Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-28
Olsztyn: Usługa pralnia bielizny szpitalnej dla WZLP w Olsztynie
Nr Sprawy: ZP-3321-34/07
Numer ogłoszenia: 258812 - 2007; data zamieszczenia: 28.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie, Aleja Wojska Polskiego 35, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5264345, fax 089 5265045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzlp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pralnia bielizny szpitalnej dla WZLP w Olsztynie Nr Sprawy: ZP-3321-34/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa prania bielizny szpitalnej w ilości ok. 250 kg dziennie, CPV - Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania : 1) pranie płaskie - 67.000 kg rocznie; 2) pranie fasonówki - 6.000 kg rocznie; 3) firany - 520 kg rocznie; 4) koce - 730 kg rocznie; 5) materace - 430 szt. rocznie; 6) poduszki - 430 szt. rocznie; 7) mopy - 2.360 kg rocznie; 8) żaluzje pionowe (tekstylne) - 250 m2 rocznie; 9) rolety (tekstylne) - 200 m2 rocznie, pranie wodne, odkażanie termiczne, prasowanie, maglowanie, naprawy krawieckie, sortowanie, pakowanie, transport.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.00-9, 93.11.00.00-2, 93.15.00.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie wykluczeni na podstawie art. 24 cytowanej ustawy, nie mający zaległości podatkowych w uiszczaniu opłat i składek ZUS, oraz spełniający warunki określone w tej specyfikacji. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w dostarczonych, wymaganych dokumentach, których wykaz Zamawiający zamieszcza poniżej w pkt. VI. Sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków Zamawiający dokona na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia, przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający spełnienie powyższych warunków będzie oceniał na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. W razie wątpliwości Zamawiający zażąda od Wykonawcy dokumentów potwierdzających treść złożonych oświadczeń. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą (nie uzupełnią na żądanie) dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z oświadczeniami.W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Wypełnione i podpisane oświadczenia nr 3, nr 4, nr 5. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. 4) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, urządzeń i narzędzi, jakim dysponuje wykonawca. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6) Wykaz wykonanych oraz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o podobnej specyfice, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie przynajmniej 3 dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Ważne! Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeśli dokument potwierdzający należyte wykonanie umowy będzie wystawiony po spełnieniu świadczenia wykazanego w wymaganym okresie - po wykonaniu umowy, a nie jeśli umowa dopiero się rozpoczęła chyba, że jest to kontynuacja świadczenia).W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 7) Zaświadczenie SANEPID-u o spełnieniu wymogów zakładu do prania pościeli szpitalnej oraz zaświadczenie o spełnieniu wymogów dotyczących środków transportu wykonawcy.W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 8) Projekt umowy - zaakceptowany i parafowany wzór umowy, której wzór stanowi dodatek do SIWZ.W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 9) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, jeżeli ich udział w realizacji zamówienia przewiduje Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia winien złożyć stosowne oświadczenie.W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. W/w dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego, zgodnie z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji gospodarczej lub posiadającą pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w danym postępowaniu o zamówienie publiczne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego, 10-228 Olsztyn, al.Wojska Polskiego 35, drogą pocztową lub osobiście oraz pobrać ze strony www.wzlp.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego, 10-228 Olsztyn, al.Wojska Polskiego 35, - siedziba zamawiającego pok.39 -sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie prac remontowych w budynku Miejskiego Zespołu Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 36
- Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Wydziału Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa zestawu odczynników kalibracyjnych i użytkowych do cytometru BD FASCLYRIC na potrzeby Wydziału Nauki o Żywności UWM w Olsztynie.
- Więcej bezpiecznych przejść dla pieszych. Budowa doświetlenia przejść dla pieszych etap VII cz.2
- "Dostawa leków, produktów i opatrunków medycznych oraz baterii i elektrod dla 22. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie oraz jednostek i instytucji wojskowych."
- Dostawa i montaż paneli PV fotowoltaicznych w ramach projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków Warmińsko-Mazurskiego Centrum Chorób Płuc w Olsztynie"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od VII do XII 2025 roku
- Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- ,,Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.''
- Usługi w zakresie prania, dezynfekcji, sterylizacji, maglowania, prasowania i reperacji bielizny szpitalnej oraz wynajmu bielizny, transportu, załadunku i wyładunku u Zamawiającego
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH OD 01.07.2025 DO 31.12.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.