Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00154015/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa stawów do retencjonowania wody w gminie Warka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 48 665 12 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa stawów do retencjonowania wody w gminie Warka.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa170baf-3518-4fb4-b365-d07ef43814bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2047152,63 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1050759,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Magierowa Wola”Przedmiotem prac budowlanych jest wykonanie odbudowy stawu napełnianego wodami opadowymi, roztopowymi i gruntowymi na działce nr 311, w miejscowości Magierowa Wola, gm. Warka, w ramach zadania „Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Magierowa Wola”.
Celem projektowanej do wykonania odbudowy istniejącego, częściowo zniszczonego stawu służącego do gromadzenia wody opadowej i gruntowej, który nie jest napełniany w ramach usług wodnych, ale wyłącznie wodami opadowymi, roztopowymi oraz gruntowymi jest retencjonowanie wody (mała retencja), oraz kształtowanie zasobów wodnych – regulacja stosunków wodnych na przyległym terenie poprzez wykonane urządzenie wodne. Obecne parametry oraz stan istniejącego obiektu budowlanego - stawu o powierzchni około 1000 m2, głębokości 1,10 ÷ 1,40 m, pojemności całkowitej około 1200 m3, nachyleniu skarp 1: 0,25 ÷ 1: 0,75, nie pozwalają na wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem jego pełnej pojemności retencyjnej.
Do zadań Wykonawcy robót należała będzie również wycinka drzew i krzewów oraz karczowanie pni. Zamawiający posiada decyzje na wycinkę drzew, w związku z tym Wykonawca powinien przewidzieć oraz skalkulować w cenie oferty dokonanie wycięcia drzew. Zamawiający dołącza posiadaną decyzję – załącznik nr 13A. Pozyskane drewno uprząta Wykonawca i karpy utylizuje Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9A – Dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót – załącznik nr 10A oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 276987,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Stare Biskupice”Przedmiotem prac budowlanych jest wykonanie odbudowy stawu napełnianego wodami opadowymi, roztopowymi i gruntowymi na działkach nr 146 i 147, w miejscowości Stare Biskupice, gm. Warka, w ramach zadania „Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Stare Biskupice”.
Celem projektowanej do wykonania odbudowy istniejącego, częściowo zniszczonego stawu służącego do gromadzenia wody opadowej i gruntowej, który nie jest napełniany w ramach usług wodnych, ale wyłącznie wodami opadowymi, roztopowymi oraz gruntowymi jest retencjonowanie wody (mała retencja), oraz kształtowanie zasobów wodnych – regulacja stosunków wodnych na przyległym terenie poprzez wykonane urządzenie wodne. Obecne parametry oraz stan istniejącego obiektu budowlanego - stawu o powierzchni około 1000 m2, głębokości 1,10 ÷ 1,30 m, pojemności całkowitej około 1200 m3, nachyleniu skarp 1: 0,25 ÷ 1: 0,75, nie pozwalają na wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem jego pełnej pojemności retencyjnej.
Do zadań Wykonawcy robót należała będzie również wycinka drzew i krzewów oraz karczowanie pni. Zamawiający posiada decyzje na wycinkę drzew, w związku z tym Wykonawca powinien przewidzieć oraz skalkulować w cenie oferty dokonanie wycięcia drzew. Zamawiający dołącza posiadaną decyzję – załącznik nr 13B. Pozyskane drewno uprząta Wykonawca i karpy utylizuje Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9B – Dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót – załącznik nr 10B oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 296226,79 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Michalczew”Przedmiotem prac budowlanych jest wykonanie odbudowy stawu napełnianego wodami opadowymi, roztopowymi i gruntowymi na działce nr 117, w miejscowości Michalczew, gm. Warka, w ramach zadania „Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Michalczew”.
Celem projektowanej do wykonania odbudowy istniejącego, częściowo zniszczonego stawu służącego do gromadzenia wody opadowej i gruntowej, który nie jest napełniany w ramach usług wodnych, ale wyłącznie wodami opadowymi, roztopowymi oraz gruntowymi jest retencjonowanie wody(mała retencja), oraz kształtowanie zasobów wodnych – regulacja stosunków wodnych na przyległym terenie poprzez wykonane urządzenie wodne. Obecne parametry oraz stan istniejącego obiektu budowlanego - stawu o powierzchni około 2200 m2, głębokości 1,10 ÷ 1,70 m, pojemności całkowitej około 2900 m3, nachyleniu skarp 1: 0,25 ÷ 1: 0,75, nie pozwalają na wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem jego pełnej pojemności retencyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9C – Dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót – załącznik nr 10C oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 477544,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370613,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU WIKBUD Gajda Damian
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 536392186
7.3.3) Ulica: Dojazdowa 16, Wola Kopcowa
7.3.4) Miejscowość: Masłów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-001
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412067,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU WIKBUD Gajda Damian
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 536392186
7.3.3) Ulica: Dojazdowa 16, Wola Kopcowa
7.3.4) Miejscowość: Masłów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-001
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238998,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503388,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238998,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU WIKBUD Gajda Damian
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 536392186
7.3.3) Ulica: Wola Kopcowa, Dojazdowa 16
7.3.4) Miejscowość: Masłów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-001
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238998,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARKI
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych do budynków Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nowej Wsi
- Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym (plac zabaw) realizowanych w ramach funduszy unijnych "Rozwój turystyki na szlaku jabłkowym w największym sadzie Europy" w Warce, gmina Warka
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Zapady, gm. Godzianów.
- "Budowa drogi gminnej nr 106905L w miejscowości Łubki o dł. 900 mb"
- Rozbiórka budynku użytkowego przy ul. Krakowskiej 34, wraz z robotami towarzyszącymi, w trybie "zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy, typu "Orlik" wraz z boiskiem wielofunkcyjnym w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa obiektów małej architektury z Budżetu Obywatelskiego pn. Park Zaułek
- Roboty budowlane niwelujące bariery architektoniczne w budynku SOSW w Nowym Mieście nad Pilicą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.