eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-01

Kielce: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 258812 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach , ul. Prosta 30, 25-371 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3618525, faks 041 3687424.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpgin.Kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1 - Igły jednorazowego użytku, strzykawki, kaniule, mandryny, pojemniki na zużyte igły, ostrza do skalpeli, Zadanie nr 2 - Igły do znieczuleń, Zadanie nr 3 - Kaniule do wkłuć obwodowych naczyń żylnych dla noworodków i dzieci, adaptery, błony i odczynniki do RTG, Zadanie nr 4 - Cewniki, filtry, prowadnice, zestawy do znieczuleń, Zadanie nr 5 - Rękawiczki, fartuchy, ochraniacze z folii, Zadanie nr 6 - Papier medyczny, Zadanie nr 7 - Materiały jednorazowego użytku, Zadanie nr 8 - Ubrania chirurgiczne j.u., czepki, zestawy do zabiegów, Zadanie nr 9 - Zestawy do porodu, zestawy dla noworodka, Zadanie nr 10 - Kieliszki do leków, opaski identyfikacyjne, zaciskacze, elektrody żelowe, Zadanie nr 11 - Rękawice chirurgiczne, Zadanie nr 12 - Cewniki do żyły pępowinowej, Zadanie nr 13 - Maski anestetyczne, filtry oddechowe, Zadanie nr 14 - Przedłużacze do pomp, aparaty do przetoczeń, cewniki, worki na mocz, Zadanie nr 15 - Wzierniki ginekologiczne j.u., szpatułki, szczoteczki, żel do USG, osłonki gumowe, Zadanie nr 16 - Rurki intubacyjne, dreny, zgłębniki, Zadanie nr 17 - Okularki do fototerapii, układy oddechowe, Zadanie nr 18 - Rękawy foliowo-papierowe do sterylizacji, testy, wskaźniki, Zadanie nr 19 - Wkłady workowe jednorazowego użytku do ssaków, Zadanie nr 20 - Jednorazowe mankiety noworodkowe, Zadanie nr 21 - Cewniki do HSG, Zadanie nr 22 - Zestawy do przetaczania krwi, adaptery, jednorazowe układy oddechowe, czapeczki, Zadanie nr 23 - Pułapka wodna, elektrody, filtry, Zadanie nr 24 - Zamknięty system pobierania krwi, Zadanie nr 25 - Czujniki jednorazowe do pulsoksymetrów, Zadanie nr 26 - Elektrody neutralne, Zadanie nr 27 - Aspirator do biopsji śluzówki, Zadanie nr 28 - Filtr antybakteryjny z ustnikiem do sedacji wziewnej, Zadanie nr 29 - Jednorazowe zestawy do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu, Zadanie nr 30 - Smoczki do karmienia noworodków.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8, 31.71.11.40-6, 22.99.30.00-7, 33.17.11.10-3, 33.14.12.40-4, 33.14.16.40-8, 18.14.20.00-6, 33.14.16.13-0, 33.16.90.00-2, 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3, 33.72.10.00-0, 33.14.16.21-9, 33.68.10.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 4 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Projekt umowy Załącznik nr 3 do SIWZ zaakceptowany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, Dokumenty potwierdzające, że oferowane w postępowaniu przetargowym wyroby dopuszczone są do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679, ze zm.), tj. posiadają, zgodnie z przyjętą klasyfikacją, następujące dokumenty: a) Certyfikat CE i/lub Deklarację zgodności, b) Dokument potwierdzający zgłoszenie i/lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania (dotyczy wyrobów objętych obowiązkiem zgłoszenia/wpisu do ww. rejestru, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami) UWAGA! Jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami oferowane w przetargu wyroby nie wymagają posiadania któregoś z ww. dokumentów - Wykonawca składa stosowne oświadczenie z zaznaczeniem, którego Pakietu i pozycji ono dotyczy. Próbki proponowanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i bielizny operacyjnej zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpgin.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ul. Prosta 30, 25-371 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szpitala na terenie Świętokrzyskiego Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ul. Prosta 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły jednorazowego użytku, strzykawki, kaniule, mandryny, pojemniki na zużyte igły, ostrza do skalpeli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły jednorazowego użytku, strzykawki, kaniule, mandryny, pojemniki na zużyte igły, ostrza do skalpeli zgodne z opisem i ilościami wyszczególnionymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8, 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły do znieczuleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do znieczuleń zgodne z ilościami i opisem asortymentowym w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kaniule do wkłuć obwodowych naczyń żylnych dla noworodków i dzieci, adaptery, błony i odczynniki do RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup kaniul do wkłuć obwodowych naczyń żylnych dla noworodków i dzieci, adaptery, błony i odczynniki do RTG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-8, 34.93.12.