eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MosinaBUDOWA PRZEDSZKOLA TRZYODDZIAŁOWEGO W WIÓRKU - ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Mosina: BUDOWA PRZEDSZKOLA TRZYODDZIAŁOWEGO W WIÓRKU - ETAP I
Numer ogłoszenia: 259458 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Mosinie , Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8132251, faks 061 8132941.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PRZEDSZKOLA TRZYODDZIAŁOWEGO W WIÓRKU - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie stanu surowego zamkniętego z elewacjami budynku przedszkola trzyoddziałowego w Wiórku o następujących gabarytach: - długość obiektu: 33,27m - szerokość obiektu: 11,00m - wysokość w kalenicy: 9,159m - kąt nachylenia dachu identyczny z istniejącym 43,5o - szerokość elewacji frontowej 31,40m usytuowanego w Wiórku przy ul. Szkolnej 11 Projektowaną bryłę budynku dołączono do bryły istniejącej poprzez istniejący wykusz. Nowo projektowana część usytuowana jest prostopadle do istniejącej bryły budynku. Istniejące zabudowania gospodarcze kolidujące z planowaną inwestycją należy rozebrać. Roboty obejmują następujący zakres prac : 1. Prace rozbiórkowe 2. Roboty budowlane: 2.1 Roboty ziemne 2.2 Ławy , stopy i ściany fundamentowe i ich izolacje 2.3 Elementy konstrukcyjne 2.4 Ściany i ścianki działowe 2.5 Dach 2.6 Elewacje 2.7 Elementy kowalsko-ślusarskie 2.8 Elementy zewnętrzne 2.9 Stolarka okienna i drzwiowa 3. Instalacje sanitarne 3.1 Wentylacja 4. Instalacje elektryczne 4.1 Montaż rozdzielnic w.l.z. 4.2 Wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych 4.3 Wykonanie instalacji odgromowej , uziemiającej i połączeń wyrównawczych 4.4 Badania i pomiary CPV: 45 21 00 00 - 9 Roboty budowlane w zakresie budynków 45 21 41 00 - 1 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45 10 00 00 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę 45 31 10 00 - 1 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45 33 10 00 - 6 Instalowanie urządzeń grzewczych , wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 6 do SIWZ Kosztorys ofertowy (przedmiar robót) Załącznik Nr 7 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 8 do SIWZ Dokumentacja projektowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-9, 45.21.41.00-1, 45.10.00.00-8, 45.31.10.00-1, 45.33.10.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 25.000,00 zł słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 3.1) w pieniądzu: przelewem na konto Gminy Mosina w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Mosinie nr rachunku 26 90480007 0000 0215 2000 0002 z adnotacją: -Budowa przedszkola trzyoddziałowego w Wiórku - etap I- (za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zamawiający przyjmuje termin wpłynięcia środków na rachunek zamawiającego), 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w innej formie niż w wymieniona w pkt 3.1, należy złożyć w oryginale w Referacie Inwestycji, pok. nr 103. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.2.1 wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonanie robót budowlanych o wartości min. 500.000,00 zł brutto, polegających na budowie lub przebudowie budynku. 1.2.2 Dysponują lub będą dysponować następującymi osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi branży ogólnobudowlanej wykonawcze bez ograniczeń w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych i aktualnym zaświadczeniem, że jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego oraz co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane w następujących specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.3.1 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500.000,00 zł brutto. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa - w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w Rozdziale V specyfikacji - następujące dokumenty i oświadczenia: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu składa następujące dokumenty: 1.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych - w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem -robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia- należy rozumieć wykonane co najmniej co najmniej 1 robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonanie robót budowlanych o wartości min. 500.000,00 zł brutto, polegających na budowie lub przebudowie budynku. 2.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz), tj. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi branży ogólnobudowlanej wykonawcze bez ograniczeń w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych i aktualnym zaświadczeniem, że jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego oraz co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane w następujących specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2.3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 2.2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami, tj. uprawnienia budowlane branży ogólnobudowlanej wykonawcze bez ograniczeń w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych oraz aktualne zaświadczenie, że jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego (kierownik budowy) oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane w następujących specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (co najmniej 1 osoba), b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (co najmniej 1 osoba). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500.000,00 zł brutto. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.1), 1.2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 4.1. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 5.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5.2) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 5.3) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1.1, 1.2, 3.1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 6.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. 6.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mosinie, Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina pokój nr 107.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.