Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa sprzętu komputerowego oraz plotera dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 258409 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski , ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 32 90, faks 22 765 32 91.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz plotera dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa sprzętu komputerowego (w tym: 4 stacje programistyczne, 4 monitory, 3 komputery stacjonarne, 1 laptop) oraz plotera dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim. Dostarczany w ramach realizacji zamówienia sprzęt musi odpowiadać parametrom technicznym określonym przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji zamówienia musi być nieużywany, fabrycznie nowy, nieuszkodzony mechanicznie oraz elektronicznie. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) dostarczenia wskazanego w ofercie sprzętu do siedziby Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki; 2) zamontowania sprzętu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego; 3) uruchomienia sprzętu oraz jego przetestowania; 4) przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi zakupionego sprzętu. Dostawa odbędzie się transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego obowiązany jest - pod rygorem nieważności oferty, wnieść wadium w kwocie 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie, Oddział Płońsk, nr 78 8213 0008 2006 0803 0340 0012. W przypadku wpłaty przelewem, Zamawiający uzna wadium za wniesione skutecznie, jeżeli w dniu 11.12.2013r. do godz. 10:00 będzie ono na koncie depozytowym Zamawiającego. Kopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki) w pok. 117 (I piętro) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 11.12.2013r., do godz. 10:00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty należy załączyć jedynie kserokopię dowodu wniesienia wadium. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 p.z.p.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca musiałby wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca musiałby wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca musiałby wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca musiałby wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca musiałby wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu (wg załącznika do SIWZ) wraz z określonymi w nim certyfikatami, deklaracjami zgodności CE, dokumentami poświadczającymi, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star (wymagany wpis dotyczący oferowanego sprzętu w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej), oświadczeniami Wykonawcy lub producenta potwierdzającymi, że oferowany sprzęt będzie serwisowany przez producenta lub autoryzowanego partnera zgodnie z wymaganymi w specyfikacji technicznej normami, oraz oświadczeniami producenta, że w przypadku niewywiązania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy przejmie na siebie zobowiązania związane z serwisem.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Kserokopia dowodu wniesienia wadium; 2) Dokument - w szczególności pisemne zobowiązanie - potwierdzający oddanie przez podmioty trzecie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych (jeśli dotyczy); 3) Dokument określający zasady reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku gdy zasady reprezentacji Wykonawcy nie wynikają ze złożonych wraz z ofertą rejestrów), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: a) w przypadku niemożności wykonania umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, b) w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy będzie następstwem okoliczności za które odpowiada Wykonawca, jeżeli najpóźniej na 5 dni przed upływem terminu wykonania umowy, Wykonawca powiadomi Zamawiającego o niemożliwości wykonania umowy w terminie przewidzianym i zaproponuje nowy termin jej wykonania, c) wszelkie zmiany terminu realizacji umowy muszą uwzględniać czas trwania przyczyny powodującej konieczność dokonania jego zmiany; termin wykonania zamówienia może zatem ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania przyczyny powodującej konieczność jego zmiany. 2) zmiany oferowanych urządzeń na inne, o parametrach nie gorszych niż deklarowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta, zmiana taka może zostać dokonana wyłącznie po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego; 3) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; 4) w razie zmiany wysokości stawki VAT, Strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, uwzględniającej nową wysokość tej stawki. 2. Zmiany umowy mogą być dokonane na piśmie pod rygorem nieważności. 3. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych wyżej nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowodworski.pl - zakładka: Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki, pok. 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki, pok. 106 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-356/2025: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji źródeł ciepła zlokalizowanych na terenie kompleksu wojskowego w m. Hajnówka
- SVA/4620-349/2025 Budowa zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w m. Pomiechówek
- SVA/4620-347/2025: Budowa wewnętrznej instalacji c.o. w bud. nr 110 i 112 na terenie kompl. wojsk. w m. Regny
- SVA/4620-327/2025: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 19 na terenie kompleksu wojskowego w m. Celestynów
- SVA/4620-351/2025: Remont pokrycia dachu na bud. nr 80 na terenie JW w m. Komorowo, ul. Kościelna, 07-310 Ostrów Mazowiecka.
- SVA/4620-259/2025 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 5 i 7 zlokalizowanych na terenie kompleksu wojskowego w m. Przasnysz, ul Makowska 69.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń audiowizualnych, urządzeń druku 3D i sprzętu komputerowego
- Dostawa serwerów, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Siewierz oraz notebooków ze środków własnych
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Zakup i dostawa wyposażenia informatycznego dla Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku
- Dostawa urządzeń peryferyjnych oraz dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych - ZP/TP-11/25
- Dostawa sprzętu komputerowego PC, serwerów, przełączników FC
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.