Ogłoszenie z dnia 2011-09-30
Kraków: Wykonanie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania pn. Wykonanie remontu dachu na budynku Biblioteki Medycznej UJ CM w Krakowie przy ul. Medycznej 7, jako zamówienie dodatkowe do umowy podstawowej nr DZP/CM/242/3-38/ZP/11
Numer ogłoszenia: 258645 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania pn. Wykonanie remontu dachu na budynku Biblioteki Medycznej UJ CM w Krakowie przy ul. Medycznej 7, jako zamówienie dodatkowe do umowy podstawowej nr DZP/CM/242/3-38/ZP/11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania pn. Wykonanie remontu dachu na budynku Biblioteki Medycznej UJ CM w Krakowie przy ul. Medycznej 7, jako zamówienie dodatkowe do umowy podstawowe. Opis robót wchodzących w zakres zamówienia dodatkowego: - Po odkryciu dylatacji głównej budynku, projektant opracował szczegółowe rozwiązanie dla wykonania tej dylatacji w przestrzeni poddasza, konstrukcji dachu i pokrycia dachowego. Polega ono na wymurowaniu dwóch ścianek szerokości 29 cm, z zachowaniem odstępu 4 cm w linii przebiegu dylatacji, oparciu na tych ściankach płyt dachowych, z zachowaniem szczeliny szerokości 4 cm, a następnie wypełnienie szczeliny dylatacyjnej paskami styropianu, uszczelnienie masą trwale plastyczną Polkit, wykonaniem specjalnej obróbki blacharskiej oraz pokryciem papą. - Po demontażu płyt dachowych, stwierdzono zły stan techniczny murowanych kominów wentylacyjnych (nierówności w wymurowaniu, uszkodzona cegła). W opinii projektanta, inspektora nadzoru i kierownika budowy, kominy (7 szt.) powinny zostać przemurowane. - Po demontażu płyt dachowych stwierdzono, że odcinki rur spustowych występujące bezpośrednio pod wpustami dachowymi są zawężone w stosunku do średnicy pionów deszczowych i wpustu dachowego. W opinii projektanta, inspektora nadzoru i kierownika budowy rury te powinny być wymienione na rury PCW fi 160 mm. - Po demontażu płyt dachowych, stwierdzono mocne skorodowanie stalowych rur wywiewnych kanalizacji. W opinii projektanta, inspektora nadzoru i kierownika budowy rury te powinny być wymienione na nowe systemowe. - Dwie rury wywiewne usytuowane były bardzo niekorzystnie, ze względu na eksploatację dachu. Jedna była wyprowadzona w bezpośredniej bliskości wpustu dachowego, co utrudnia spływ wody deszczowej. Druga rura miała zakończenie w izolacji termicznej nadbudówki maszynowni, co powodowało nawilgacanie izolacji przez opary kanalizacyjne. W opinii projektanta, inspektora nadzoru i kierownika budowy rury te powinny być przełożone. - Po demontażu dachu stwierdzono skorodowanie blaszanej wyrzutni wentylacji mechanicznej. opinii projektanta, inspektora nadzoru i kierownika budowy wyrzutnię należy oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie. Zasadność i sposób wykonania w/w robót dodatkowych potwierdza inspektor nadzoru Zamawiającego oraz Projektant w wydanym nadzorze autorskim z 24.07.2011 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DREW-BAU SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
DREW-BAU SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- DREW-BAU, ul. Bobrowskiego 15/1,, 31-552 Kraków., kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13536,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12486,91
Oferta z najniższą ceną: 12486,91 / Oferta z najwyższą ceną: 12486,91
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5a i 5b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Potrzeba wykonania w/w zakresów robót wynikła dopiero po wykonaniu robót rozbiórkowych i odkryciu elementów dachu, które nie były dostępne na etapie opracowywania dokumentacji projektowej, a zatem na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Przedmiotowe roboty są niezbędne do prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania remontu dachu, a zatem wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zarówno ze względów technicznych jak i gospodarczych roboty wymienione w protokole winien zrealizować Wykonawca remontu dachu.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 418.2025 Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu pozyskanie, przetwarzanie i modelowanie 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 9 PAKIETÓW
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną
- Sprzątanie budynków KW PSP w Krakowie
- Dostawy albumin
- Sprzedaż paliw silnikowych, tj. benzyn bezołowiowych i oleju napędowego oraz akcesoriów samochodowych oraz usługa zewnętrznego mycia samochodów służbowych w latach 2026-2027
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REWITALIZACJA BUDYNKU PO POWIATOWEJ BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY UTWORZENIA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI REALIZUJĄCEGO W ŚRODOWISKU USŁUGI SPOŁECZNE
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Remont budynku przy ul. Więckowskiego 20 we Wrocławiu w zakresie: remontu klatki schodowej z likwidacją WC, likwidacją instalacji gazowej, wydzielenia łazienek w lokalach, robót wentylacyjnych.
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
- "Remont lokali mieszkalnych w systemie "zaprojektuj-wybuduj" w budynku przy ul. Leśnej 1 w Wałbrzychu (lokale nr 2, 3, 5 i 6)"
- ""Adaptacja budynku starej plebani w Oleśnicy na cele infrastruktury społecznej i wsparcia osób starszych - etap I" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych".
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





