuli POUFNE..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o poniższe dokumenty wymagane od Wykonawców: a. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych. b. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c. Kserokopię koncesji MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. d. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania, kserokopie licencji pracowników ochrony technicznej dla instalatorów i pracowników nadzoru technicznego oraz poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli POUFNE dla pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia. e. Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej i przeszkolonego pełnomocnika w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służby Ochrony Państwa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//:przetarg.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 4 pokój nr 112 /kancelaria jawna/..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 4 pokój nr 112 /kancelaria jawna/..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.