To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-25
Starogard Gdański: DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU KONFERENCYJNEGO NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA STAROGARD GDAŃSKI
Numer ogłoszenia: 259350 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202570 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 5306006, faks 58 5306111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU KONFERENCYJNEGO NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA STAROGARD GDAŃSKI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: System konferencyjny o poniższej funkcjonalności Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie sali konferencyjnej Urzędu Miasta w system konferencyjny na potrzeby obrad Rady Miasta, zgodny z poniżej określonymi wymaganiami. 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia oraz za jego zgodność z niniejszą specyfikacją. 2. Wszelkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia nie mogą zakłócać funkcjonowania urzędu, a w szczególności: Wykonawca zamontuje dostarczone urządzenia w sali konferencyjnej, w sposób umożliwiający ich współpracę z posiadanym przez Zamawiającego systemem nagłośnieniowym; Dostęp do sali konferencyjnej możliwy jest w godz. 7.30 - 15.30, prace powodujące hałas mogą być wykonywane po uprzedniej zgodzie uprawnionego pracownika Urzędu Miasta Starogard Gdański, 3. System nagłośnienia sali będzie używany podczas spotkań dyskusyjnych, prezentacji i konferencji. Dźwięk będzie emitowany za pośrednictwem istniejącego systemu nagłośnienia. Sala konferencyjna jest wyposażona w: nagłośnienie strefowe - głośniki firmy Pioneer (6 szt); wzmacniacz akustyczny strefowy typu WS-5 120 firmy Rduch; eliminator sprzężeń akustycznych typu ESA-1 firmy Rduch. 4. Wzmacniacz (sterowanie mocą nagłośnienia) jest obsługiwany przez służbę techniczną urzędu, 5. Zamawiany system audio powinien składać się z: 1 szt. - mikrofon przewodniczącego oferujący następującą minimalną funkcjonalność: umożliwia przemawianie; mikrofon umieszczony na elastycznym wsporniku 70cm; zalecana odległość ust od mikrofonu: 20 - 80 cm; wyraźna sygnalizacja udzielonego głosu (włączenia mikrofonu); 23 szt. - mikrofon uczestnika oferujący następującą minimalną funkcjonalność: umożliwia przemawianie; mikrofon umieszczony na elastycznym wsporniku 70cm; zalecana odległość ust od mikrofonu: 20 - 80 cm; wyraźna sygnalizacja zgłoszenia woli zabrania głosu; wyraźna sygnalizacja udzielonego głosu (włączenia mikrofonu); brak możliwości samodzielnego udzielenia sobie głosu; 1 szt. - pulpit przewodniczącego oferujący następującą funkcjonalność: możliwość włączania/wyłączania dowolnych mikrofonów uczestników; funkcja priorytetu umożliwiająca wyciszenie wszystkich aktywnych mikrofonów; sygnalizacja chęci zabrania głosu przez uczestnika; prezentacja kolejki zgłoszeń woli zabrania głosu; sygnalizacja udzielonego uczestnikowi głosu; możliwość włączenia trybu dyskusji typu każdy z każdym (aktywacja wszystkich mikrofonów); zasilanie dowolnego elementu systemu musi zapewniać min. 16 godzin pracy ciągłej 6. Wykonawca dostarczy, zamontuje, uruchomi i przeprowadzi szkolenia dla dwóch pracowników Zamawiającego z zakresu użytkowania dostarczonego systemu. 7. W przypadku konieczności wykonania prac montażowych Wykonawca zobowiązany jest przywrócić stan pierwotny pomieszczenia. 8. W przypadku rozwiązania programowego pulpitu przewodniczącego Zamawiający dopuszcza oprogramowanie w języku polskim, zainstalowane na sprzęcie typu all in one z ekranem dotykowym. 9. Wykonawca udzieli gwarancji na funkcjonowanie systemu przez okres co najmniej 24 miesięcy. 10. Dostarczone przez Wykonawcę elementy systemu muszą być fabrycznie nowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SLX sp z o.o.,, ul. Zakładowa 6, 62-052 Komorniki, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21980,10
Oferta z najniższą ceną: 21980,10 / Oferta z najwyższą ceną: 28416,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Dostawa odczynników laboratoryjnych
- Budowa kanalizacji sanitarnej i zagospodarowanie wód opadowych.
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim".
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i montaż sprzętu do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi - przetarg II
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadania w formule zaprojektuj i wybuduj pn. Modernizacja Sali Polskie Niebo w budynku przy ul. Augustyńskiego 1 w Gdańsku
- Dostawa głośników do realizacji zadań związanych z ochroną ludności i obroną cywilną
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych na potrzeby pracowni zawodowych Technik hotelarstwa oraz Technik usług fryzjerskich w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Dostawa wyposażenia magazynu zarządzania kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup nagłośnienia i oświetlenia w ramach wyposażenia Arthouse Kołowa
- Zakup sprzętu w ramach projektu "Wspieranie dzieci w procesie edukacji" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu FEKP.08 Fundusze Europejskie
więcej: Mikrofony i głośniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





