eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradzzimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2008-2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Sieradz: zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2008-2009
Numer ogłoszenia: 258653 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu , Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8223947, fax. 043 8279080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzdsieradz@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2008-2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych zarządzanych przez Powiatowy zarząd Dróg w Sieradzu w sezonach zimowych 2008/2009 nw. sprzętem i materiałem do uszarstniania nawierzchni dróg i chodników: zad.1 (2) nośnik samochodowy z pługiem i posypywarką wraz z materiałem - szt.1 zad.2(3) nośnik samochodowy z pługiem i posypywarką wraz z materiałem - szt.1 zad.3(5) nośnik samochodowy z pługiem i posypywarką wraz z materiałem - szt.1 zad.4(6) nośnik samochodowy z pługiem i posypywarką wraz z materiałem - szt.1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wkopania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie np. 24 ustawy prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w np. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat podobnych prac a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wymaga się aby wykaz zawierał minimum 2 usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg publicznych wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. c) wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (dla każdego zadania) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) informacja z banku potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informację musi złożyć każdy podmiot. b)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. c)sprawozdanie finansowe albo jego część składająca się z bilansu i rachunku zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności-za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres, Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1)pełnomocnictwo do złożenia oferty w imieniu podmiotów występujących wspólnie 2)oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna za wyjątkiem tych dokumentów od których zależy doświadczenie zawodowe wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-pzdspsieradz.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3, pokój 530, cena 10 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 09:50, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3, pokój 515.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: nośnik samochodowy z pługiem i posypywarką wraz z materiałem - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2008/2009.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nosnik samochodowy z pługiem i posypywarką wraz z materiałem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2008/2009.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: nośnik samochodowy z pługiem i posypywarką wraz z materiałem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utryzmanie dróg powiatowych w sezonie 2008/2009.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: osnik samochodowy z pługiem i posypywarką wraz z materiałem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2008/2009.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.