eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU KONFERENCYJNEGO NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA STAROGARD GDAŃSKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Starogard Gdański: DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU KONFERENCYJNEGO NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA STAROGARD GDAŃSKI
Numer ogłoszenia: 202570 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański , ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5306006, faks 058 5306111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU KONFERENCYJNEGO NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA STAROGARD GDAŃSKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: System konferencyjny o poniższej funkcjonalności Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie sali konferencyjnej Urzędu Miasta w system konferencyjny na potrzeby obrad Rady Miasta, zgodny z poniżej określonymi wymaganiami. 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia oraz za jego zgodność z niniejszą specyfikacją. 2. Wszelkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia nie mogą zakłócać funkcjonowania urzędu, a w szczególności: Wykonawca zamontuje dostarczone urządzenia w sali konferencyjnej, w sposób umożliwiający ich współpracę z posiadanym przez Zamawiającego systemem nagłośnieniowym; Dostęp do sali konferencyjnej możliwy jest w godz. 7.30 - 15.30, prace powodujące hałas mogą być wykonywane po uprzedniej zgodzie uprawnionego pracownika Urzędu Miasta Starogard Gdański, 3. System nagłośnienia sali będzie używany podczas spotkań dyskusyjnych, prezentacji i konferencji. Dźwięk będzie emitowany za pośrednictwem istniejącego systemu nagłośnienia. Sala konferencyjna jest wyposażona w: nagłośnienie strefowe - głośniki firmy Pioneer (6 szt); wzmacniacz akustyczny strefowy typu WS-5 120 firmy Rduch; eliminator sprzężeń akustycznych typu ESA-1 firmy Rduch. 4. Wzmacniacz (sterowanie mocą nagłośnienia) jest obsługiwany przez służbę techniczną urzędu, 5. Zamawiany system audio powinien składać się z: 1 szt. - mikrofon przewodniczącego oferujący następującą minimalną funkcjonalność: umożliwia przemawianie; mikrofon umieszczony na elastycznym wsporniku 70cm; zalecana odległość ust od mikrofonu: 20 - 80 cm; wyraźna sygnalizacja udzielonego głosu (włączenia mikrofonu); 23 szt. - mikrofon uczestnika oferujący następującą minimalną funkcjonalność: umożliwia przemawianie; mikrofon umieszczony na elastycznym wsporniku 70cm; zalecana odległość ust od mikrofonu: 20 - 80 cm; wyraźna sygnalizacja zgłoszenia woli zabrania głosu; wyraźna sygnalizacja udzielonego głosu (włączenia mikrofonu); brak możliwości samodzielnego udzielenia sobie głosu; 1 szt. - pulpit przewodniczącego oferujący następującą funkcjonalność: możliwość włączania/wyłączania dowolnych mikrofonów uczestników; funkcja priorytetu umożliwiająca wyciszenie wszystkich aktywnych mikrofonów; sygnalizacja chęci zabrania głosu przez uczestnika; prezentacja kolejki zgłoszeń woli zabrania głosu; sygnalizacja udzielonego uczestnikowi głosu; możliwość włączenia trybu dyskusji typu każdy z każdym (aktywacja wszystkich mikrofonów); zasilanie dowolnego elementu systemu musi zapewniać min. 16 godzin pracy ciągłej 6. Wykonawca dostarczy, zamontuje, uruchomi i przeprowadzi szkolenia dla dwóch pracowników Zamawiającego z zakresu użytkowania dostarczonego systemu. 7. W przypadku konieczności wykonania prac montażowych Wykonawca zobowiązany jest przywrócić stan pierwotny pomieszczenia. 8. W przypadku rozwiązania programowego pulpitu przewodniczącego Zamawiający dopuszcza oprogramowanie w języku polskim, zainstalowane na sprzęcie typu all in one z ekranem dotykowym. 9. Wykonawca udzieli gwarancji na funkcjonowanie systemu przez okres co najmniej 24 miesięcy. 10. Dostarczone przez Wykonawcę elementy systemu muszą być fabrycznie nowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok nr 032.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pok nr 01.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.