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewniki, filtry, prowadnice, zestawy do znieczuleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki, filtry, prowadnice, zestawy do znieczuleń zgodne z opisem asortymentowym i ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rękawiczki, fartuchy, ochraniacze z folii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki, fartuchy, ochraniacze z folii zgodne z ilościami i opisem asortymentowym określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Papier medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier medyczny zgodny z ilościami i opisami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały jednorazowego użytku zgodne z opisami i ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ubrania chirurgiczne j.u., czepki, zestawy do zabiegów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup ubrań chirurgicznych j.u., czepków, zestawy do zabiegów zgodnych z opisem asortymentowym i ilościami zawartymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestawy do porodu, zestawy dla noworodka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zakupu są zestawy do porodu, zestawy dla noworodka zgodne z opisem asortymentowym i ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kieliszki do leków, opaski identyfikacyjne, zaciskacze, elektrody żelowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kieliszki do leków, opaski identyfikacyjne, zaciskacze, elektrody żelowe w ilościach i asortymencie opisanym w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rękawice chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne w ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Cewniki do żyły pępowinowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do Żyły pępowinowej zgodne z ilościami i opisem asortymentowym zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Maski anestetyczne, filtry oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zakupu są maski anestetyczne i filtry oddechowe zgodne z opisem asortymentowym i ilościami wyszczególnionymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przedłużacze do pomp, aparaty do przetoczeń, cewniki, worki na mocz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacze do pomp, aparaty do przetoczeń, cewniki, worki na mocz zgodne z ilościami i opisem asortymentowym wyszczególnionym w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przedłużacze do pomp, aparaty do przetoczeń, cewniki, worki na mocz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacze do pomp, aparaty do przetoczeń, cewniki, worki na mocz zgodne z ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Rurki intubacyjne, dreny, zgłębniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne, dreny, zgłębniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4, 33.14.16.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Okularki do fototerapii, układy oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okularki do fototerapii, układy oddechowe zgodne z opisem asortymentowym i ilościami opisanymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Rękawy foliowo-papierowe do sterylizacji, testy, wskaźniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy foliowo-papierowe do sterylizacji, testy, wskaźniki zgodne z opisem asortymentowym i ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wkłady workowe jednorazowego użytku do ssaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady workowe jednorazowego użytku do ssaków i pozostały asortyment zgodny z opisem i ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Jednorazowe mankiety noworodkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe mankiety noworodkowe w ilościach opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Cewniki do HSG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do HSG w ilościach zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zestawy do przetaczania krwi, adaptery, jednorazowe układy oddechowe, czapeczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do przetaczania krwi, adaptery, jednorazowe układy oddechowe, czapeczki w ilościach i zgodne z opisem asortymentowym zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pułapka wodna, elektrody, filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pułapka wodna, elektrody, filtry zgodne z opisem asortymentowym i w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zamknięty system pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamknięty system pobierania krwi zgodny z opisem asortymentowym i w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Czujniki jednorazowe do pulsoksymetrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujniki jednorazowe do pulsoksymetrów w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Elektrody neutralne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody neutralne zgodne z ilościami opisanymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Aspirator do biopsji śluzówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aspirator do biopsji śluzówki zgodny z opisem i ilościami określonym, w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Filtr antybakteryjny z ustnikiem do sedacji wziewnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr antybakteryjny z ustnikiem do sedacji wziewnej w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Jednorazowe zestawy do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe zestawy do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu zgodny z opisem i w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Smoczki do karmienia noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smoczki do karmienia noworodków zgodne z opisem asortymentowym i ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.