eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszWykonanie oraz dostawa plakatów, zaproszeń oraz ulotek DLA POTRZEB TEATRU IM. W. BOGUSŁAWSKIEGO W KALISZU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-07

Kalisz: Wykonanie oraz dostawa plakatów, zaproszeń oraz ulotek DLA POTRZEB TEATRU IM. W. BOGUSŁAWSKIEGO W KALISZU
Numer ogłoszenia: 25909 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 259403 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu, pl. Bogusławskiego, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7605302, 7605300, fax 062 7605303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Teatr.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oraz dostawa plakatów, zaproszeń oraz ulotek DLA POTRZEB TEATRU IM. W. BOGUSŁAWSKIEGO W KALISZU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia wykonanie oraz dostawa plakatów, zaproszeń, ulotek, programów dla potrzeb Teatru im. W. Bogusławskiego w Kaliszu 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.plakat format B1 ( kreda 150 gm2, dwa kolory, nakład - 500 sztuk) 2.plakat format B1 ( kreda 150 gm2, pięć kolorów + lakier dyspersyjny, nakład - 500 sztuk) 3.plakat format B1 ( kreda 150 gm2, pięć kolorów + lakier dyspersyjny, nakład - 200 sztuk) 4.program format 14,0 x 19,5 cm ( okładka - kreda 250 gm2, 5+4 kolory, + lakier dyspersyjny, środek - 24 stron, 1+1 kolor, kreda 135 g/m2, oprawa zeszytowa, nakład - 500 sztuk) 5.program format 14,0 x 19,5 cm ( okładka - kreda 250 gm2, 5+4 kolory, + lakier dyspersyjny, środek - 24 stron, kreda 135 gm2, 4+4 kolor, oprawa zeszytowa, nakład - 500 sztuk) 6.ulotka repertuarowa format 16,0x 98,0 cm ( kreda 150 gm2, 5+4 kolory + lakier dyspersyjny, składany w harmonijkę na10 łamów, nakład - 3000 sztuk ) 7.program KST format 16x24 cm (okładka - kreda mat 300 gm2, 5+4 kolory, + lakier dyspersyjny, środek - kreda mat 150 gm2 12 stron 4+4 kolory, około 100 stron 1 kolor, oprawa grzbietowa szyto-klejona, nakład 500 sztuk) 8.ulotka KST format 16,0x 98,0 cm ( kreda 150 gm2, 5+4 kolory + lakier dyspersyjny, składana na 10 łamów, nakład - 4000 sztuk) 9.zaproszenia format 21,00 x 20,00 cm (papier offsetowy 300 gm2, 5+0 kolory, nakład 1000 sztuk ) 10. program format 14,0x19,5 cm (okładka kreda 250 gm2, 5+4 kolory + lakier dyspersyjny, środek papier offsetowy 80gm2, 1 kolor, oprawa szyto-klejona, 100 str., nakład 500 szt) 11. papier firmowy - format A4, 80 gm2 papier offset biały, 2+0 kolor, nakład 5000 szt 12. teczka ofertowa - karton pocztówkowy 300 gm2, foliowany matowo, lakier punktowy, 5+0 kolory, wykrojnik wg dostarczonego projektu, nakład 1000 szt 13. pocztówka - format 10x15cm, 5+1 kolory, gram 300 gm2 karton pocztówkowy, nakład 1000 szt 14. koperta format DL, 2 kolory możliwość druku do spadu, nakład 10.000 szt 15. koperta format C5, 2 kolory, możliwość druku do spadu, nakład 5000 szt 16.ulotka o teatrze A4, składana na 3, gram 150 g/m2, 5+4 kolor, lakier dyspersyjny, nakład 3000 szt 17.ulotka o teatrze wersja angielska A4, składana na 3, gram 150 gm2, 5+4 kolor, lakier dyspersyjny, nakład 1000 szt Ofertę cenową należy przygotować na podstawie załącznika nr. 2 do SIWZ, który stanowi integralną część oferty. Powyżej przytoczone ilości wykonania druków nie są obligatoryjne dla zamawiającego (powyższe wartości stanowią jedynie przewidywaną do wykonania ilość druków w szt. dla poszczególnych pozycji zamówienia). Wszystkie druki będą drukowane na spad.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.20.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 120000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEOGRAF GROUP - KRZYSZTOF KLUK, POLNA 7, 05-152 CZOSNÓW, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 116200
  • Oferta z najniższą ceną: 116200 / oferta z najwyższą ceną: 195740
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.