eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawabudowa Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - obiekt z aulami - część "A" (1. moduł) i część "B" (2. moduł) wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowaniem i infrastrukturą techniczną



Ogłoszenie z dnia 2006-01-02

POZYCJA 25

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: budowa Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - obiekt z aulami - część "A" (1. moduł) i część "B" (2. moduł) wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowaniem i infrastrukturą techniczną Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, do kontaktów: Małgorzata Kulicka, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, tel. +48 022 5618846, fax +48 022 5618944, e-mail: m.kulicka@uksw.edu.pl, www.uksw.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Dział Zamówień Publicznych, Małgorzata Kulicka, ul. Dewajtis 5, 01- 815 Warszawa, tel. +48 022 5618846, fax +48 022 5618944, e-mail: m.kulicka@uksw.edu.pl, www.uksw.edu.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Dział Zamówień Publicznych, Małgorzata Kulicka, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, tel. +48 022 5618846, fax +48 022 5618944, e-mail: m.kulicka@uksw.edu.pl, www.uksw.edu.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Sekretariat Kanclerza UKSW, Małgorzata Kulicka, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, tel. +48 022 5618846, e-mail: m.kulicka@uksw.edu.pl, www.uksw.edu.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie, za pomocą jakichkolwiek środków, obiektu budowlanego odpowiedającego wymogom określonym przez instytucję zamawiającą. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - obiekt z aulami - część "A" (1. moduł) i część "B" (2. moduł) wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowaniem i infrastrukturą techniczną. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, którego zadaniem będzie wybudowanie i przekazanie Zamawiającemu obiektu wraz z zagospodarowaniem i infrastrukturą techniczną zrealizowanego zgodnie z Dokumentacją projektową, zasadami wiedzy, a także dostarczenie wyposażenia podlegającego montażowi oraz instrukcji eksploatacjii instalacji i urządzeń. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Wóycickiego 1/3 01-938 Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 10 000 000.00 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.07.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 920 000.00 PLN. Okres gwarancji liczony od daty odbioru całości zamówienia - 24 miesiące na urządzenia i 60 miesięcy na wykonane roboty budowlane. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność nie częściej niż raz na dwa miesiące w terminie 30 dni od daty wykonania określonego elementu zamówienia i złożenia faktury. Zamawiający wymaga oddzielnego fakturowania części "A"(1. moduł) i część "B" (2. moduł). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy Pzp 2. 3. zyskali w okresie ostatnich trzech lat średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 30 mln zł, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 4. posiadają dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 8 mln zł; 5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; wykonawca musi się zobowiązać do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia; 6. zobowiążą się do ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk budowlanych i odpowiedzialności cywilnej w terminie do dwóch tygodni od daty zawarcia umowy wraz z cesją ubezpieczenia na rzecz Zamawiającego do wartości wynikającej z kwoty brutto umowy, przy czym dopuszcza się możliwość sukcesywnego wzrostu wartości polisy ("doubezpieczania" budowy) zgodnie z postępem prac i wzrostem wartości realizowanego przedmiotu umowy; 7. dysponują kadrą kierowniczą-potencjałem kadrowym w zakresie nadzoru, posiadającym aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 i z 2002 r. Nr 23, poz. 221) oraz uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami: ogólnobudowlanymi, elektrycznymi, sanitarnymi; 8. przedstawią ogólne informacje o stanie zatrudnienia; 9. przedstawią listę podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia, powierzony im zakres prac i ich wartość; zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie podwykonawcom prac o wartości powyżej 70% oferowanej wartości zamówienia, tym samym wymaga, aby 30% prac zostało wykonane przez wykonawcę, a ponadto niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców; wybrany wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu kopii umów z podwykonawcami; 10. przedstawią wykaz dysponowanymi maszynami i urządzeniami niezbędnymi do terminowego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania przedmiotu zamówienia; 11. wykażą w formie załączonego do oferty oświadczenia, potwierdzonego referencjami (wykazującymi, że zamówienia zostały wykonane z należytą starannością, z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego), że w ciągu ostatnich pięciu lat, licząc wstecz od daty terminu składania ofert, zrealizowali trzy zamówienia podobne do niniejszego tj. obiekty budowlane o kubaturze nie mniejszej niż 50 tys. m sześc., o wartości nie mniejszej niż 30 mln zł każdy, w tym jeden obiekt szkolnictwa wyższego (oznaczony zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (Dz. U. Nr 112 poz. 13/6) numerem 1263). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcą do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru łub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich; 2. aktualna na dzień składania ofert informacja z Krajowego Rejestru Karnego (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczy wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami ałbo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich; 3. aktualna na dzień składania ofert informacja z Krajowego Rejestru Karnego (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczy podmiotów zbiorowych, albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich; 4. aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich; 5. aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne łub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich; 6. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy oraz spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 7. pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta, będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok brotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2. informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; 3. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykaz personelu kierowniczego - dla każdej osoby przewidzianej do kierowania pracami wymagane są kopie uprawnień oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa poświadczone za zgodność z oryginałem; 2. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 3. wykaz podwykonawców wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz z zakresem wykonywanych przez nich prac; 4. wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do terminowego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania obiektu, którymi dysponuje Wykonawca; 5. oświadczenie, potwierdzone referencjami (wykazującymi, że zamówienia zostały wykonane z należytą starannością, z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego), że w ciągu ostatnich pięciu lat, licząc wstecz od daty terminu składania ofert, zrealizowali trzy zamówienia podobne do niniejszego tj. obiekty budowlane o kubaturze nie mniejszej niż 50 tys. m sześc., o wartości nie mniejszej niż 30 mln zł każdy, w tym jeden obiekt szkolnictwa wyższego (oznaczony zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (Dz. U. Nr 112 poz. 13/6) numerem 1263);. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BZP-370-73/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.02.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.02.2006 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 13.02.2006, godzina 10:00, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, Dział Zamówień Publicznych , p. 116.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Inwestycja dofinansowana (część "A"-1. moduł) z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, priorytet 1, działanie 1.3, poddzialanie 1.3.1, umowa nr: Z/2.14/I/1.3.1/533/04/U/215/05 oraz z budżetu Ministerstwa Edukacji i Nauki. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.