eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławREMONT ELEWACJI, WYMIANA DRZWI ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH WIATROŁAPU BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 7 W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 5 PRZY Ul. OSOBOWICKIEJ 132 ORAZ WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 PRZY UL. OSOBOWICKIEJ 127

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Wrocław: REMONT ELEWACJI, WYMIANA DRZWI ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH WIATROŁAPU BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 7 W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 5 PRZY Ul. OSOBOWICKIEJ 132 ORAZ WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 PRZY UL. OSOBOWICKIEJ 127
Numer ogłoszenia: 259477 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 5 , ul. Osobowicka 127, 51-004 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3524737, fax. 071 3524737.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkolno-Przedszkolny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ELEWACJI, WYMIANA DRZWI ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH WIATROŁAPU BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 7 W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 5 PRZY Ul. OSOBOWICKIEJ 132 ORAZ WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 PRZY UL. OSOBOWICKIEJ 127.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 5 PRZY Ul. OSOBOWICKIEJ 132 ZAKRES PRAC: - demontaż istniejących drzwi zewnętrznych i wewnętrznych wiatrołapu i ich ościeży - poszerzenie istniejącego otworu drzwi wewnętrznych wiatrołapu - zbicie tynków odspojonych - demontaż istniejących rynien i rur spustowych na czas remontu elewacji - montaż nowo projektowanych drzwi wiatrołapu - drzwi zewnętrzne, stalowe, okleinowane, przeszklone-szkło izolujące termicznie, bezpieczne P2, o współczynniku przenikania ciepła U<1,6 W/m2K,okucia antywłamaniowe, - drzwi wewnętrzne aluminiowe wraz z ościeżnicą samonośną, okleinowane, przeszklone-szkło izolujące termicznie, bezpieczne P2, o współczynniku przenikania ciepła U<1,6 W/m2K,okucia antywłamaniowe, - dostosowanie istniejących otworów drzwiowych do nowych drzwi, - montaż zdemontowanych uprzednio rynien i rur spustowych, - tynkowanie ubytków elewacji budynku od poziomu nad cokołem z dostosowaniem struktury tynku do tynku istniejącego, - tynkowanie ubytków po poszerzeniu istniejącego otworu drzwi wewnętrznych wiatrołapu i montażu drzwi wewnętrznych i zewnętrznych - wymiana posadzki na schodach wewnetrznych. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 21 PRZY UL. OSOBOWICKIEJ 127 ZAKRES PRAC: - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej - montaż stolarki okiennej PCV oraz drzwi aluminiowych wejściowych, - malowanie poratalu wejściowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2.Posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, co do których zachodzą przesłanki przewidziane w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655). Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: -jest niezgodna z ustawą, -jej treść nie odpowiada treści siwz, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia -zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny, -wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania oraz wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2)oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem 3)parafowany przez wykonawcę formularz istotnych postanowień umowy 4)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6)zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)podpisane oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych lub aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8)aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony. 9)wykaz robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6. 10)kosztorys ofertowy. 11)dokumenty oraz atesty, o których mowa w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: odbiór osobisty.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 5 ul. Osobowicka 127, 51-004 Wrocław tel./fax (071) 352-47-37.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 5 ul. Osobowicka 127, 51-004 Wrocław tel./fax (071) 352-47-37.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.