Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-27
Łódź: Remont lokalu użytkowego usytuowanego na IV piętrze budynku frontowego i lewej oficyny na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 113
Numer ogłoszenia: 258720 - 2007; data zamieszczenia: 27.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, fax 042 2536422.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokalu użytkowego usytuowanego na IV piętrze budynku frontowego i lewej oficyny na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 113.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokalu użytkowego usytuowanego na IV piętrze budynku frontowego i lewej oficyny na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 113 Zakres prac obejmuje: 1.1 Malowanie pomieszczeń farbami typu Dulux 1.2 Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 1.3 Cyklinowanie i lakierowanie podłóg 1.4 Układanie wykładzin podłogowych 1.5 Układanie glazury i terakoty 1.6 Wykonanie sanitariatów ( kabiny, instalacja wod-kan, montaż urządzeń) 1.7 Zbicie tynków i wykonanie nowych 1.8 Ocieplenie ściany szczytowej 1.9 Renowacja stolarki drzwiowej 1.10. Zerwanie tapet 1.11. Wywóz gruzu Szczegółowy zakres prac określa załącznik - dla etapu I i dla etapu II - załącznik nr2 oraz przedmiar robót- załącznik nr 2a i 2b Prace należy wykonać zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 7 do siwz)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium . Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 4800,00 złotych (słownie cztery tysiące osiemset złotych) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art.45.6 ustawy Pzp W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca w/w kwotę przelewem na rachunek bankowy: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5 GENIN Bank S.A. w Katowicach IV O/Łódź 47 1560 0013 2026 0000 2903 0001 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium zgodnie z zapisem art.46.1. ustawy Pzp.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 3.1.2 dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia: 3.1.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3.1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4siwz
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta 4.1.3 oświadczenia , że: - wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy , zał nr 5 do siwz - wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy P.z.p, zał nr 5a do siwz 4.1.4 wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności i kwalifikacji zał. nr 4 - w formie oryginału oraz kserokopiami posiadanych aktualnych uprawnień w tym: - uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności ogólno-budowlanej wraz z aktualnym wpisem na Okręgową Listę Inżynierów i Techników Budownictwa ( jedna osoba, może być właściciel ) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta. 4.1.5 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną łączną kwotę 100.000 zł, okres ważności polisy nie może być krótszy od terminu związania ofertą - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta. 4.1.6 wykaz minimum dwóch kontraktów robót ogólnobudowlanych o wartości każdego kontraktu nie mniejszej niż 80.000złotych w okresie ostatnich pięciu lat tj. do terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 3 do siwz - oryginał oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu je wystawiającego oraz posiadać datę ich wystawienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Gwarancja - 10
- 3. stawka brutto - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II 90-019 Łódź ul. Dowborczyków 5 pokój nr 15 lub 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II 90-019 Łódź ul. Dowborczyków 5 pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja poszycia dachowego i obróbek blacharskich - Dotyczy budynku przy ul. Rojnej 33
- Usługa udostępnienia EC1 Łódź przedpłaconych kont reklamowych Meta Ads i Google Ad
- 26/2025 "Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń/instalacji w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi"
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas obozu terapeutycznego, który odbędzie się w terminie 11 - 16 sierpnia 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Wykonanie robót wynikających z audytów BRD na drodze krajowej nr 91 w m. Łęczyca"
- Dostawa sprzętu medycznego kompatybilnego z napędem laryngologicznym Karl Storz
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Hali Garażowej
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego SPZOZ w Bielsku Podlaskim
- Termomodernizacja budynku przy ul. Radkowskiej nr 14-16 w Gminie Miejskiej Nowa Ruda
- Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK, realizowane w trybie ustawy o wsparciu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków.
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.