To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-10
Wieliczka: Świadczenie usług cateringowych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim
Numer ogłoszenia: 25923 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18298 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, ul. Kopernika 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 284 89 48, faks 12 284 89 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Usługi będą realizowane w czasie szkoleń dla Rad Pedagogicznych i spotkań sieci współpracy i samokształcenia powołanych w ramach projektu. 3/. Odbiorca usługi: Usługa przeznaczona jest dla Beneficjentów Ostatecznych projektu - członków rad pedagogicznych oraz uczestników sieci współpracy. 4/. Miejsce realizacji usług: teren powiatu wielickiego. Usługa będzie realizowana w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie, zlokalizowanych na terenie Powiatu Wielickiego. 5/. Liczba usług: 40 6/. Przewidywana ilość osób uczestnicząca w szkoleniu: średnio 20 osób 7/. Czas realizacji: usługi będą realizowane sukcesywnie od dnia podpisani umowy do dnia 30 czerwca 2014 roku. Ze względu na przyjęty harmonogram wsparcia w poszczególnych szkołach. Większość usług zostanie zrealizowana w miesiącu lutym i marcu 2014 roku. 8/. Spotkania będą realizowane w dni powszednie w godzinach wolnych od nauki szkolnej (popołudnia i wieczory) oraz w soboty. Zamawiający nie przewiduje realizacji więcej niż 3 usług w danym dniu 9/. Płatność: Wykonawca po realizacji każdej z częściowych usług wystawi fakturę VAT zawierającą miejsce i datę realizacji usługi. W przypadku realizacji kilku usług w krótkim okresie czasu dopuszcza się wystawienie jednej faktury VAT dla kilku usług z zastrzeżeniem, iż w treści faktury znajdą się wymagane informacje dla każdej realizowanej usługi. Termin płatności z dla każdej faktury wynosi do 14 dni. 10/. Wymagane menu: w skład 1 usługi cateringowej wchodzi: kawa co najmniej 4 litry, mleko co najmniej 1 litr, herbata (10litrów wody + herbaty w saszetkach), mieszanka ciastek (2kg), mieszanka owoców (2 kg), kanapki gotowe duże (25 szt.) w folii, zupa z wkładką mięsną + pieczywo (minimum 8 litrów). Dodatkowo zastawa stołowa, podgrzewacz. W ramach zamówienia nie przewidziano dekoracji stołu i obsługi kelnerskiej. Cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji usługi, w tym dowóz do miejsca realizacji wskazanego przez Zamawiającego. 11/. Obowiązki Wykonawcy: a.przygotowanie i dostarczenie posiłków b.Wykonawca zapewni dostarczenie usługi na miejsce jej świadczenia wskazane przez Zamawiającego oraz zapewni obsługę techniczną w zakresie jej przygotowania najpóźniej 30 minut przed rozpoczęciem spotkania c.wyposażenie w niezbędny sprzęt, zastawę stołową, szkło, sztućce, serwetki. d.posiłki i napoje podane w formie bufetu (szwedzki stół) e.Wykonawca uprzątnie i odbierze sprzęt oraz naczynia po zakończeniu spotkania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hotel LECH P.U.H. Renata lech, jan Lech Sp. j., Siedlec 151, 32-744 Łapczyca, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19512,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12000,00
Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Lascy do podłużni Pieprzyk"
- "Remont instalacji oświetlenia iluminacyjnego komory Maria Teresa II - podziemna ekspozycja MŻKW III poziom kopalni soli Wieliczka"
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 9 - odzież robocza z logo Kopalni Soli "Wieliczka"
- "Dostawa środków czystości - część 9 - artykuły do sprzątania (miotły, mopy)"
- "Sporządzenie Programu Prac Konserwatorskich dla Kaplicy św. Antoniego"
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2018K Biskupice - Targowisko od drogi wojewódzkiej nr 966 w miejscowości Biskupice do drogi gminnej nr 560000K w miejsc. Bodzanów."
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
- Całodniowe świadczenie usług w zakresie przygotowywania posiłków w pomieszczeniach wydzierżawionych przez Zamawiającego i dystrybucji posiłków do stołówki Domu Pomocy Społecznej w Pucku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.