To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-07
Białystok: Modernizacja sytemu sygnalizacji pożaru w Placówce Terenowej KRUS w Zambrowie
Numer ogłoszenia: 259611 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212257 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, ul. Legionowa 18, 15-099 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7497300, faks 85 7497310.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sytemu sygnalizacji pożaru w Placówce Terenowej KRUS w Zambrowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja sytemu sygnalizacji pożaru w Placówce Terenowej KRUS w Zambrowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 10 do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ oraz w projekcie technicznym stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. Wszelkie nazwy materiałów określone w opisie technicznym przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako przykładowe o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia co wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. Podane w opisach ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 P.z.p., a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 4 P.z.p. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność, załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ oraz, o ile to niezbędne, uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 4. Użyte przy realizacji przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia (centralka sygnalizacji pożaru, czujki, itp.) muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać wszelkie wymagane atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do użytkowania. 5. Zdemontowane elementy dotychczasowego systemu SSP powinny zostać zutylizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Utylizacja czujek (oddanie do utylizacji) musi zostać potwierdzona poprzez załączenie do faktury za realizację przedmiotu zamówienia stosowanych dokumentów z podaniem numerów seryjnych zdemontowanych czujek i centrali. 6. Z chwilą dokonania demontażu wyeksploatowanych czujek i centrali ppoż. Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. System SSP musi współpracować z istniejącym systemem alarmów (SSWiN) i systemem oddymiania oraz nadajnikiem przekazującym sygnały do Centrum Monitoringu firmy EKOTRADE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, świadczącą usługi w zakresie ochrony i mienia w jednostkach Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku. 8. Prace należy wykonywać etapowo - w taki sposób, by zminimalizować okres pozostawiania obiektu bez ochrony systemu SSP. W pierwszym etapie należy dokonać montażu wszystkich elementów nowego sytemu (okablowanie, czujki itp.) z wyłączeniem centralki sygnalizacji pożaru - w tym czasie powinien funkcjonować dotychczasowy system SSP. W drugim etapie należy zdemontować starą i zamontować nową centralkę sygnalizacji pożaru oraz uruchomić i zintegrować system SSP. W ostatnim etapie (ew. równolegle z drugim) zdemontować stary osprzęt (czujki, linie kablowe - z wyłączeniem znajdujących się pod tynkiem itp.). 9. Prace będą realizowane w funkcjonującym obiekcie - przewierty, przekucia, prace instalacyjne i montażowe w pokojach biurowych powinny być prowadzone w sposób sprawny, w możliwie najmniejszym stopniu zakłócający pracę placówki terenowej. W trakcie prac sprzęty biurowe (meble, komputery itp.) należy szczelnie zakrywać folią. 10. Wykonawca zabezpiecza własne służby sprzątające, które bezzwłocznie (na bieżąco) sprzątają pomieszczenia biurowe i ciągi komunikacyjne, na których prowadzone są roboty. 11. Nie później niż w dniu pisemnego zgłoszenia prac do odbioru końcowego Wykonawca dostarczy pełną dokumentację powykonawczą i instrukcję obsługi zainstalowanej centralki ppoż. w języku polskim. Ponadto dostarczy komplet wymaganych certyfikatów, atestów i świadectw dopuszczających do użytkowania urządzenia i materiały zainstalowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawcy powinni przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie wizji lokalnej jest Pani Beata Zaremba, nr tel. 86 271-61-10. Termin wizji lokalnej powinien zostać wcześniej uzgodniony telefonicznie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi wyłącznie Wykonawca. 13. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały, liczony od daty protokolarnego odbioru całości zamówienia (odbiór bez uwag) oraz zobowiązać się do naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 14. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną - w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu do realizacji zamówienia musi dostarczyć ww. dokumenty przy końcowym odbiorze zamówienia. 15. Przy realizacji zamówienia Wykonawca udostępni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia jakiego rodzaju materiały są lub mają być użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, będzie zobowiązany do ubezpieczenia roboty budowlanej będącej przedmiotem umowy od odpowiedzialności cywilnej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 42.96.10.00 - System sterowania i kontroli 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOMTECH Murawski Tomasz, ul. Wityny 18/4, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79412,49
Oferta z najniższą ceną: 77490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 152165,78
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie od 1.09.2025r. do 31.08.2026r.
- "Nowoczesna czytelnia i biblioteka ZSE - wyposażenie pomieszczeń w meble"
- Postępowanie na organizację wizyty studyjnej w Finlandii
- Usługi kastracji i znakowania zwierząt właścicielskich w ramach pilotażowych programów Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 681 Topczewo-Brańsk-Ciechanowiec w km 33+850-37+010.
- Zakup wraz z dostawą przetworników wilgotności i temperatury na potrzeby Wydziału Mechanicznego - ZK-DZP.262.66.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- Przebudowa pomieszczeń II oddziału całodobowego w bud. G "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Mieścisku, woj. wielkopolskie
- Rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Płudy, gmina Trzebieszów
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.